)Lyyra kirjoitti:Tom Wilkinson? (Ainiin, paitsi enhän mä varmaan saa enää osallistua.)

Laaksonen kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Tom Wilkinson? (Ainiin, paitsi enhän mä varmaan saa enää osallistua.)
Miksi et saisi? Onko mulla mennyt jotain ohi...?

Yabba kirjoitti:Laaksonen kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Tom Wilkinson? (Ainiin, paitsi enhän mä varmaan saa enää osallistua.)
Taisi loukkaantua kun veit kysymysvuoron (jota odotettiin melkein kuukausi)... Joten mitä jos sovittaisiin sääntöihin lisäyksestä että jos kysymystä ei tästä lähin tule viikossa pisteytyksestä niin nopein haluava saa sen esittää?
Eikös Bane ollut se lihavuori joka oli Myrkkysumakin lemmikki Batman & Robinissa, eli heitetään että The Rock eli Dwayne Johnson
Laaksonen kirjoitti:Yabba kirjoitti:Laaksonen kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Tom Wilkinson? (Ainiin, paitsi enhän mä varmaan saa enää osallistua.)
Taisi loukkaantua kun veit kysymysvuoron (jota odotettiin melkein kuukausi)... Joten mitä jos sovittaisiin sääntöihin lisäyksestä että jos kysymystä ei tästä lähin tule viikossa pisteytyksestä niin nopein haluava saa sen esittää?
Eikös Bane ollut se lihavuori joka oli Myrkkysumakin lemmikki Batman & Robinissa, eli heitetään että The Rock eli Dwayne Johnson
Jos se siitä johtuu, niin se on aika hassua...
Walker kirjoitti:The Twilight Saga Breaking Dawn meni kyllä todella loppuvuoteen (lokakuu ?) mutta
kokeillaan kepillä jäätä sitä silti

Mr. Smith kirjoitti:Uutta yritystä peliin vaan
)
:Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa