Battlestar

ei se ollut kyllä läheskään yhtä jänskä loppu kun ykkös- ja kakkoskaudella, mutta jänskä silti. Varsinkin kun neljä cylonia viidestä paljastettiin. Ja vikassa jaksossa oli Katee Sackhoff.
Miten kävi Beaverillelightlykilled kirjoitti: The X-Files: I want to believe ja jonkun agentin roolissa (X to tha Z) Xzibit.
![]()

Xzibit on hot 

theia kirjoitti:Mua ei jotenkin yhtään haittaa Xzibitin näyttely X-filesissäXzibit on hot

tiipetti kirjoitti:theia kirjoitti:Mua ei jotenkin yhtään haittaa Xzibitin näyttely X-filesissäXzibit on hot
Kuka hitto on Xzibit?
Mr. Smith kirjoitti:Shay: Tv-tomessa on Veronica Marsin toisen tuotantokauden viimeisen jakson aika hitsin tarkka juonikuvaus. Toivottavasti siitä on apua.
Melkein osasin kuvitella, miten se telkkarissa meni. 

Mr. Smith kirjoitti:Shay: Tv-tomessa on Veronica Marsin toisen tuotantokauden viimeisen jakson aika hitsin tarkka juonikuvaus. Toivottavasti siitä on apua.

.Korjasin linkin. Itse en kyllä niin täpinöissäni tätä odota, mutta aion sen kyllä tarkastaa joka tapauksessa.Kibaya kirjoitti::täpinä:
X-files - I want to Believe traileri.
Klik
Ehkä se Xzibit menettelee, jos se on siinä vaan hetken.
Traileri näyttää lupaavalta. Vähän sitä vanhaa tuttua kauraa Black Oilin muodossa. Ja jäälöytöjä ja Scullyn pitkä tukka.
Tulis jo.

.Lyyra kirjoitti:Kuulin, että telkka näyttää Batman Beginsin etukäteismaistiaisina kun The Dark Knight tulee ensi-iltaan... oho ens viikolla!
Vois melkein kertailla ja katella. Tosin mainokset varmaan pilaa taas..
Kiinnostaisi kovasti, mutta enpä löytänyt ohjelmatiedoista.Max kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Kuulin, että telkka näyttää Batman Beginsin etukäteismaistiaisina kun The Dark Knight tulee ensi-iltaan... oho ens viikolla!
Vois melkein kertailla ja katella. Tosin mainokset varmaan pilaa taas..
Mikähän telkka on kyseessä?Kiinnostaisi kovasti, mutta enpä löytänyt ohjelmatiedoista.

On sitä jo odoteltukin.
.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa