Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 22 Helmi 2012 15:50

Mr. Smith kirjoitti:Pikkaisen on kaikuja "Eastbound and out"

Eastbound and Down and Out? :keijo:

Fitz kyllä vaikuttaa mainiolta, vaikken ole nähnyt kuin trailereita. Ja jos dialogi on parempaa kuin E&D:ssa, niin sitähän vois vaikka katsoakin. Brendan (Brandon? :riips: ) Walsh vaan laski vähän mun odotuksia, niin en sit oo tarkistanut. :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 22 Helmi 2012 15:57

Lyyra kirjoitti:
Mr. Smith kirjoitti:Pikkaisen on kaikuja "Eastbound and out"

Eastbound and Down and Out? :keijo:

Eastbound & down on viimeinen tarjoukseni. Yritetään ymmärtää amerikkalaisia, eiväthän he millään osaa kirjoittaa yhtä hyvää englantia kuin me :nirppa:

Fitz kyllä vaikuttaa mainiolta, vaikken ole nähnyt kuin trailereita. Ja jos dialogi on parempaa kuin E&D:ssa, niin sitähän vois vaikka katsoakin. Brendan (Brandon? :riips: ) Walsh vaan laski vähän mun odotuksia, niin en sit oo tarkistanut. :keijo:

Ei kannata pelästyä nättiä poikaa, ei uskoisi samaksi elovena-tyypiksi :isosilmä: Jason Priestley on muuten ollut monesti ehdokkaana ja ainakin kerran palkittu parhaana näyttelijänä tämän sarjan myötä. Tavallaan hänen menneisyytensä vain lisää syvyyttä tähän näyttelijäsuoritukseen.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Suvi » To 23 Helmi 2012 10:45

Ai niin, unohdin eilen katsoa Mustan kyyn. :läps: On se mulla kyllä DVD:lläkin, mutta jotenkin on aina jotenkin erilaista katsoa sarjoja telkkarista kun DVD:ltä. :keijo:

Ai niin, tänään tulee Käpy selän alla Teemalta klo 21:55.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 23 Helmi 2012 18:40

No huhhuh, pakko nähä! :D

Kyyt opin ulkoa tiettyjä käännöksiä myöten. DVD:tä olen harkinnut, mutta en ole sitten toimeenpannut.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Suvi » To 23 Helmi 2012 20:47

Itse olen aika myöhäisherännäinen Kyyn suhteen. Ostin vasta muutama vuosi sitten DVD-boksin ja katsoin Kyytä ekaa kertaa. Huippusarja! Taitaa olla paras kausi se, missä Hugh Laurie ( :sydän: ) on prinssinä. :virne:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 24 Helmi 2012 17:08

Suvi kirjoitti:Itse olen aika myöhäisherännäinen Kyyn suhteen. Ostin vasta muutama vuosi sitten DVD-boksin ja katsoin Kyytä ekaa kertaa. Huippusarja! Taitaa olla paras kausi se, missä Hugh Laurie ( :sydän: ) on prinssinä. :virne:

Hugh Laurie rinssinä. :virne: Se on tosiaan paras kausi. :D

Mä vaan komppaan suvia tänään. :virne:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Yabba » La 25 Helmi 2012 17:00

Nugat kirjoitti:
Suvi kirjoitti:Itse olen aika myöhäisherännäinen Kyyn suhteen. Ostin vasta muutama vuosi sitten DVD-boksin ja katsoin Kyytä ekaa kertaa. Huippusarja! Taitaa olla paras kausi se, missä Hugh Laurie ( :sydän: ) on prinssinä. :virne:

Hugh Laurie rinssinä. :virne: Se on tosiaan paras kausi. :D

Mä vaan komppaan suvia tänään. :virne:

Itse kyseiseen sarjaan tutustuin vasta näiden jaksojen myötä, mutta jäi vain mietityttämään jotta onko TV5 jo esittänyt ensimmäisen kauden jossain välissä :riips: Kun minulta se on silloin mennyt tyystin ohi ja olen kuiten seurannut aika tiiviisti ohjelmatarjontaa + Musta kyy on ollut Tutustutaan kun tavataan -listalla jo useamman vuoden.

Toinen ennakkoilmoitus/varoitus tässä välissä jotta Supernaturalin 5. kausi alkaa Subilla Ti 6.3.
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja annastindeli » La 25 Helmi 2012 18:39

Ei ole, aloittivat suoraan 2. kaudesta. Ykköskausi on vähän erilainen, se oli sillon niin kunnianhimoinen
ja kallis siinä muodossaan kun se oli että konseptia piti muuttaa seuraaviksi kausiksi. Ykköskaudessa on
paljon historiallisilla paikoilla kuvattua materiaalia ja ulkokuvia= tosi kallista. Myös Black Adderin hahmo
on erityyppinen siinä, tyhmempi, kun jatkossa on pikemminkin väärinymmärretty nero :P

Hesarissa taisivat sanoa että aloittivat armollisesti vasta kakkoskaudesta, kun ykkönen on niin huono.
Miusta kyllä ykkönenkin on hyvä, mutta tosiaan aika erityyppinen.
annastindeli

ViestiKirjoittaja Yabba » La 25 Helmi 2012 20:34

annastindeli kirjoitti:Ei ole, aloittivat suoraan 2. kaudesta. Ykköskausi on vähän erilainen, se oli sillon niin kunnianhimoinen
ja kallis siinä muodossaan kun se oli että konseptia piti muuttaa seuraaviksi kausiksi. Ykköskaudessa on
paljon historiallisilla paikoilla kuvattua materiaalia ja ulkokuvia= tosi kallista. Myös Black Adderin hahmo
on erityyppinen siinä, tyhmempi, kun jatkossa on pikemminkin väärinymmärretty nero :P

Hesarissa taisivat sanoa että aloittivat armollisesti vasta kakkoskaudesta, kun ykkönen on niin huono.

Ahhaaa, eli boxiostoksille matka käy, julmaa tuo tuommoinen :virne:
Yabba

ViestiKirjoittaja Suvi » La 25 Helmi 2012 20:43

annastindeli kirjoitti:

Oon samaa mieltä, että ykköskausi on hyvä, katsomisen arvoinen, mutta tosi erilainen kuin muut kaudet. Black Adderkin muistuttaa tosi paljon Mr. Beania. :p Kerrontapakin oli ihan erityyppistä kuin myöhempinä kausina.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja annastindeli » La 25 Helmi 2012 20:59

mutta onneksi anttilan pimeillä hinnoilla kaikkien kausien boksi maksaa nyt vissiin kympin, sieltä mekin se hommattiin nyt. :tilt:
annastindeli

ViestiKirjoittaja Yabba » Su 26 Helmi 2012 00:38

annastindeli kirjoitti:mutta onneksi anttilan pimeillä hinnoilla kaikkien kausien boksi maksaa nyt vissiin kympin, sieltä mekin se hommattiin nyt. :tilt:

Kuis pitkään pimeät hinnat on voimissa?! Kun aikaisintaan ensi viikonloppuna on anttila matkan varrella :p

EDIT: Nohätä, sama hinta netanttilassa, täytyy tehdä huomenna tilaus vähemmällä alkoholilla :virne:

EDIT2: Ja huomenna näyttäisi olevan vika pimeät hinnat päivä :virne: :virne: :keijo:
Viimeksi muokannut Yabba päivämäärä Su 26 Helmi 2012 00:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Yabba

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 26 Helmi 2012 00:42

Tämä on sitä kanavien palvelua, kun huolehditaan katsojasta niin paljon, ettei näytetä mitään vähän kään häiritsevää. Buffystakin näytetään kolmoskautta uudestaan ja uudestaan eikä niitä huonoja ollenkaan. Mieluumminhan sitä katsoo samaa hyvää kuin uutta ja huonoa :keijo:

Kyyn ykköskausi ei sinänsä ole koko ajan niin haa-haa-hauskaa. Siinä on kaikenlaisia Shakespeare-kierouksia ja päitä lyödään irti ja asutaan kurjissa olosuhteissa. Päähenkilökin on vähäinen Peeblesin ja parin muun jämäkunnan hallitsija. :keijo:

Kyllä mä kaikesta huolimatta suosittelen koko sarjaa, vaikka kolmoskausi on omakin suosikki.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Triple H » Ti 06 Maalis 2012 03:19

Tässähän alkaa ihan huomaamaan oman vanhuutensa, kun kaikki suosikkisarjat ovat menneiltä vuosikymmeniltä. Onneksi kaikki niitä tulee kivasti MTV3 -kanavapaketin komediakanavalta. Uusimpana esimerkkinä tänään löydetty Pearl, joka vaikuttaa ihan lupaavalta sarjalta. Toinen "isompi" esimerkki on samalta kanavalta tuleva Cheers. Tällä hetkellä komedialla tulee Cheerssia suht. alkutaipaleelta. Vielä ei ole messissä Woody eikä Frasier. Lähes jokainen jakso on tullut katsottua alusta alkaen. En ole tarkistanut missä vuodessa komedialla nyt ollaan, mutta edelleen pre-Frasier.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

ViestiKirjoittaja theia » To 08 Maalis 2012 16:37

Mä tahtoisin ilmoittaa, että olen erittäin tyytyväinen, kun Top Chefin voitti (raumalainen :D ) Teemu. Se Jouni oli jokseenkin aika hirveä.

Vois Jenkkienkin Top Chef pikkuhiljaa tulla meiltäkin televiisorista.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 08 Maalis 2012 22:37

Jounin bravuuri oli vissiin porilainen...
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 09 Maalis 2012 10:59

Viasatilla on kaapelikanavat auki 9-11.3 eli ensi viikonloppuna.

Se niistä vapaa-ajan ongelmista :virne:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 09 Maalis 2012 19:56

Eli nyt viikonloppuna! :täpinä:
Ihanaa, kun voi kattoa leffan toisensa perään ilman mainoksia. Olen vähän kipeänä, joten tämä tuli kuin tilauksesta. :D

Javier Bardem :sydän: (Katsoin äsken lopun Eat, Pray, Lovesta.)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja theia » Su 11 Maalis 2012 18:46

Supernaturalin 5. kauden uudet jaksot on alkaneet Subilla. Taisi tiistaisin tulla teeveestä :tilt:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 12 Maalis 2012 13:52

Kovat kaulassa jatkuu tänään maanantaina MTV3:lla klo 23.35.
Vai joko se on jo tullut kauankin tv:stä ja havaitsen sen vasta nyt? Elämä ilman tikipoksia on välillä hankalaa :hullu:
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 16 Maalis 2012 10:29

SuomiTV muuttuu Fox-nimiseksi kanavaksi.

Ei tuossa mitään, mutta pätkä uutisesta on mielenkiintoinen: "Osa uuden kanavan televisiosarjoista ja elokuvista on hankittu Twentieth Century Fox Television Distributionilta ja osa, kuten The Walking Dead, on FIC:in yhteistuotantoja".

Hitsi jos härmän rajoille saadaan uusi (ilmainen) tv-kanava joka näyttää tuoreita tv-sarjoja :tipahdus: (ja toivon mukaan se ei mene JIM-kanavan malliin lupaavasta alusta tosihömppä-laariksi).
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 16 Maalis 2012 11:07

Murdoch. :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Yabba » Pe 16 Maalis 2012 13:22

Jeee! Walking Death suomeen vihdoinkin :) Toinen että saadaan Family Guy ja American Dad (siis pois Subin ikeestä ne). Toivottavasti vain Uhka menneisyydestä jatkuisi pian :epäilevä:

Toisaaltaan jos mukaan pukataan vielä Historyllä ja NG:llä pyörineet paranormaaliussarjat Moster Quest ja Taps (jota Jim esitti kaksi kautta ja lopetti) niin lauantaiaamun aivotnarikkaan viihdytys on taattua (ja paranormaaliblogi räjähtää käsiin) :pomppu:
Yabba

ViestiKirjoittaja Wiggin » To 22 Maalis 2012 10:04

Kuva

:aukku: Siellä oltiin.. ja onnellinen leffajulisteen ja kiertuepaidan omistaja. Ja näin elokuvankin! Hilpeä meininki.. tyypeillä rokkistarojen elkeet ja aplodit sen mukaiset :virne: Ja isotissibööna jakamassa suklaata. :o: Yritä tässä suhtautua asiaan jotenkin vakavasti.. ei tartte.. sehän oli sentään IRON SKY!!!!!

:sydän: Julia Dietze :sydän:

:sydän: Kuunatsit :sydän:

:sydän: sci-fiä :sydän:

:sydän: Julia Dietze :sydän:
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Wiggin

ViestiKirjoittaja annastindeli » To 22 Maalis 2012 16:37

yks kanssaopiskelija on kuulemma yks kuunatseista, en tiiä näkyykö leffassa kun en ole nähnyt vielä :virne:
annastindeli

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv