http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/sarjat/selviytyjat/taustaa_kilpailijat?1533348

Mr. Smith kirjoitti:Ilmeisesti tästäkin tiedosta ei ole pahemmin mölytty, mutta jos se minusta riippuu, koko kansa saa tietää että Chuck jatkuu uusilla jaksoilla klo 23.20 Subilla tänään maanantaina 7.5.
Totuutta ei voi haudata!
sen parhaan (ainkin minusta) noista kolmesta ja minkä takia? No jotta saadaan ohjelmapaikka jollekkin uutuussarjalle joka luultavasti jää yhteen kauteen 

skray kirjoitti:No mä tykkään eniten siitä Las Vegasin CSI:stä ja vähiten tuosta Miamista, joten mieluummin se kuin tuo toinen.
Toivoa kuitenkin on, että tulisi jokin hyvä sarja tilalle, joka jatkuisi monen kauden ajan.

mutta se ei ollut koskaan hyvä sarja minusta.
) mutta oikeasti nuo tekniset vimpaimet ja vempaimet ja ohjelmat...odotin vain milloin David Hasselhoff ajaa pihaan puhuvalla autolla.
) takia.
), tai ehkäpä uusi ja se syksyn superhypetettävä "Sherlock Holmes" -sarja Elementary ([sarkastisesti] Whoo, Lucy Liu Watsonina nykypäivän Nykissä! Tän on pakko toimia! [/sarkastisesti]). Tai kasa muuta epäilyttävästi yhen kauden hiteiltä kuulostavaa....

Mr. Smith kirjoitti:Eurekan kaudet (sekin päättyy, mutta ei ole varmuuttaa miten tyydyttävästi tynkäkautena)

Mr. Smith kirjoitti: Fringen loppukauddet (sekin päättyy), Eurekan kaudet (sekin päättyy)
Walker kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti: Fringen loppukauddet (sekin päättyy), Eurekan kaudet (sekin päättyy)
Ja Foxin House M.D päättyy
Emilia kirjoitti:Walker kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti: Fringen loppukauddet (sekin päättyy), Eurekan kaudet (sekin päättyy)
Ja Foxin House M.D päättyy![]()
Bummer. Tykkään Housesta aina vaan, vaikka jaksot toistaakin itteään aika pahasti.
Johan sitä kuollutta hevosta on jaksettukin hakata."
pettyneille.Lyyra kirjoitti:Emilia kirjoitti:Walker kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti: Fringen loppukauddet (sekin päättyy), Eurekan kaudet (sekin päättyy)
Ja Foxin House M.D päättyy![]()
Bummer. Tykkään Housesta aina vaan, vaikka jaksot toistaakin itteään aika pahasti.
Mun reaktio tähän oli: "Johan sitä kuollutta hevosta on jaksettukin hakata."
Muttapettyneille.

Kiitti spoilauksesta, arvostan.Kibaya kirjoitti:Mä en ole jaksanut seurata enää kahdeksatta kautta. Mun mielestä seiskakaudelle rakennettu Fanien Toiveiden Täyttymys eli Housen ja Cuddyn suhde oli jo lopun alkua. Tuli vahvasti mieleen X-filesin loppu, jossa Davidin sopimuksen päättyessä annettiin faneille sitä mitä he hartaimmin toivoivat. Samma här. Cuddyn poistuttua sarja on ollut kuoppaamista vaille valmis![]()

Jorssi kirjoitti:Kiitti spoilauksesta, arvostan.Kibaya kirjoitti:Mä en ole jaksanut seurata enää kahdeksatta kautta. Mun mielestä seiskakaudelle rakennettu Fanien Toiveiden Täyttymys eli Housen ja Cuddyn suhde oli jo lopun alkua. Tuli vahvasti mieleen X-filesin loppu, jossa Davidin sopimuksen päättyessä annettiin faneille sitä mitä he hartaimmin toivoivat. Samma här. Cuddyn poistuttua sarja on ollut kuoppaamista vaille valmis![]()
Eikö täällä voi enää mitään ketjuja lukea ilman, että joku tv-sarja spoilataan? Housesta on menossa Suomessa vasta kuudes kausi, joten ois ihan kiva, jos vois pitää mölyt mahassaan.
Jorssi kirjoitti:Kiitti spoilauksesta, arvostan.Kibaya kirjoitti:Mä en ole jaksanut seurata enää kahdeksatta kautta. Mun mielestä seiskakaudelle rakennettu Fanien Toiveiden Täyttymys eli Housen ja Cuddyn suhde oli jo lopun alkua. Tuli vahvasti mieleen X-filesin loppu, jossa Davidin sopimuksen päättyessä annettiin faneille sitä mitä he hartaimmin toivoivat. Samma här. Cuddyn poistuttua sarja on ollut kuoppaamista vaille valmis![]()
Eikö täällä voi enää mitään ketjuja lukea ilman, että joku tv-sarja spoilataan? Housesta on menossa Suomessa vasta kuudes kausi, joten ois ihan kiva, jos vois pitää mölyt mahassaan.

No tuo Skins on ainakin uusinta. Siitähän tuli jo vitoskausikin Subilta. Cleveland Showta en muista, että olisi koskaan tullut Suomen telkkarista, mutta voin olla väärässäkin.Mr. Smith kirjoitti:Saa korjata jos olen jälleen ymmärtänyt väärin, mutta SubTv:lla alkaa kaksi uutta sarjaa joita ajattelin alkaa seurata.
Skins-sarjasta alkaa 4.tuotantokausi sunnuntaina 10.6 klo 00.10 ja heti sen perään alkaa Cleveland Show klo 01.10.
Cleveland Show kiinnostaa sen vuoksi että se tulee samoilta tekijöiltä kuin The Family Guy ja The American Dad.
Tulevatko nuo oikeasti tuollaiseen hanki-tallentava-digiboksi-tai-valvo-aikaan vai ovatko nuo uusintoja?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa