Teho-osasto

Re: Teho-osasto

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 28 Tammi 2009 18:01

Mullakin on vielä viime jakso näkemättä! :kauhistunut: Katonkin sen tänään heti, ettei jää useampaa sinne rästiin..
Teki mieli viitata kintaalla Prattin jälkeen. Teho-osasto toistaa nykyään niin pahasti itteään, että sietääkin loppua. :(
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 04 Helmi 2009 12:37

Kuulin sellaisia huhuja, että pariin viimeiseen jaksoon tulisi Clooney takaisin.
Pitääköhän paikkaansa, onko kellään tietoa?
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 04 Helmi 2009 12:50

Lumikki75 kirjoitti:Kuulin sellaisia huhuja, että pariin viimeiseen jaksoon tulisi Clooney takaisin.
Pitääköhän paikkaansa, onko kellään tietoa?

Iltalehdessä asiaa taannoin hehkutettiin.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Purple » Ke 04 Helmi 2009 13:09

Clooneyn paluusta löytyi mm. tällainen maininta:

The doctor is in!

George Clooney, who shot to fame on TV's "ER" from 1994 to 2000, is back in scrubs as Dr. Doug Ross yesterday as he films an episode for the NBC show's final season. It will air in April.

Vaikka olenkin ollut Teho-osaston ahkera seuraaja heti alusta alkaen, ja aion katsoa sen loppuun asti, en silti usko, että sarjaa jää hirmuinen ikävä kun sen kuluvan kauden jälkeen loppuu. Kuten Emiliakin jo sanoi, sarja toistaa itseään. Uudet hahmotkaan eivät ainakaan äkisti mitään kovin uutta sarjaan tuoneet.
Purple

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 04 Helmi 2009 13:10

And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 04 Helmi 2009 13:58

:sydän: :sydän:
Siis pitää paikkansa. Ei malttaisi odottaa!
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 04 Helmi 2009 16:34

Clooney :sydän:
Olin myös lukevinani jostain, että Elizabeth Corday tekee visiitin. :)
Vielä kun Carter kävisi, niin olisi jees.
Emilia

ViestiKirjoittaja ceuro » Pe 20 Helmi 2009 11:07

Apua?
Boxi lopettikin tallennuksen muutama minuutti ennen er:n loppua.
Ei kai se Neela lähteny Bennerin mukaan sieltä baarista?
Ja selvisikö se nyrkkeilijä / saiko Morris jotain hoitovirhesyytettä?
:hullu:
...tai sitten keitän muina naisina kahvia ja unohdan
ceuro

ViestiKirjoittaja DarkSide » Pe 20 Helmi 2009 13:18

Enpä kyllä muista että Neela olisi Bennerin kyytiin lähtenyt. Tikkakisan hän voitti heittämällä napakympin.

Nyrkkeilijä selvisi kyllä ja saatiin vakuuttuneeksi, ettei kannata jatkaa päänsä hakkauttamista. Morris sai anteeksiannon pomoltaan ja pyysi anteeksi Chaziltä.
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja ceuro » Pe 20 Helmi 2009 13:23

Kiits Darkkis! :D
Kaikki hyvin siis kerrankin. :huojennus:
ceuro

ViestiKirjoittaja Emilia » La 21 Helmi 2009 00:30

Niin, mun mielestä se jäi avoimeksi, että mitä baarin jälkeen tapahtuu. Ainakin mitä ite muistan niin viimeiseksi se aussi kysyi, kuka ottaa vielä yhdet ja Neela sano, et mä voi, jos sä tarjoat. Mulla on jäänyt joku pätkä näkemättä, kun en tiiä noiden kahden aiemmista hässimisistä mitään. Jotain yhenyöntynkää on vissiin ollu ja aussi ollu sen jälkeen nihkee vai mitä ihmettä?

Sitä mä en käsitä, että miksei se Neela nyt voinu vaan ottaa Raytä kun se kerta tuli käymään! :hullu: Olis ollut liian ihkua.
Emilia

ViestiKirjoittaja Jorssi » Su 22 Helmi 2009 01:30

Emilia kirjoitti:Jotain yhenyöntynkää on vissiin ollu ja aussi ollu sen jälkeen nihkee vai mitä ihmettä?
Ei kun Neela on ollu nihkee. Tais olla sen mielestä erehdys nusauttaa aussipoikaa. Aussihan on yrittäny mankua lisää Neelan kukkasia.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Su 22 Helmi 2009 12:35

Olenko mä ainut, jonka mielestä tämä uusi osaston pomo ja sen perhehuolet tuntuvat jotenkin turhalta ja päälleliimatulta juonenkäänteeltä? Mua ei ainakaan jaksa yhtään kiinnostaa mikä sitä vaivaa ja miksi se on niin takakireä.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja ceuro » Su 22 Helmi 2009 20:11

Juu, kyllä minullakin useimpiin uusiin hahmoihin tottuminen kestää aikansa. Uuden pomon yrmeys rasittaa, enkä muista vielä hänen nimeäänkään. En muuten näköjään muistanut sen aussinkaan nimeä, mikä kuvastaa sitä, etten hänestäkään tykkää. Brenner siis, eikä Benner. Eihän noihin uusiin ehdi tykästyäkään, kun tietää, että koko sarja loppuu pian. :huoh:
En aluksi aikoinaan tykännyt Morrisista, Weaverista tai Gatesistakaan.
ceuro

ViestiKirjoittaja DarkSide » To 26 Helmi 2009 23:28

Olipa mukava nähdä Mark Greene pitkästä aikaa - vaikkakin sairaana.

Kuva

"In 2008, ER producers announced that Edwards would reprise his role for the series' final season, with Dr. Greene appearing in flashbacks in the episode "Heal Thyself" shedding light on Dr Catherine Banfield's (played by Angela Bassett) past.

On November 13th, 2008, over 6 years after his exit from the show, Anthony Edwards returned as Dr. Mark Greene. The flashback episode took place in 2002, just months before Greene's death and revealed an encounter he had with Catherine Banfield, 6 years before she began working in that same emergency room. He was treating Banfield's son Darryl who had a debilitating disease which turned out to be leukemia. The story appeared to take place at the point in Season 8 when Mark and Elizabeth were reconciling after she learned his tumor had recurred. Mark takes on the mysterious case to save the 5 year old. He has a run in with Kerry Weaver and Robert Romano about putting this case ahead of his chemo treatment which took a toll on him throughout that day. Darryl dies in the ER but it was Mark's heroic actions that triggered Catherine in the present day to help save a young girl from drowning, and may have also inspired her to work full time at County."
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 27 Helmi 2009 00:47

Mark :sydän:

Meinasin ratketa itkuun. Lähinnä siksi, että katoin vaan puolisilmällä ja luulin, että Mark tuli takaisin eikä ollutkaan kuollut, mikä olisi pilannut täydellisesti jakson "The Letter". Mut luojan kiitos toi oli vaan takauma. :hymyhali: Ja ihanaa että jakso on mun boksissa.

Teho-osasto :sydän:
Kaikesta huolimatta.
Emilia

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 27 Helmi 2009 12:38

En ole seurannut Teho-osastoa piiiitkään aikaan. Muistaakseni se lopahti siihen, kun Mark sairastui ja poistui näyttämöltä.

Eilen kävellessäni telkkarin ohi meinasi suu ihan loksahtaa auki. Sehän on Mark! :O: En nähnyt kuin lopun jaksosta, joten en tiedä mistä oli kyse, mutta Mark! :hymyhali:

:sydän:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 27 Helmi 2009 13:01

Mulle kautta aikain ykkösjakso Teho-osastosta on se, kun Mark ja Elizabeth
meni naimisiin :sydän: En muista koskaan itkeneeni niin paljoa tv-sarjan takia,
kyyneleet vaan valuivat koko jakson ajan. Herkkää.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 27 Helmi 2009 13:54

Höh, kaikki tämä hehkuttelu vanhojen hahmojen käväisemisestä sarjassa on saanut miut harmittelemaan sitä, etten oo ER:ää enää vuosiin seurannu. Tehis kuitenkin kuului aikanaan miun suosikkisarjoihin ja oli paaaljon parempi, kuin joku kämänen Chigagon lääkärit. :p Oliskohan muuten katsominen vähentynyt Greenen kadottua sarjasta. Tai sitten syynä oli joku tuotantokausien välinen tauko ja ohjelmapaikan muuttuminen. En muista varmaksi.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja ceuro » Pe 03 Huhti 2009 13:55

Eikös teijänkin mielestä ole ER:ssä "vähän" enempi product placementiä kuin ennen. Viime jaksojen aikana ainakin on tullut selväksi, että mikä puhelin Neelalla on ja mistä soittimesta kuunnellaan musiikkia leikkaussalissa. Mun mielestä meni jo naurettavuuden puolelle. Tai rasittavuuden vähintään. :norsu:
ceuro

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 03 Huhti 2009 20:54

Mä en kyllä edes kiinnittänyt huomiota mihinkään ripleismentteihin.
Mun mielestä jakso piti paremmin otteessaan kuin koko sarja pitkään aikaan. Huomasin heti alusta kiinnittäväni huomiota kaikkiin ohikulkijoihin. Ensimmäisen kerran kun Neela juoksi portaissa häntä vastaan tuli budhalainen munkki ja seuraavalla "kierroksella" Neelan hakatessa hissinappulaa se jäpikkä olikin budhalainen jäpikkä. Details, details, details. Pieniä ihania yksityiskohtia joihin voi tämän kaltaisissa jaksoissa kiinnittää rauhassa huomioita. Ja mä niiiin tykkään loppuun asti hiotuista yksityiskohdista. Vaikka se big picture olisi miten hyvin hallussa tahansa, jos yksityiskohdat kusee, en välttämättä pysty keskittymään siihen isompaan kokonaisuuteen kunnolla. Joo, mä oon vähän outo.

Silti Neela oli ihana. Ja oli kyllä ansainnut tuon jakson. Myös Cordayn vilahtaminen ilman että viitattiin Markkiin tai sen suuremmin menneisiin. Ja suurelle yleisölle tuli pieni kuva mitä Corday nykyään tekee. Sekin oli kiva.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » La 04 Huhti 2009 23:40

Kibaya kirjoitti:Myös Cordayn vilahtaminen ilman että viitattiin Markkiin tai sen suuremmin menneisiin. Ja suurelle yleisölle tuli pieni kuva mitä Corday nykyään tekee. Sekin oli kiva.

Mun mielestä kaikkein kivointa oli se, että näytettiin Cordayn olevan olosuhteista huolimatta onnellinen. Kerrankin iloinen loppu ER:ssä. :D
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 23 Huhti 2009 14:54

Tehis on parantanut juoksuaan nyt loppua kohden. Viime jakso, jossa oli se vanha kuolemaa tekevä lääkäri, oli paras jakso piiiitkäään aikaan. Tykkäsin myös Neela-jaksosta. Toivottavasti loppu ei ihan täysin lässähdä joillain muistelojaksoilla ym.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 01 Touko 2009 20:34

Carter. :hymyhali: :hymyhali: :hymyhali:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » La 02 Touko 2009 09:50

Shay kirjoitti:Carter. :hymyhali: :hymyhali: :hymyhali:

Komp.
Mutta oliko se dialyysikone, missä Carter lopussa istuksi, vaiko joku muu vastaava vimpain?
- Douglas Adams -
Lumikki75

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv