No, veikataan 28.
8?
No, veikataan 28

@gen.fi kirjoitti:Olisko 4 ja suomisen olli elokuvia loput?
Kyllä se Ollikin on perheen jäsen
Ei erotella nimen perusteella5?![]()

Yabba kirjoitti:6

Lyyra kirjoitti:1st assistant director?

Yabba kirjoitti:Helpotusta (tai ei) sen verta että molemmat hyvin tunnettuja amerikkalaisia, toinen on toiminut mm. vapaapainijana ja toinen tiedustelee että mikä on kysymys
Yabba kirjoitti:Helpotusta (tai ei) sen verta että molemmat hyvin tunnettuja amerikkalaisia, toinen on toiminut mm. vapaapainijana ja toinen tiedustelee että mikä on kysymys
Laaksonen kirjoitti:No toinen on varmaan sitten Alex Trebek Jeopardysta... Mutta olisko ensimmäinen sitten The Rock?Yabba kirjoitti:Helpotusta (tai ei) sen verta että molemmat hyvin tunnettuja amerikkalaisia, toinen on toiminut mm. vapaapainijana ja toinen tiedustelee että mikä on kysymys
Walker kirjoitti:Yabba kirjoitti:Helpotusta (tai ei) sen verta että molemmat hyvin tunnettuja amerikkalaisia, toinen on toiminut mm. vapaapainijana ja toinen tiedustelee että mikä on kysymys
Arvataan tuota vapaapainijaa, Jesse Ventura ?
No, molemmat vastaukset tuli, eli Jeopardyn Alex Trebek oli toinen ja vapaapainija, näyttelijä, politiikko ja kuvernööri Jesse "The Body" Ventura tekivät nuot Men in Black roolitukset kyseisessä jaksossa. Piste jaetaan Laaksosen Walkerin välillä ja pallo siirtyy Laaksoselle, tilanne on siis suorastaan kutkuttava 

Laaksonen kirjoitti:Hieman kritisoin sitä, että minä joudun kysymään kysymyksen. Mä tiesin puolet ja Walker tiesi puolet, mutta silti mä joudun kysymään kysymyksen ja antamaan mahdollisuuden Walkerille ratkaista koko skaba...
aka ei tule nyt muita kuin salasia kansioita mieleen, ja niitä on jo tarpeeksi).
Walker 10
Laaksonen 9
Yabba 7
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa