Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Purple » Pe 21 Tammi 2011 17:02

Katselin juuri Greyn anatomiaa, joka jää tauolle ensi viikon jälkeen. Juurihan se oli jollain joulutauolla usemman viikon ajan, nyt muutama jakso ja sitten taas taukoa. En tosin tiedä onko kyse Nelosen järjestelyistä vai onko sarjasta enempää jaksolla tällä hetkellä saatavillakaan. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, miksi sarja siirrettiin kahdeksan ohjelmapaikalle, olettaisin, että aika monelta se jäi katsomatta, kun ei sitä sieltä huomaa, jos ei erikseen etsi. Nyt Greyn tilalla alkaa Trinnie ja Susannah Amerikoissa (tjsp), lifestylea. Kertonee jotain ohjelmapaikan tärkeydestä.

Utelias kun olen, vilkaisin Finnpanelin vuositilastoja. Ei hyvältä näytä Nelosen suhteen. Listassa katsojaluvut vuoden 2010 katsotuimmalle ja 20. katsotuimmalle ohjelmalle.

Yle1: 2 123 000 / 627 000
Yle2: 1 271 000 / 856 000
MTV3: 1 446 000 /671 000
Nelonen: 675 000 /390 000
Sub: 676 000 / 303 000

Nelosen pitäisi olla tuloksissa lähempänä kolme suurinta kanavaa, nyt se noudattelee Subin katsojalukuja. Nelosella on isoja sarjoja, silti ne eivät saa katsojia. Kannattaisikohan siellä jonkun vilkaista peiliin, ja miettiä mistä johtuu?
Purple

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Pe 21 Tammi 2011 20:56

Eiväthän Nelosen katsojaluvut ole koskaan olleet tuon suurempia. Sehän aloitti alun perin tietyn kohderyhmän eli nuorten kaupunkilaisten aikuisten kanavana, ja sellaisena se on pysynyt. Subilla on vastaava kohderyhmä ja Sub on Nelosen pääkilpailija. Ei Nelosella ole sellaista kansan massoihin vetoavaa koko perheen ohjelmistoa kuin Ylellä tai MTV3:lla.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 21 Tammi 2011 20:59

Ite oon aina mieltänyt Nelosen Maikkarin kilpailijaksi, mutta kylläpä päivis taitaa olla oikeassa, nyt kun tarkemmin mietin.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 23 Tammi 2011 02:07

Katsoin Miitta-tätiä ja aloin ehkä saada ajatuksesta kiinni. Jotain Borat-tyyppistäkin juttua on mukana, että esitetään hahmoa, joka menee oikeisiin tilanteisiin.

Ja Leena Lehmänperä. :D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Triple H » Ti 25 Tammi 2011 01:13

http://www.imdb.com/title/tt0903624/

James Nesbitt on Bofur

oumaikaat.

Spock on Smaug

Oumaikaat.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

ViestiKirjoittaja theia » To 03 Helmi 2011 14:27

Mää ooon ihan fiiliksissä, kun Suomen Top Chef alkoi, ja varsinkin siitä, että Stefan Richter ( :sydän: )on vierailevana tuomarina :D

Jenkkiversiot on tuijotettu aika antamuksella , en tiedä sit mikä kiinnostaa niissä niin paljon kun en ruokaa itse paljonkaan laita... (ehkä ne on ne kokit... kokit... :kuola: :virne: )
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 03 Helmi 2011 14:41

Joo! Stefan! :sydän:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Ti 08 Helmi 2011 00:56

Tiedän, että tämä on lähinnä muistutusketju tulevasta, mutta kai sitä saa suosituksenkin antaa menevästäkin, kun on niin hiljaista muutenkin. Olen aivan ihastunut Maikkarin Linnan tähdet ohjelmaan, missä joukko suomalaisia raskaan sarjan taiteilijoita on laitettu asumaan katalonialaiseen linnaan viikoksi. Ihastuttava sarja, ihania ruokapöytökeskusteluja, ajatuksia elämästä ja taiteesta!

Sarjan jaksot voi katsoa Maikkarin Katsomosta. (Suosittelen katsomaan etenkin viimeisimmän, missä on tähtenä Anna-Leena Härkönen.)
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Ti 08 Helmi 2011 01:03

theia kirjoitti:Mää ooon ihan fiiliksissä, kun Suomen Top Chef alkoi, ja varsinkin siitä, että Stefan Richter ( :sydän: )on vierailevana tuomarina :D

Jenkkiversiot on tuijotettu aika antamuksella , en tiedä sit mikä kiinnostaa niissä niin paljon kun en ruokaa itse paljonkaan laita... (ehkä ne on ne kokit... kokit... :kuola: :virne: )

Minäkään en laita kuin yhtä ruokalajia (Riisiherkku), mutta olen aivan koukussa näihin kokkikilpailuihin. Tämän hetken kuumin peruna onkin: Kumpi on parempi, Top Chef vai Master Chef?

Master Chefiin on helpompi samastua, kun kaikki ovat tavaksia. Myös ruokalajit ovat ymmärrettäviä. Top Chefissä minulla ei ole koskaan mitään käsitystä, mistä ruokalajeissa on kyse ja miltä ne mahtavat maistua. Outoja aineksiakin. Oikeastaan vasta näiden ohjelmien aikana (eli kaksi viimeiset kaksi viikkoa) olen ymmärtänyt, että en tiedä mitään länsimaalaisesta keittiöstä.

Master Chefissä minua hiukan häiritsee tuomaristo. Miehet ovat todella mitättömiä juontajina ja Sikke Sumarikin on vähän... toisaalta, Sikessä on sellaista kunnioitettavaa auktoriteettia, jota tällainen ohjelma kaipaa.

Joo, en osaa päättää kumpi.
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja theia » Ti 08 Helmi 2011 13:05

Mulle se on ehdottomasti Top Chef, siinä vaan on sitä jotain. MasterChef on jokseenkin... tylsä. Varsinkin se tuomaristo on jokseenkin nihkeä. :sori:

Varmaan osaksi Top Chefiin vaikuttaa se oma kokki kotona, ja kun sitä intohimolla katsotaan yhdessä. Ja enemmän mä syön ravintolassa ruokaa kun teen ite sitä himassa :keijo:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 13 Helmi 2011 14:26

True Blood jatkuu huomenna TV2:lla kello 22:35.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 14 Helmi 2011 12:57

Näkijän neloskauden uudet jaksot tänään Neloselta klo 23:45. Hienosti mainostettu jälleen Nelonen ja taas maanantain-tiistain väliselle yölle. (Jericho siis heti perään.) Onneks on tallentava boksi.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja theia » Ma 14 Helmi 2011 14:40

Emilia kirjoitti:True Blood jatkuu huomenna TV2:lla kello 22:35.

Kiitti Emilia :hymyhali:

Olis ihan kokonaan mennyt ohi.

Eric... :kuola:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 15 Helmi 2011 19:34

Ottakaa tämä varoituksena tai ilmoituksena. Itse laitoin kännykkään muistutuksen, että en vahingossakaan käännä kanavaa TV Viidelle 3.3. klo 20.00-21.45, sillä...............Tuksu menee naimisiin! Kyllä vain. Melkein kahden tunnin pläjäys Johanna Tukiaista. Itke tai naura, katso tai älä katso, mutta alkuvuoden tv-spektaakkeli on täällä. :p

Mukana tietysti ainakin Jasmina Tukiainen, Julia Tukiainen, Henna Kalinainen ja Janita Janatuinen. :*:

[Tuksu-varoitus!]Linkki[/Tuksu-varoitus!]
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 15 Helmi 2011 20:00

Mutta Arto on vieläkin sinkku?
Linkki menee Arton naamakirjasivulle. Jossulla on varmasti ottajia muitakin. :virnu:
Emilia

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 15 Helmi 2011 22:30

Emilia kirjoitti:Mutta Arto on vieläkin sinkku?
Linkki menee Arton naamakirjasivulle. Jossulla on varmasti ottajia muitakin. :virnu:

Siinä jotenkin oudossa törttöilyssä voicella pari aamua sitten Tuksu ja Artsi selvensivät (lue: tuksu höröpuhui ja länsman vaan jotain myhäili partaansa) tämän takana olevaa asia. Artsi kato vaan leikkii sillä facebookilla :soosoo: ja aina jonkin pikkuriidankin jälkeen laittaa facebookiin, että on sinkku :virne:

Samassa lähetyksessä ihkupihku-Tuksu kertoi miten sille tulee Disneymainen unelma-puku, jollaista ei suomesta saa. Kun suomalaiset morsiammet on niin lällyjä :friikkipeukku:
Ei, en todellakaan halua nähdä tästä pätkääkään!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 15 Helmi 2011 22:53

Kibaya kirjoitti:Samassa lähetyksessä ihkupihku-Tuksu kertoi miten sille tulee Disneymainen unelma-puku, jollaista ei suomesta saa. Kun suomalaiset morsiammet on niin lällyjä :friikkipeukku:
Ei, en todellakaan halua nähdä tästä pätkääkään!

Mä niin haluan nähdä. Tulkaa joku takavarikoimaan mun telkkari toksi päiväksi. :virne:

En kuitenkaan usko, että edes Tuksu voisi koskaan voittaa Vienosta överiydessä. Rumuudessa kyllä. Mut nää varmaan kuuluis jo hääketjuun ennemmin.
Emilia

ViestiKirjoittaja Triple H » Ke 16 Helmi 2011 00:21

Mä suosittelin True Bloodia äidilleni. Nyt piti äipän digiboxisiin ajastaa True Bloodia. Ei mulla muuta.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 16 Helmi 2011 19:34

Jorssi kirjoitti:[Tuksu-varoitus!]Linkki[/Tuksu-varoitus!]

:*:
Onneksi en taida olla tässä maassa, kun tuo tapahtuu. :friikkipeukku:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Nugat » To 17 Helmi 2011 20:15

Ihmeidentekijäton nyt dvd:llä. :täpinä: Tätä sarjaa olen ajatellut toisinaan ja vähän ikävöinnytkin. Ihan nostalgiamielessä. :keijo: Lapsena tuota tuli katsottua, mutta tuntuukohan se nykyään aivan shaisselta? :raps: Ihailin pienenä Mari Vainion hiuksia ja Tarmo Ruubel oli niin ihana että... :tilt: :keijo: Ja joku niistä lääkäreistä oli mun mielestä tavattoman ärsyttävä. Sitä esitti muistaakseni Matti Raninin poika. Hän oli jotenkin niin kiukkuinen tai jotain. :raps:

Ainakin tämä Blondi tuli taloon voitti. :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 17 Helmi 2011 20:56

Tää on kova juttu :keijo:
Meillä katottiin Blondiakin, mutta Ihmeidentekijät oli jo sitä luokkaa, että vanhempana halusi "haastetta" :virne:

Aika kökköähän se laadullisesti on ja kuvattu ihanasti maikkarin studioilla niin, että kaikki ovet kolisee kokoajan :virne:

This must be seen :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 01 Maalis 2011 14:53

Sunnuntaina 6.3. alkaa YLE TV2:lla uusi HBO-komediasarja How to Make It in America. Kakkonen kertoo sivuillaan hieman taustaa. Itse en Entouragesta juurikaan perusta, joten viittaus taustavoimiin saa hieman varuilleen. Kuitenkin jo pelkästään Lake Bellin ja Shannyn Sossamonin takia katson ainakin ekan jakson. Koska kyseessä on HBO:n sarja on ainakin eka kausi vain kahdeksan jaksoa pitkä ja kun yksi jakso on puoli tuntia, niin ei tähän ainakaan kyllästyttyä tule, jos on hyvin tehty. Ensi sunnuntaina siis klo 22:05.
Jorssi

ViestiKirjoittaja skray » Ke 02 Maalis 2011 20:13

Reindeerspotting tänään kakkoselta klo 23-00.25.
Pitäisköhän jaksaa valvoa, vaikka huomenna pitää töihin seiskan aikaan. :raps:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 02 Maalis 2011 20:21

En ajatellut todellakaan valvoa. :munmo: Mä ajattelin katsoa sen Areenasta, jos se sieltä löytyy. Ei mua ihan älyttömästi se edes kiinnosta, mutta tietäisi ainakin mistä puhutaan.

Angels In America alkaa tänään FST5:llä. :D :D :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ke 02 Maalis 2011 20:53

Mahtava sarja monellakin tavalla, kestää useamman katsomisen. Oli minulla DVD:näkin.

Reindeerspotting taitaa jäädä väliin. Ei oikeasti ole kuulostanut kovin houkuttelevalta katsoa, vaikka siitä paljon on kohistu.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv