@gen.fi kirjoitti:Ja Conan on käsitääkseni TBS:llä eli Turner Brodcasting System jonka omistaa Time Warner.
No niinpä tietenkin, niinhän siinä sanotaan jo alkuspiikissä.
Mr. Smith kirjoitti:Suht' hyvät/huonot uutiset:
"Osalla Areenan käyttäjistä on esiintynyt medioiden uudelleenbufferointia kesken toiston. Käyttäjälle tämä näkyy niin, että median toisto pysähtyy ja playerin ylänurkkaan ilmestyy teksti "Pieni hetki...", ja joidenkin sekuntien jälkeen toisto taas jatkuu. Asia on noussut vahvemmin esiin viime vuoden lopussa.
Mediajakeluun ollaan valmistelemassa korkealla prioriteetillä merkittäviä muutoksia, joiden odotetaan parantavan tilannetta. Muutokset tulevat käyttöön ensin Areena betaan alkukevään aikana. Muutos tulee muihin palveluihin käyttöön tämän jälkeen. Koska nykyinen Areena on poistumassa oleva palvelu, muutosta ei tehdä enää sinne."
Mun mielestä Areena on tehnyt tuota jo pitkään, viime aikoina ehkä pahemminkin varsinkin jos ei ole mikään supernopea yhteys. Juurikin tänä aamuna yritin katsoa eilistä vaalikeskustelua, mutta ajatukset jäivät aika katkonaisiksi, kun joka lauseen kesken tuli se "pieni hetki". Monia muita nettivideoita olen sen sijaan pystynyt katsomaan ihan ongelmitta, Netflixkään ei pätki juuri koskaan. 

Jossain lehdessä (Nytissä?) oli ihan hyvä vertailukohde: Jools Holland Show, paitsi että tässä näköjään nähdään yksi vieras per jakso ja puhetta on (ehkä) enemmän kuin musiikkia.
Helmikuun alusta alkaa näkymään myös antennitalouksissa.Suvi kirjoitti:(Ava taitaa muuten vieläkin näkyä vain kaapelitalouksissa, mutta onneksi Katsomosta tämän voi katsoa, jos jotakuta kiinnostaa.)

Lyyra kirjoitti:Tajusinpa vasta eilen hetken mielijohteen guuglettelun avulla, että Sons of Anarchyn Jax Teller oli alunperin homosarja Queer as Folkin (Älä kerro äidille) Nathan.
...

Lyyra kirjoitti:Tuli itelläkin mieleen, että olisi varmaan ollut hyvä kyskä leffavisaan, mutta en mä sitten kuitenkaan olisi muistanut sitä.
Yabba kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Tuli itelläkin mieleen, että olisi varmaan ollut hyvä kyskä leffavisaan, mutta en mä sitten kuitenkaan olisi muistanut sitä.
Niinno.... Sehän tällä hetkellä odottaa sinulta kysymystä...

kirjojen fiilis on siellä mukana, mutta ilman niitä jaaritteluita. 

theia kirjoitti:Mä odotin ehkä vähän että Game of Thrones olisi ollut tylsähkö, kun eka kirja ei vienytkään mua ihmeelliselle fantasiamatkalle, mutta sehän on ihan loistosarjakirjojen fiilis on siellä mukana, mutta ilman niitä jaaritteluita.
Jaarittelua? Ai, mie taas tykkään kirjoista sen takia koska siinä on aikahyppyjä/kerronnanvaihtelua lukujen välillä, sopii paremmin siihen "keskiaikaiseen" maailmaan ja mikä parasta matkakertomukset jne. on jätetty pois ja kerronta keskittyy tapahtumahetkiin. Minun mieli näkee kirjojen kerronnan eräänlaisena kirjeenvaihtona, ikään kuin koko Tulen ja jään laulu (tämän pitäisi olla sarjan nimi, siis jos se käsittelee kaikki kirjat
) koostuisi asianosaisten toisilleen lähettämistä kirjeistä tai päiväkirjamerkinnöistä.
Ömm... kaksi joo, kolme jos puhutaan suomennetuista.. Itse asiassa Lohikäärmeiden tanssin pitäisi ilmestyä tänävuonna, ainakin ensimmäisen puolikkaan.Mr. Smith kirjoitti:Lisäksi olen ymmärtänyt että jos sarja saadaan vietyä kunniakkaasti loppuun asti, kirjailija on kertonut tekijöille miten asioiden tulisi kehittyä vielä julkaisemattomissa kirjoissa (eikös niitä kaksi ainakin vielä puutu?)
Boardwalk Empire.Yabba kirjoitti:Sama kaava on näemmän myös Broadwalk empirellä menossa

Katohan perhana! Mä oon aina aatellut ja lukenut sen BroadwalkiksiJorssi kirjoitti:Boardwalk Empire.Yabba kirjoitti:Sama kaava on näemmän myös Broadwalk empirellä menossa![]()

Mr. Smith kirjoitti:Simpsonit jatkuvat uusin jaksoin tänään klo 20.30 Subilla.
Teitä on varoitettu.
Yabba kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:Simpsonit jatkuvat uusin jaksoin tänään klo 20.30 Subilla.
Teitä on varoitettu.
NÖöyy! Miten me selviämme ilman uusintoja!

Mr. Smith kirjoitti:Blue Bloods-sarjakin (löytyi yllättäen Nelosen netistä, josta muuten ISO kiitos Neloselle) vetäisi NIIN Deus ex machina-ratkaisun että kipeää teki. Oikeasti? Koko kausi jännättiin miten juniori pärjää isoa pahista vastaan, mutta sitten kun juniori meni sanomaan isille asiasta, hän laittoi stopin koko hommalle yhdessä jaksossa. Ja vieläpä nopeammin, helpommin ja sulavamin kuin minä selviän työpäivästäni.
Mutta joo, vissiin on jo liian tottunut siihen, että se salaliitto jatkuu ainakn kymmenen kautta 
Yabba kirjoitti:Tosin jäi tuosta jaksosta myös semmoinen tuntuma, että olikohan tehty varmanpäälle, jos jatko oli vielä epävarmaa (nythän on ainakin IMDb:ssä merkitty kakkoskausi)...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa