Big Brother 2014

Re: Big Brother 2014

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 09 Marras 2021 22:55

Pekka tekee tästä kaudesta varsin raskasta seurattavaa. Lisäksi talossa ei ole enää kuin yksi nainen. Mun suosikit on taas kaikki olleet naisia, joten sekin on laskenut innostusta kautta kohtaan aika lailla. Katon vieläkin noi koosteet, mutta vähän silleen puolisilmällä ja -korvalla.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 10 Marras 2021 00:14

Jorssi kirjoitti:Pekka tekee tästä kaudesta varsin raskasta seurattavaa.

Aamen! En kestäisi Pekan kaltaisen ihmisen seurassa kovinkaan pitkään. Kaikki ne eleet ja ilmeet... Ihan turhaa showta!

Pari meikäläisen lempparia on edelleen talossa, plus Sami. En tiedä miksi, mutta kieroutuneella tavalla tykkään Samin tyylistä hämmentää tuota porukkaa. :keijo: Ei häslää, mutta laukoo ihmeellisyyksiä tai tekee oudohkoja asioita. :keijo:

Että joo, näin sitä on koukuttunu tähänki taas uudestaan. Ja alle kolme viikkoa jäljellä. :ei:

PS: 24/7 näkyy Ruudussa kaikille ilmaiseksi huomiseen asti. ;)
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 12 Marras 2021 13:10

Wildchild kirjoitti:
Jorssi kirjoitti:Pekka tekee tästä kaudesta varsin raskasta seurattavaa.

Aamen! En kestäisi Pekan kaltaisen ihmisen seurassa kovinkaan pitkään. Kaikki ne eleet ja ilmeet... Ihan turhaa showta!

Pari meikäläisen lempparia on edelleen talossa, plus Sami. En tiedä miksi, mutta kieroutuneella tavalla tykkään Samin tyylistä hämmentää tuota porukkaa. :keijo: Ei häslää, mutta laukoo ihmeellisyyksiä tai tekee oudohkoja asioita. :keijo:

Että joo, näin sitä on koukuttunu tähänki taas uudestaan. Ja alle kolme viikkoa jäljellä. :ei:

PS: 24/7 näkyy Ruudussa kaikille ilmaiseksi huomiseen asti. ;)

Pekka on saanut aikaan etten ole jaksanut ihan joka hetki seurata edes koosteita. Pekka pitää myös itseään täysin voittajana ja on nyt alkanut elehtimään enemässä määrin siihen suuntaan.
Mulla ei oikein ole ollut suosikkeja, mutta Sami on huippu. Tykkään myös miten hän reflektoi itseään ja piirteitään, mutta en ehkä haluaisi hänen voittoaan.
Kaikessa kauheudessaan Jaccu olisi oikea voittaja kaudelle, kun miettii minkälainen kokonaisuus on tähän asti ollut.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

Edellinen

Paluu Leffa.tv