Wiggin kirjoitti:
Siellä oltiin.. ja onnellinen leffajulisteen ja kiertuepaidan omistaja. Ja näin elokuvankin! Hilpeä meininki.. tyypeillä rokkistarojen elkeet ja aplodit sen mukaiset
Ja isotissibööna jakamassa suklaata.
Yritä tässä suhtautua asiaan jotenkin vakavasti.. ei tartte.. sehän oli sentään IRON SKY!!!!!
Julia Dietze
![]()
Kuunatsit
![]()
sci-fiä
![]()
Julia Dietze

Lyyra kirjoitti:Emperor Pälpätipää kirjoitti:Game of thrones on aivan jäätävä
Tehdäänkö siinä muuta kuin miekkaillaan ja "miekkaillaan" ?
Jos ei jaa sitä fantasiaa, niin sitten ei pidä sarjastakaan.
Mulla tulee tämä asia aina mieleen Game of Thronesia katsoessa, mutta siis. Kadotin asian ytimen.
Katsoin Areenasta kuitenkin kaikki jaksot sitä mukaan kun niitä tuli, puiteet mielyttivät ja kieriskelin kateudesta naisten paksujen pitkien hiusten äärellä.
Olen niin turhamainen.
Mutta onko oikeasti kaikki vain panemista ja tappamista. Eikö elämässä muuta ole, kun vain näitä juttuja on telkkari pullollaan? 
. Pari viimeistä jaksoa jäi katsomatta, kun olen aina torstai-iltaisin leffassa just kun tuo tuli telkkarista ja yle areenalta ne olikin jo poistunut siinä vaiheessa, kun olisin ne halunnut/kerennyt katsoa.
". Vai oliskohan jotkut häät olleet jossain vaiheessa. Eniveis, nekin päätyivät miekkailuun, hipsuilla ja/tai ilman.Nugat kirjoitti:Ja... khöm... jotenkin kun asiaa katsoo historiallisesta näkökulmasta niin on ollut aikoja, jolloin naisella ei ollut muuta käyttöä kun olla panemisen kohde ja kone, joka synnyttää vahvoja poikia ja kauniita tyttäriä, joista nyt ei niin väliä kuitenkaan ole.![]()
Ylipäänsä hirveän kliseinen fantasia: miekkailua ja "miekkailua". Nugat kirjoitti:Niin ja sitä piti vielä sanomani, että vaikka sarjassa tosiaan onkin niitä vahvojakin naisia, niin silti he ovat lopulta aikas miesten käsissä ja vähällä vallalla.
Yabba kirjoitti:Nugat kirjoitti:Niin ja sitä piti vielä sanomani, että vaikka sarjassa tosiaan onkin niitä vahvojakin naisia, niin silti he ovat lopulta aikas miesten käsissä ja vähällä vallalla.
Noh, tähän on tulossa muutosta (jos seurataan kirjoja).

Nugat kirjoitti:Yabba kirjoitti:Nugat kirjoitti:Niin ja sitä piti vielä sanomani, että vaikka sarjassa tosiaan onkin niitä vahvojakin naisia, niin silti he ovat lopulta aikas miesten käsissä ja vähällä vallalla.
Noh, tähän on tulossa muutosta (jos seurataan kirjoja).
Kirjoja en ole lukenut, mutta luulisin niiden olevan parempia kuin tv-sarja. Näin tuntuu usein olevan, ehkäpä tässäkin tapauksessa? Jostain syystä mun tekisi mieli lukea, vaikka vähän ristiriitaisin mielin olen sarjaa olen seurannutkin.
Niina-Maria kirjoitti:Wiggin kirjoitti:
Siellä oltiin.. ja onnellinen leffajulisteen ja kiertuepaidan omistaja. Ja näin elokuvankin! Hilpeä meininki.. tyypeillä rokkistarojen elkeet ja aplodit sen mukaiset
Ja isotissibööna jakamassa suklaata.
Yritä tässä suhtautua asiaan jotenkin vakavasti.. ei tartte.. sehän oli sentään IRON SKY!!!!!
Julia Dietze
![]()
Kuunatsit
![]()
sci-fiä
![]()
Julia Dietze
Mä olin myös täällä Lahdessa samaisessa tapahtumassa. Aivan huikeeta oli!
Ja se suklaa oli hyvää, olisvat voineet antaa semmosen koko rasian.

Yabba kirjoitti:Miksei kukaan ole kertonut että Minun perheeni on alkanut taas töllöttimestä ja siirtynyt ykköseltä kakkoselle
Milloin se tulee?Tiistaisin 20.30. Eka jakso tuli vasta eilen. Olin kattomassa Rakasta naapuria, mutta se sitten olikin jo loppu.Suvi kirjoitti:Milloin se tulee?
Huomasin tuon onneksi itsekkin tiistaina (mutta aattelin että oli jo useampi jakso mennyt, kun tiedote on tällainen, eli aattelin että oli jo alkanut viime viikolla) mutta olikin eka jonka sain napattua ja löytyy areenaltaJorssi kirjoitti:Tiistaisin 20.30. Eka jakso tuli vasta eilen. Olin kattomassa Rakasta naapuria, mutta se sitten olikin jo loppu.Suvi kirjoitti:Milloin se tulee?
Tätä sarjaa on ollut ikävä.

Jorssi kirjoitti:Missä noin lukee, että torstaisin? Aika moka. Mainoksissa, joita on tullut jo aika pitkän aikaa kovalla syklillä, mainostetaan, että tiistaisin. Ja tuo aikakin on väärin. Tulee siis 21.30 heti Puumanaisen jälkeen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa