Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 18 Maalis 2011 12:44

Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 23 Maalis 2011 16:26

Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Laaksonen » To 24 Maalis 2011 12:34

Mä nyt kirjaan hämmästykseni tänne. Miten ihmeessä TopChefista tai MasterChefista ei ole tehty omia ketjujaan? Ja onko niitä edes täällä kommentoitu? Ja onko niitä edes kukaan katsonut? :täh:
"On toiveita täysiä valmis hän, hän uhkui voimia elämän!"
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 24 Maalis 2011 12:46

On niistä puhuttu ainaskin ilmarissa. Tai ainakin Top Chefistä on puhuttu. Itellä MasterChefin katsominen on jäänyt vähemmälle (vaikka sitä kovasti odotinkin), ja Top Chef on vienyt enemmän huomiota. Top Chef on ollut hienoinen pettymys. Kilpailijat ovat olleet (Maija Silvennoista lukuunottamatta) kovin tylsiä ja värittömiä. Jäljelläolevista toivoisin voittoa Akselille, joka on myös ehkä vähän erottunut joukosta. Mutta oikeastaan olisi ihan sama, vaikka ei voittaisikaan.

Master Chefistä (kirjotetaanko se yhteen vai erikseen :riips: ) en oikeastaan tiedä, miksi en ole katsonut. Jotenkin se on ollut tylsä, tai jotain, ja tuomareitakaan ei tunne (paitsi Siken, mutta sekin on aika ärsyttävä). Niin ei oo oikeen mitään tarttumapohjaa. Australian Master Chef oli ihan mahtava. En tiedä miksi Suomen versio ei ole niin sytyttänyt. :sori:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 24 Maalis 2011 13:23

Jotta varmasti kaikki tietäisivät: Eurekan kolmas kausi alkaa Subilla tiistaina klo 28.03. klo 23:00.

Supernatural muuten jatkuu Subilla 12.4 klo 22, mutta muistutetaan siitä myöhemmin uudestaan.

Siinä kaikki.
Hajaantukaa.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Laaksonen » To 24 Maalis 2011 14:41

Lyyra kirjoitti:On niistä puhuttu ainaskin ilmarissa. Tai ainakin Top Chefistä on puhuttu. Itellä MasterChefin katsominen on jäänyt vähemmälle (vaikka sitä kovasti odotinkin), ja Top Chef on vienyt enemmän huomiota. Top Chef on ollut hienoinen pettymys. Kilpailijat ovat olleet (Maija Silvennoista lukuunottamatta) kovin tylsiä ja värittömiä. Jäljelläolevista toivoisin voittoa Akselille, joka on myös ehkä vähän erottunut joukosta. Mutta oikeastaan olisi ihan sama, vaikka ei voittaisikaan.

Master Chefistä (kirjotetaanko se yhteen vai erikseen :riips: ) en oikeastaan tiedä, miksi en ole katsonut. Jotenkin se on ollut tylsä, tai jotain, ja tuomareitakaan ei tunne (paitsi Siken, mutta sekin on aika ärsyttävä). Niin ei oo oikeen mitään tarttumapohjaa. Australian Master Chef oli ihan mahtava. En tiedä miksi Suomen versio ei ole niin sytyttänyt. :sori:

Mä oon syttynyt molemmista. Ja syy taitaa varmaan löytyäkin siitä, etten ole seurannut ulkomaiden kokkikilpailuja sivusilmäilyä enempää, joten tämä meininki on sopinut mulle. TopChefissä Markus oli pitkään symppisuosikki, mutta alusta alkaen olen pitänyt myös Akselin puolia. Rento tyyppi, joka on pärjännyt lähes jokaisessa tehtävässä erinomaisesti. Samukin on mun mielestä aika värikäs tyyppi ja siltä on tullut jaksojen aikana useampiakin räväkkiä heittoja. Hän on myös ollut todella hyvä, joten ansaitsee finaalipaikkansa.

MasterChef (Nelonen kirjoittaa sen noin...) on mullakin jäänyt hieman vähemmälle huomiolle. Tai ei oikeastaan vähemmälle huomiolle, kun siitäkin olen kaikki jaksot katsonut, mutta niin innoissani en siitä ole ollut. Rock-mies Roni oli aluksi suosikki, mutta hänen pudottuaan mitään selkeää suosikkia ei ole ollut. Ehkäpä Joonas (lievästi ärsyttävästä savon viäntämisestä huolimatta) ja Sirly ovat joista symppaan loppupeleissä.
"On toiveita täysiä valmis hän, hän uhkui voimia elämän!"
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 24 Maalis 2011 14:57

Aikalailla ollaan siis samoilla linjoilla Top Chef -suosikeissa. Markusta kannustin kunnes tippui (vaikka se jättikin yhdessä jaksossa ravun suolistamatta), ja nyt on oikeestaan ihan sama kumpi voittaa, Samu ja Akseli on molemmat ihan jees. Silvennoisen viihdearvo oli nimenomaan se sen käsittämätön ylpeys ja vaatimattomuuteen naamioitu ylimielisyys, joka ei mun mielestä oo tullu sen muissa tv-ohjelmissa koskaan esille. En missään vaiheessa toivonut sille voittoa, kun se oli jotenkin niin ilmeetön. Alkukauden tyypeistä myös Ulla jäi mieleen sellaisena äitihahmona. Nämä eilen tippuneet eivät ole avautuneet mulle oikein missään vaiheessa.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Emilia » To 24 Maalis 2011 20:50

Mr. Smith kirjoitti:
Supernatural muuten jatkuu Subilla 12.4 klo 22, mutta muistutetaan siitä myöhemmin uudestaan.

Mahtavuutta. Vihdoin.
Jossain vaiheessa alkuvuotta (helmikuussa) Subin netissä luki, että maaliskuussa alkaa mutta en onnistunut bongaamaan alkamispäivästä tietoa. Nyt se on sitten varmistunut ilmeisesti. :superhymy:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 25 Maalis 2011 14:13

Emilia kirjoitti:
Mr. Smith kirjoitti:

Mahtavuutta. Vihdoin.
Jossain vaiheessa alkuvuotta (helmikuussa) Subin netissä luki, että maaliskuussa alkaa mutta en onnistunut bongaamaan alkamispäivästä tietoa. Nyt se on sitten varmistunut ilmeisesti. :superhymy:

Bongasin Mesta.net:istä, joka ansiokkaasti toistaa kaikki saamansa tiedotteet ;)
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Yabba » Ti 29 Maalis 2011 14:19

Mr. Smith kirjoitti:Jotta varmasti kaikki tietäisivät: Eurekan kolmas kausi alkaa Subilla tiistaina klo 28.03. klo 23:00.

Kiitos :)
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Purple » La 02 Huhti 2011 16:54

Tänään klo 20.35 Tv Viisi Hasta La Vista

"Kansallisaarteet. Suomen johtava standup & koomikkocombo listaa kaiken epäoleellisen oikeaan järjestykseen. André Wickström, Stan Saanila, Ilari Johansson & Mari Perankoski tykittävät joka jaksossa Top10-listan."

Wickström, Saanila ja Top-lista kuulostavat sen verran paljon Hetimiteniltä, ettei kai tuo kovin huono voi olla. :D Ja jos Perankoski tuo edes vähän Teittistä mukanaan, niin olen myyty.
Purple

ViestiKirjoittaja Purple » Su 03 Huhti 2011 01:22

^Kommentoin omaa viestiäni. Otan vihjeen takaisin, katoin eikä naurattanut kertaakaan. En tiä johtuiko epäkiintoisasta aiheesta vai toteutuksesta vai mistä, mutta ei vaan ollut hauska. Harmi.
Purple

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 09 Huhti 2011 22:17

Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 12 Huhti 2011 13:15

Muistavathan kaikki: Supernatural, tänään, klo 22, Sub.
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 16 Huhti 2011 10:10

Charlie Chaplin täyttäisi tänään 122 vuotta. Tän päivän Google Doodle on ihan hauska tribuutti. :)
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 19 Huhti 2011 15:57

Pikkukiviäkin kiinnostaa, joten kerrotaan se heille: Shield palaa viimeisen 7.tuotantokauden jaksojen myötä keskiviikkona 20.4 klo 22 Neloselle.
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja elegia » Ti 19 Huhti 2011 17:06

Tv2 esittää huomenna 20.4. Miesten vuoron klo 22.50. Uusinta luvassa sunnuntaina 24.4. klo 17.25.

Itse en ole vielä nähnyt, vaikka moneen kertaan on pitänyt. Nyt onkin sitten loistava tilaisuus katsoa, onko todella maineensa ja kaikkien kehujensa arvoinen.
elegia

ViestiKirjoittaja Suvi » To 21 Huhti 2011 22:35

Katsoiko kukaan tuota Miesten vuoroa telkkarista? Itse en katsonut, mutta teatterissa näin se jo kylläkin. Ainakin silloin se oli tosi vaikuttava. En ole esimerkiksi ollut ikinä leffassa jonka lopputekstien(!) aikana koko melko täysi katsomo istuu ihan hiljaa. :O:

---

Huomenna tulee Mennyt maailma. :täpinä: Leffaversio tosin. En usko, että se on yhtä mahtava kuin se sarja (jossa on mm. Jeremy Irons), mutta ainakin odotan siltä jonkinlaista kiinnostavuutta.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 22 Huhti 2011 21:04

Afro-Suomen historia tulee ihan kohta Teemalta.

Niitä onkin näköjään tullut jo yksi jakso. :riips:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Purple » La 23 Huhti 2011 02:22

Lauantaina Nelosella klo 23.20 Taisteluplaneetta Galactica.

"Ase, osa 1. SARJA PALAA RUUTUUN. Neljäs tuotantokausi alkaa. Tässä kaksiosaisessa erillisessä tarinassa kerrotaan amiraali Cainin johtamasta Pegasuksesta sekä ensimmäisestä cylon-sodasta, jossa nuori pilotti Adama tekee hirvittävän löydön?"

Mä oon aina sekaisin kausien kanssa, mutta ilmeisesti nää on aiemmin esittämättömiä jaksoja? Nelosen sivuilla kun kävin vilkaisemassa, niin joku valitti, että miksi jätettiin kolmoskaudesta loppu näyttämättä ja nyt hypätään neloseen, mutta mitä jaksokuvauksia kattelin niin eikös kolmonen näytetty loppuun, Baltarin oikeudenkäyntiin kai se loppui?

Lienee turha kysyä, onko joku nähnyt Nelosen mainostavan sarjan paluuta ruutuun..
Purple

ViestiKirjoittaja elegia » Ma 25 Huhti 2011 13:34

Suvi kirjoitti:Katsoiko kukaan tuota Miesten vuoroa telkkarista? Itse en katsonut, mutta teatterissa näin se jo kylläkin. Ainakin silloin se oli tosi vaikuttava. En ole esimerkiksi ollut ikinä leffassa jonka lopputekstien(!) aikana koko melko täysi katsomo istuu ihan hiljaa. :O:

---

Huomenna tulee Mennyt maailma. :täpinä: Leffaversio tosin. En usko, että se on yhtä mahtava kuin se sarja (jossa on mm. Jeremy Irons), mutta ainakin odotan siltä jonkinlaista kiinnostavuutta.

Musta toi Mennyt maailma-leffa ei ollut tosiaankaan niin hyvä kuin sarja. Jotenkin siinä sarjassa oli aivan omanlaisensa tunnelma ja tietysti myös ainoat oikeat hahmojen näyttelijät. Mutta kyllähän sen nyt vertailun vuoksi katsoi, kun tarina on kuitenkin niin hyvä. :)

Mulla jäi sitten Miesten vuoro taas väliin. Keskiviikkona olin aivan liian väsynyt sitä katsomaan ja eilen olin juuri esityksen aikoihin junassa. Onneksi näkee Areenasta.

Postia pappi Jaakobille oli myös aikoinaan aika mykistävä kokemus elokuvateatterissa. Kävin vielä katsomassa SuperPäivänä, jolloin kaikki salit ovat aina aivan tupaten täynnä. Kaikki olivat ihan hiljaa siellä täydessä salissa koko leffan ajan. Ja lopputekstien ajan kaikki vaan istuivat hiljaa paikallaan tai silmäkulmiaan pyyhkien. Puuh. Oli aika harras tunnelma.
elegia

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 25 Huhti 2011 13:37

elegia kirjoitti:
Suvi kirjoitti:Katsoiko kukaan tuota Miesten vuoroa telkkarista? Itse en katsonut, mutta teatterissa näin se jo kylläkin. Ainakin silloin se oli tosi vaikuttava. En ole esimerkiksi ollut ikinä leffassa jonka lopputekstien(!) aikana koko melko täysi katsomo istuu ihan hiljaa. :O:

---

Musta toi Mennyt maailma-leffa ei ollut tosiaankaan niin hyvä kuin sarja. Jotenkin siinä sarjassa oli aivan omanlaisensa tunnelma ja tietysti myös ainoat oikeat hahmojen näyttelijät. Mutta kyllähän sen nyt vertailun vuoksi katsoi, kun tarina on kuitenkin niin hyvä. :)

Joo, ei todellakaan ollut. Mun mielestä sitä juontakin oli vähän muutettu tai ainakin yksinkertaistettu. Siinä oli liian vähän niitä loistavia sivuhahmoja (esim. Blanchea) ja pitkiä keskusteluja. Varmaan, jos tuota sarjaa ei olisi ollut vertailtavana, leffa olisi ollut varsin hyvä.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 12 Touko 2011 09:01

Nurse Jackie :sydän:

Jenkeissä pyörii nyt kolmas kausi ja olen sitä huokaillut ja hihitellyt.
Suomessahan ei ole telkkarin puolella näytetty vielä edes kakkoskautta :epäilevä:

Kolmoskausi pelaa ehkä turhan varmojen asioiden päälle. Kyllähän ne toimivat, joo, mutta. Missä yllätys?
Tohtori Cooperin lisäksi?
Cooperissa ja O'Harassa muuten tehdään kaksi todella hienoa lääkäristereotypiaa.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 13 Touko 2011 12:50

Tulee viiveellä nämä minun ilmoittelut, mutta nelosella pyörii Ruman Bettyn viimeinen kausi lauantai-iltapäivisin klo 16.45. Muutama jakso on jo mennyt.

Ja Mad Men on täällä taas! Keskiviikkoisin myöhäisillassa nelosella. En ymmärrä miksi se on pitänyt piilottaa Frasierin uusintojen jälkeen. Kuitenkin laadukas ja palkittu sarja kyseessä, niin minen ymmärrä miksei sille oo voinut antaa parempaa ohjelmapaikkaa. Nelonen :epäilevä:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 13 Touko 2011 13:07

puolikarkea kirjoitti:Ja Mad Men on täällä taas! Keskiviikkoisin myöhäisillassa nelosella. En ymmärrä miksi se on pitänyt piilottaa Frasierin uusintojen jälkeen. Kuitenkin laadukas ja palkittu sarja kyseessä, niin minen ymmärrä miksei sille oo voinut antaa parempaa ohjelmapaikkaa. Nelonen :epäilevä:
Siksi, että se on oikeasti aika tylsä sarja, joka ei Suomessa vedä tarpeeksi katsojia edes parhaaseen katseluaikaan. Esitettävähän se kuitenkin on, kun on jaksot kerran ostettu.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv