Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Walker » La 05 Touko 2012 16:55

Tänään alkaa kilpailuosuus Selviytyjien 20. tuotantokaudesta, edellisvuosien sankarit ja konnat kilpailevat toisiaan vastaan :popkorni:
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/sarjat/selviytyjat/taustaa_kilpailijat?1533348
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 07 Touko 2012 10:44

Ilmeisesti tästäkin tiedosta ei ole pahemmin mölytty, mutta jos se minusta riippuu, koko kansa saa tietää että Chuck jatkuu uusilla jaksoilla klo 23.20 Subilla tänään maanantaina 7.5.
Totuutta ei voi haudata!
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ma 07 Touko 2012 21:01

Tohtori who näyttäisi tulevan TV2 maanantaista torstaihin 7.5. - 26.7.2012 klo 20.00
http://tv2.yle.fi/juttuarkisto/kakkonen ... doctor-who
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja Yabba » Ma 07 Touko 2012 21:48

Mr. Smith kirjoitti:Ilmeisesti tästäkin tiedosta ei ole pahemmin mölytty, mutta jos se minusta riippuu, koko kansa saa tietää että Chuck jatkuu uusilla jaksoilla klo 23.20 Subilla tänään maanantaina 7.5.
Totuutta ei voi haudata!

Minä olen tosin hieman pettynyt maik... subiin tässä suhteessa, viime kesänä kakkoskauden seuraus jäi ukkosten (ja muiden) lähetyshäiriöiden vuoksi hieman vähemmälle, mutta en hätäillyt kun (typerää kyllä, tunnustan) luotin siihen, että Chuckista olisi jälleen uusittu kakkoskausi ennen kuin kolmonen olisi tullut (kuten tehtiin ykköselle ennen kakkosta) ja sitä kautta olisi voinut sitten seurata sarjaa... Noh, pettymys on valtava, mutta onneksi sitten tuo kakkonen on varmaan kohta alelaarissa...
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Yabba » Su 13 Touko 2012 21:04

CBS päätti sitten lopettaa CSI:Miamin :( sen parhaan (ainkin minusta) noista kolmesta ja minkä takia? No jotta saadaan ohjelmapaikka jollekkin uutuussarjalle joka luultavasti jää yhteen kauteen :kiro:
Yabba

ViestiKirjoittaja skray » Ma 14 Touko 2012 10:56

No mä tykkään eniten siitä Las Vegasin CSI:stä ja vähiten tuosta Miamista, joten mieluummin se kuin tuo toinen. :keijo:
Toivoa kuitenkin on, että tulisi jokin hyvä sarja tilalle, joka jatkuisi monen kauden ajan.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 14 Touko 2012 11:11

skray kirjoitti:No mä tykkään eniten siitä Las Vegasin CSI:stä ja vähiten tuosta Miamista, joten mieluummin se kuin tuo toinen. :keijo:
Toivoa kuitenkin on, että tulisi jokin hyvä sarja tilalle, joka jatkuisi monen kauden ajan.

:femmat:

Aurinkolasit päästä ja takaisin päähän CSI:Miamin kohtalon vuoksi :viileä: mutta se ei ollut koskaan hyvä sarja minusta.
Yleisen konservatiivisen moralismin ehkä juuri ja juuri saatoin niellä (jokaisen syyllisen kohdalla kauhistuttavan tuomitseva puhe siitä miten rikos oli väärin, miten se vahingoitti viattomia ja :blahblah: ) mutta oikeasti nuo tekniset vimpaimet ja vempaimet ja ohjelmat...odotin vain milloin David Hasselhoff ajaa pihaan puhuvalla autolla.

CSI: Las Vegasissa panostettiin (myöhemmät dvd-kausiboksit odottavat katsojaa, perustan puheeni tv:ssä näkemiini ensimmäisiin kausiin) sentään tarinaan ja alkuaikoina siellä ei ollut kauheaa syyllistämistä, vaan rikolliset otettiin kiinni ja se siitä, tarinan loppu.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 14 Touko 2012 11:51

CSI:NY on noussut viime aikoina Las Vegasin ohi selvästi. Grissomin lähdettyä originaali CSI on ollut aika kuraa. Miamihan on lähinnä moralisoiva tahattoman(?) komediallinen versio CSI:stä, jota itse katson pelkästään Horation koomisuuden ja maisemien ( :pahasetä: ) takia.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Yabba » Ma 14 Touko 2012 13:38

No Miiami viihdyttää (ja viehättää) minua lähinnä juurikin sillä yliampuvuudellaan ja "näyttävyydellään", eli on sitä aivotnarikkaan viihdettä parhaimmillaan. Normi CSI on osaltaan myös hyvä, mutta tuo NY ei koskaan jaksanut napata (tosin pitäähän sillekkin aikanaan antaa DVD:llä mahis, ainakin ekalle kaudelle). Eniten tässä minua kummastutti se, että päättivät ekana (ja ilman ennakkovaroitusta) lopettaa sen, jolla oli enemmän katsojia (10,8 milj. vs. 10,4 milj. olkoonkin marginaalinen määrä) ensin ja ilman ns. grande finalea, kun NY sen saa (kun veikkaan että se loppuu ensvuonna).

Ja mitä niistä mahdollisista korvaajista... Taas yksi Burnettin reality (eikö nämä voisi jo oikeasti loppua :haukotus: ), tai ehkäpä uusi ja se syksyn superhypetettävä "Sherlock Holmes" -sarja Elementary ([sarkastisesti] Whoo, Lucy Liu Watsonina nykypäivän Nykissä! Tän on pakko toimia! [/sarkastisesti]). Tai kasa muuta epäilyttävästi yhen kauden hiteiltä kuulostavaa....
Yabba

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 14 Touko 2012 15:11

Noh noh, kuomaseni :paijaus:

Jäähän meille dvd-boksit. Pitäisi hommata ainakin Fringen loppukauddet (sekin päättyy, mutta suunnitellusti), Eurekan kaudet (sekin päättyy, mutta ei ole varmuuttaa miten tyydyttävästi tynkäkautena) ja ulkomailta pitäisi ainakin hommata Warehouse 13, jota ovat kehuneet mutta ei Suomessa näy :raps:
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Yabba » Ma 14 Touko 2012 15:53

Mr. Smith kirjoitti:Eurekan kaudet (sekin päättyy, mutta ei ole varmuuttaa miten tyydyttävästi tynkäkautena)

:kauhistunut: :isosilmä: :hämillään: :viha: :pillitys:

Kaikki kiva loppuu, tää todellakin siis on vuosi 2012 :virne:
Yabba

ViestiKirjoittaja Walker » Ma 14 Touko 2012 16:04

Mr. Smith kirjoitti: Fringen loppukauddet (sekin päättyy), Eurekan kaudet (sekin päättyy)

Ja Foxin House M.D päättyy
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 14 Touko 2012 17:55

Walker kirjoitti:
Mr. Smith kirjoitti: Fringen loppukauddet (sekin päättyy), Eurekan kaudet (sekin päättyy)

:isosilmä:

Bummer. Tykkään Housesta aina vaan, vaikka jaksot toistaakin itteään aika pahasti.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 14 Touko 2012 18:00

Emilia kirjoitti:
Walker kirjoitti:

Bummer. Tykkään Housesta aina vaan, vaikka jaksot toistaakin itteään aika pahasti.

Mun reaktio tähän oli: " :woohoo: Johan sitä kuollutta hevosta on jaksettukin hakata."

Mutta :paijaus: pettyneille.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Yabba » Ma 14 Touko 2012 18:14

Alko ärsyttään ja googlasin, loppui myös Chuck (viides kausi) ja Pan am jäi yhteen myöskin. Ja näemmän moni muukin on ollut kiikunkaakun. Aikasta kattava lista täältä.
Yabba

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 14 Touko 2012 19:17

Lyyra kirjoitti:
Emilia kirjoitti:
Walker kirjoitti:

Mun reaktio tähän oli: " :woohoo: Johan sitä kuollutta hevosta on jaksettukin hakata."

Mutta :paijaus: pettyneille.

Mä en ole jaksanut seurata enää kahdeksatta kautta. Mun mielestä seiskakaudelle rakennettu Fanien Toiveiden Täyttymys eli Housen ja Cuddyn suhde oli jo lopun alkua. Tuli vahvasti mieleen X-filesin loppu, jossa Davidin sopimuksen päättyessä annettiin faneille sitä mitä he hartaimmin toivoivat. Samma här. Cuddyn poistuttua sarja on ollut kuoppaamista vaille valmis :sori:

Ikävä sitä tulee silti :huoh:

Mua sieppaa myös Täydellisten Naisten loppuminen. Kulunutta sekin on ollut. Viimeinen kausi on ollut paikallaan jauhamista ja aina hetkittäin hyvin rakennettuja juttuja. Ei se silti vaikuta siihen, että sarja on ollut yksi mun lemppareista. Mikä on ollut ihanaa, koska X-filesin jälkeen jäi iso tyhjä aukko. Vasta Täydellisten Naisten tullessa kuvaan sain siihen aukkoon jotain. Nyt se jää taas tyhjäksi :huoh:

Koska Taran monta elämääkin lopetettiin kuin seinään. :epäilevä:

Jää vielä Nurse Jackie, mikä ei ole paljoakaan.
:epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 14 Touko 2012 20:11

Kibaya kirjoitti:Mä en ole jaksanut seurata enää kahdeksatta kautta. Mun mielestä seiskakaudelle rakennettu Fanien Toiveiden Täyttymys eli Housen ja Cuddyn suhde oli jo lopun alkua. Tuli vahvasti mieleen X-filesin loppu, jossa Davidin sopimuksen päättyessä annettiin faneille sitä mitä he hartaimmin toivoivat. Samma här. Cuddyn poistuttua sarja on ollut kuoppaamista vaille valmis :sori:
Kiitti spoilauksesta, arvostan. :friikkipeukku:

Eikö täällä voi enää mitään ketjuja lukea ilman, että joku tv-sarja spoilataan? Housesta on menossa Suomessa vasta kuudes kausi, joten ois ihan kiva, jos vois pitää mölyt mahassaan.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 14 Touko 2012 20:47

Jorssi kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Mä en ole jaksanut seurata enää kahdeksatta kautta. Mun mielestä seiskakaudelle rakennettu Fanien Toiveiden Täyttymys eli Housen ja Cuddyn suhde oli jo lopun alkua. Tuli vahvasti mieleen X-filesin loppu, jossa Davidin sopimuksen päättyessä annettiin faneille sitä mitä he hartaimmin toivoivat. Samma här. Cuddyn poistuttua sarja on ollut kuoppaamista vaille valmis :sori:

Eikö täällä voi enää mitään ketjuja lukea ilman, että joku tv-sarja spoilataan? Housesta on menossa Suomessa vasta kuudes kausi, joten ois ihan kiva, jos vois pitää mölyt mahassaan.

Täh?
Mun mielestä suomessa pyörii kasikausi?
Katoin jotain alkupään jaksoja, kun mainostivat "uutta kautta".
En tullut tarkistaneeksi.

Sori!
My mistake.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 14 Touko 2012 20:52

Jorssi kirjoitti:

Täh?
Mun mielestä suomessa pyörii kasikausi?
Katoin jotain alkupään jaksoja, kun mainostivat "uutta kautta".
En tullut tarkistaneeksi.

Sori!
My mistake.

edit.
Sen lisäksi sekoitin, koska en katsonut kasikaudesta itse kuin muutaman jakson.
Kutoskaudestakin multa jäi alku katsomatta, enkä nyt ole ehtinyt katsomaan telkkarista koko sarjaa.
Tuli vielä juteltua syksyllä yhden House-fanin kanssa, jonka luulin seuraavan suomen tahtiin ja me puhuttiin seiskakaudesta.
Ei mun tarkoitus ollut spoilata. Vaikenen jatkossa kaikesta näkemästäni Housen suhteen.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 15 Touko 2012 21:30

Canal plussalla taitaa olla kasikausi jo menossa. Harvalla (ainakaan fordelaisilla) se kuitenkaan taitaa näkyä.

Ite en ota sarjaspoilauksista niin kipinää eikä toi ollut mitenkään yllättävä edes. Mut ehkä pieni varovaisuus juonijuttujen kanssa olisi hyvä.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 29 Touko 2012 08:43

Tuttuja telkkarissa!
Käykää kurkkaamassa Tartu mikkiin Areenasta.
Ei osaa nyt linkittää, mutta kyllä te ootte niin taitavia, että löydätte ihan itse.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 29 Touko 2012 19:25

Did you let the Sunshine in? :p
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 07 Kesä 2012 11:40

Saa korjata jos olen jälleen ymmärtänyt väärin, mutta SubTv:lla alkaa kaksi uutta sarjaa joita ajattelin alkaa seurata.

Skins-sarjasta alkaa 4.tuotantokausi sunnuntaina 10.6 klo 00.10 ja heti sen perään alkaa Cleveland Show klo 01.10.
Cleveland Show kiinnostaa sen vuoksi että se tulee samoilta tekijöiltä kuin The Family Guy ja The American Dad.

Tulevatko nuo oikeasti tuollaiseen hanki-tallentava-digiboksi-tai-valvo-aikaan vai ovatko nuo uusintoja? :raps:
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 07 Kesä 2012 14:34

Mr. Smith kirjoitti:Saa korjata jos olen jälleen ymmärtänyt väärin, mutta SubTv:lla alkaa kaksi uutta sarjaa joita ajattelin alkaa seurata.

Skins-sarjasta alkaa 4.tuotantokausi sunnuntaina 10.6 klo 00.10 ja heti sen perään alkaa Cleveland Show klo 01.10.
Cleveland Show kiinnostaa sen vuoksi että se tulee samoilta tekijöiltä kuin The Family Guy ja The American Dad.

Tulevatko nuo oikeasti tuollaiseen hanki-tallentava-digiboksi-tai-valvo-aikaan vai ovatko nuo uusintoja? :raps:
No tuo Skins on ainakin uusinta. Siitähän tuli jo vitoskausikin Subilta. Cleveland Showta en muista, että olisi koskaan tullut Suomen telkkarista, mutta voin olla väärässäkin.
Jorssi

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 08 Kesä 2012 12:27

Monkin viimeinen tuotantokausi alkaa ensi lauantaina klo 19.45.
Onhan tuon sarjan taso heitellyt, mutta jos sitä viimeisen kauden vielä jaksaa...

Kiitos Jorssille tiedosta Skins-sarjan suhteen. Oma mielenkiintoni taisi loppua joskus kolmannelle kaudella, kun jotenkin meininki alkoi olla väsynyttä ja innotonta. Saas nähdä jaksanko yrittää katsoa enää, yksi armonkatselu on jo tarpeeksi.
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv