Big Brother 2009

Re: Big Brother 2009

ViestiKirjoittaja Kati » Ti 20 Loka 2009 13:02

Pascal Lemoix kirjoitti:Samalla oikeastaan valottui Minnan "Pakko pärjätä. Pakko olla aikuinen" -asenteen taustat.

Minnan, joka toisaalla (= Voicen haastattelussa) on sanonut, että hän kokee olevansa nuorempi kuin on, "joku kaksvitonen. Tai ehkä jopa kahdeksantoista". Niin sitten hänen ei tarvitse käyttäytyä niin kuin kaikki muut kolmekymppiset.

Jos multa kysytään niin, nuorekkuus on eri asia kuin epäkypsyys.

Minnaa kehuttiin räväkäksi. Mitä räväkkää on kännipanoissa? Eihän se tehnyt mitään talossa. Ei pärjännyt kisoissa, ei ollut verbaalisesti mitenkään erityisen huomionarvoinen. Puhui seksistä ja nauroi kovaan ääneen. Vau. Siis vallan seksivau.

Sitten tää uusi lössi. Hohhoijaa. Tuonne 24/7 puolelle jo totesin, että ehkä se ainut kiinnostava mitä tästä saattaa syntyä, on jako talon vanhoihin ja uusiin naisiin. Herrat ovat tehneet jaon niin, että vanhojen (siis Dana ja Kätlin) seurassa voi piereskellä, uusien kanssa voisi vehdata. Jako ja sen aiheuttamat skismat sinänsä ovat kiinnostavia, itse uudet tyypit eivät.
Lisäksi, ainakin Samin kohdalla uudet tietävät, miten Justiinalle kävi. Ei kannata Samiin koskea. Sami-parka.

Mulla ei ole mitään varsinaista top-listaa vieläkään. Sampo ihan jees, Aso on paikoin varsin hauska, mutta Esa A on kiirinyt ohi. Soisin Esan voittavan. "Toisessa porukassa tämäkin juttu olisi ollut hauska." Ihana!
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 20 Loka 2009 13:53

Kati kirjoitti:Herrat ovat tehneet jaon niin, että vanhojen (siis Dana ja Kätlin) seurassa voi piereskellä, uusien kanssa voisi vehdata. Jako ja sen aiheuttamat skismat sinänsä ovat kiinnostavia, itse uudet tyypit eivät.
Lisäksi, ainakin Samin kohdalla uudet tietävät, miten Justiinalle kävi. Ei kannata Samiin koskea. Sami-parka.

Iida sanoi taloonmenohaastattelussa, että tykkää Samista, mutta ei kannata tehdä justiinoita. Mun silmään kyllä näyttää, että Samin ja Kätlinin mahdollinen juttu on jo viimeistä piirtoa myöten kirjoitettu. Enemmänhän Aso on ollut Kätlinin kimpussa viime aikoina ja Samille tärkeitä ovat olleet lähinnä Aso ja Toni. Eiköhän Samin tekemä siirto (Kätlin slummiin) ollut viimeinen jäähyväinen tähän tarinaan.

Tällä viikolla toivon, että Sami EI VOITA päällikkökilpailua. Saisi olla joku tyttöjä suosiva tehtävä, mikä ikinä sellainen voisi ollakaan. Kuitenkin päälliköt tähän asti ovat olleet pääsäntöisesti miehiä (Aso, Sampo x 2, Sami x 2, Dana ja Justiina). Aso oli päällikkönä vain hetken ja Danalla ei ollut toimivaltaa. Justiinan päällikkyys sen sijaan oli oikein mielenkiintoinen. :)

Antista tulee mieleen, varsinkin kun apinapuvusta muistutettiin, turhan paljon Bloodhound Gang: Kuva
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 20 Loka 2009 23:14

Marko nostaa pisteitä mun silmissä koko ajan. Tämänkin päivän lähetyksessä loppua kohden niin huippua läppää, että nauratti vallan.
- "Aso, vanha pedofiili siellä huutelee"
- "Se oli vitsi." .... "Niin, sekin oli vitsi, niinku" :virne:. Pientä vittuilun makua - me likes :D.

Ja vielä perään Samin selitys Sarannalle yöllä siitä miten nukkuminen on turhaa ajan haaskuuta :virne: Oikeen pelimiesten pelimies yrittää päästä lusikkaan, kun Asokin onnistui. Oli Sami niin kännissä siinä, ettei tainnut tajuta tekevänsä vain itselleen hallaa.

Muuten kausi on ollut mulle valjua. Nämä huijaamis- ja varastamistehtävät ovat mukavaa seurattavaa ulkopuolelta. Että onnistuvatko jäämättä ollenkaan kiinni. Ja miten muut reagoivat, kun saavat tietää - siis oletuksella että saavat tietää totuuden.

Katin kanssa olen samoilla linjoilla siitä, että mitään vahvoja rankkinkeja. Kärki on olemassa, mutta loput onkin ihan sama. Esa, Käpsy, Aso ja Marko pitävät kärkeä hallussaan ja loput ovatkin sitten "ihan sama"-osastoa. Toivottavasti uudet tulokkaat ovat vähän parempaa materiaalia kuin tähän mennessä ovat antaneet ymmärtää. Apinapukumies on vielä jäänyt jotenkin naisten varjoon (lue: silikonien taakse), joten arviota paha antaa. Ja olihan Markollakin alkuun mun silmissä käynnistymisongelmia. Tai sitten ne vain näytettiin koosteissa huonossa valossa.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kati » Ke 21 Loka 2009 23:06

Musta on ihan hykerryttävän kivaa, että talon hauskimmasta menosta vastaa varsin epätodennäköinen trio: kaksi pinnalliseksi luokiteltua typyä ja virallinen älykkö. On veikeää seurata kuinka Esa A jaksaa yrittää tyttöin kanssa ja kuinka tytöt pienillä hönteillä tavoilla pitävät Esan menossa mukana. Hienosti pelasivat yhteen.
Parasta menoa tällä kaudella!
Kati

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 21 Loka 2009 23:41

Viikon teema: pöydässä röyhtäily. Mielestäni ihan oikein Saranna huomautti asiasta, mutta apinalaumassa tämä tietenkin aiheutti sen reaktion, että sitten röyhditään ihan kilpaa. Sama kun joidenkin on pakko puhua koiranpaskasta tai sappikivileikkauksesta ruokapöydässä. Kun itseä ei haittaa, niin ei voi haitata ketään muutakaan.

Marko vielä erikseen palasi aiheeseen, että "enhän määkän". No joo, kun Marko taisi olla hiljaa sen ekan kaksi viikkoa. Vakioilmiö, kun uusimmat korottuvat toisiksi uusimmiksi talossa, niin alkaa helvetillinen päteminen. Muuten kyllä Markon avautuminen on ihan positiivinen ilmiö.

Antti vaikuttaa olevan kyllä sellainen "piikki lihassa", että koko ajan pitää hakea provosointia ja sanoa ääneen sellaista, mistä on soveliasta vaieta. Haluaa ärsyttää ja olla epäsovinnainen. Ei erityisen hyvä tapa kerätä ystäviä, luulisin.

Toni on kyllä rasittava ihminen. Itsellä menisi hermot hänen kanssaan.

Rankingin tynkää:

Miehet:

1. Esa A. (Jaksaa olla mukava.)
2. Marko (Tuo sopivasti kapulaa rattaisiin.)
3. Aso

--

4. Sampo (väritön, kyllästynyt)
5. Sami (känniurpoilut ja iskemisyritykset rasittavia, saisi käväistä äänestettävänä)
6. Toni (rasittava, oluella käyvä Duracell)
7. Antti (En halua edes tutustua)

Naiset:

1. Kätlin (ylitse muiden)
2. Saranna (uskallusta, ulkonäköä, terävyyttä)
3. Dana (parantanut paljon, yllättävästi ystävystynyt Kätlinin kanssa)
4. Stephania (näkynyt yhteensä noin 35 sekuntia kuvissa)

--

5. Iida (aivan pahvi ja vieläpä ohut sellainen, ulos vaikka saman tien)
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Emilia » To 22 Loka 2009 07:13

Mä en pysty kattoo tätä enää. Sami, Aso ja Toni aiheuttavat niin suurta ällötystä ja myötähäpeää, että on pakko laittaa vähintään äänet pois tv:stä. Uusista ei ole juurikaan sanottavaa, paitsi ehkä silaritsätjuontajasta, mutta en sano, koska en heti aamusta halua olla ilkeä.. Ihmiset on kyllä niin erilaisia. Jos vertaa tätä Iidaa(?) vaikka Lottaan. Lotta oli ihana penska, naiivi ja semmonen hölömö, mutta Iidassa ei ole mitään sellaista jäljellä. Se meikkaakin ittensä näyttämään 25-vuotiaalta. En tajua tommosia muovi-ihmisiä. Antaisin melkein mitä vaan, jos saisin olla vielä 19-vuotias ja näyttääkin siltä.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Purple » To 22 Loka 2009 10:26

Mä taas oon tykännyt parista viime jaksosta. En mieskolmikon machoilun takia, mutta tykkään tehtävästä ja Marko on ilahduttavasti ruvennut heittelemään hihitystä aiheuttavia kuitteja (ehkä se on heitellyt niitä jo aiemmin, mutta ei ole näytetty?). Myös Esalta tulee osuvia letkautuksia, vaikka ne toisinaan meneekin ohi maalin. Kuten Kati sanoi, eipä olisi slummikolmikosta uskonut että toimivat yhteen noin hyvin.

Uudet asukkaat on omituisia. Antti. :friikki: Tosi toimivaa "huumoria" pukeutuminen rintsikoihin ja sitten selittäminen, että tää kuvaa tätä ja tää tätä. :friikki: Iida vaikuttaa tyhjäpäältä enkä ymmärrä miten se voi olla vasta 19. Stephaniasta en oo saanu vielä kuvaa, kun eipä sitä ole paljon näytetty. Sarannalle veikkaan noista pisintä talokeikkaa.
Purple

ViestiKirjoittaja Maija » To 22 Loka 2009 11:32

Emilia kirjoitti:Se meikkaakin ittensä näyttämään 25-vuotiaalta. En tajua tommosia muovi-ihmisiä. Antaisin melkein mitä vaan, jos saisin olla vielä 19-vuotias ja näyttääkin siltä.

Iida on 19-vuotias? Siis ihanko oikeasti? :o:
Luulin paljon vanhemmaksi. Varsinkin kun vertaan itseeni. Itsekin kun 19-vuotias olen.
Maija

ViestiKirjoittaja Santalaceae » To 22 Loka 2009 18:22

Tämä onkin ensimmäinen kausi, kun oma asukkaani on päässyt ennakkosuosikin asemaan. Yllättäen ei tuntuisikaan niin ikävältä, jos voittaja varmistuisi jo tässä vaiheessa kautta. Itseasiassa pidän sekä Kätlinistä että Esa A:sta, joten olen tyytyväinen tapahtumien kulkuun. Ennalta-arvattavuuskaan ei haittaa, kun homma sujuu omien toiveiden mukaan. :p

Lista: 1. Esa 2. Kätlin 3. Marko 4. Sampo (koska tosielämässä neutraaleja, diplomaattisia ihmisiä tarvitaan)5. Dana 6. Aso 7. Toni ja Sami.

Uusista asukkaista on vaikea sanoa, mutta Saranna vaikuttaa ihan ok:lta.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 22 Loka 2009 21:01

Maija kirjoitti:Iida on 19-vuotias?
Luulin paljon vanhemmaksi. Varsinkin kun vertaan itseeni. Itsekin kun 19-vuotias olen.

Sä oot sitten Iidan vastakohta. Iida on vaalea ja tyhmä ja sinä tumma ja älykäs :tilt:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » To 22 Loka 2009 22:31

Nuo salatehtävät olivat parasta tällä kaudella tähän mennessä, tosiaan hyvin toimi siinä Esan ja flikkojen yhteistyö. Muutenkin oli jännä seurata, miten Esan hienosti suunnittelema taktiikka toimi.

Kolme muskettisoturia ovat minustakin vastahakoista katsottavaa, vaikka tavallaan ymmärrettävä ja inhimillinen reaktio Kätlinin ja Danan sviittikeskusteluihin. Ei kuitenkaan missään nimessä mikään kypsä toimintapa. Tuollainen reaktioko nyt on tosiäijäilyä?

Antti vaikuttaa koko ajan vain ärsyttävämmältä, ne puheet vessassakäynnistä päiväkirjahuoneessa olivat aivan ällöttäviä.

Tätä myöten suosikit ovat tällä hetkellä Dana, Kätlin ja Esa A. Inhokit taas Sami, Aso, Toni ja Antti. Uusista naisasukkaisista en ole vielä päässyt selville. Marko on aika neutraali; sellainen, josta ajattelee, että ei tuo juuri tunteita herätä, mutta voihan se tuolla olla, muumipappa tosiaan.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 23 Loka 2009 00:10

Tonista olen huomannut vain sen, miten helposti se ottaa itteensä. Suuttui ihan hulluna Käpän ja Danan jutteluista ja jossain tän viikon jaksossa sillä paloi hermot Sampon ja Markon homosteluläpänheitosta. Rasittavaa katseltavaa tuo Toni, saisi jo poistua. Esa J:n kiukuttelu oli huvittavaa ja siihen pystyi jotenkin samastumaan, mutta tuuo Tonin tyyli on häiritsevä. En sietäisi, jos joutuisin taloon.

Multa on ehkä mennyt jotain ohi kun en muista tyttöjen sviitissä puhuneen juuri muusta kuin, miten joku kattelee toista sillä silmällä. Vaikka toinen olisikin vastannut, että eikä ja ei oo mun tyyppiä, niin mitä sitten. En ymmärrä, mistä pojat on niin nokkiinsa ottaneet. Kyllähän sen nyt kaikki tietää, että tytöt puhuu pojista. Mistä muustakaan. Ite antaisi moisten mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Hetken ehkä häiritsisi, että itsestä puhutaan, mutta kyllä siitä yli pääsisi. Pojat eivät ole päässeet, mikä on mun mielestä kummallista ja typerää.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » Pe 23 Loka 2009 19:25

Buhuu, jäipä nyt Tonilta kalja ja bileet saamatta eilen, kun Esa huijasi pojat mukaan tekosalatehtävään ja lupasi niille bileet jos onnistuu. Aivan varmasti Toni olisi toiminut ihan samalla tavalla ja häpeällisesti luvannut jollekin jotakin jos vaan saisi oman salatehtävänsä sillä tavalla onnistumaan. Jos hän siis olisi tarpeeksi fiksu keksiäkseen tuollaisen juonen kuin Esa. :epäilevä:
Joo ei, en pidä seinäkukkaseksi jääneestä Tonista.

Tosiaan vaikuttaa uusista asukkaista Saranna ainoalta järkevältä. Stephania (Stefania?) on jäänyt vielä vähän arvoitukseksi, sitä kun ei paljon vielä ole näytetty. Ehkä sekin tässä vielä korjaantuu ja mielipide muuttuu.

Tämän viikon päällikkötehtävä. :umpfh:

Oli muuten taas aika valaiseva tuo eilinen BB-Extra lähetys, kun se psykologi siellä analysoi asukkaiden käyttäytymistä. Jotenkin en ite ikinä tule ajatelleeksi asioita, vaikka ehkä mielessäni kuitenkin olen tajunnut esim. poikien oman pikku piirin syntymisen. Vasta kun se viksu psykologi laukoo mielipiteensä extrassa, tajuan todellisen asian laidan ja se tekee tästä ohjelmasta vielä mielenkiintoisempaa seurattavaa.

Toivottavasti Toni tai Sami tippuisi ensi sunnuntaina. Kumpaakaan ei tulisi ikävä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Purple » Pe 23 Loka 2009 20:09

Mitä se psyko puhui Extrassa poikien piiristä yms? Harvoin muistan/jaksan katsoa Extraa vaikka siinä aina toisinaan onkin mielenkiintoisia juttuja, kuten esim. just tuo psykotyyppi. Ei sillä että välttämättä samaa mieltä joka asiasta sen kanssa olisin, mutta mielenkiintoista kuunneltavaa silti.
Purple

ViestiKirjoittaja Kati » Pe 23 Loka 2009 22:47

Purple kirjoitti:Mitä se psyko puhui Extrassa poikien piiristä yms?

Totesi, että poikien piiri on syntynyt. Alkavat muistuttaa jo ulkonäöllisestikin toisiaan, kuvassa kahdella ruutupaita ja kaikille kolmella kaulahuivi, hiukset samaan malliin nostettu jne. Psykoterapeutti ja käyttäytymisanalyytikko piti tätä Tonin, Ason ja Samin kolmikon muodostumista selkeänä reaktiona Danan ja Kätlinin sviittikeskusteluihin, ovat ottaneet sen jälkeen tyttöihin etäisyyttä. Itse eivät välttämättä tiedosta, että se on sviittikeskustelujen vaikutusta.

Kolmikon pomo on Sami. Tämä näkyy mm. päiväkirjahuoneessa, jossa Sami istuu tuolin etuosassa ja kaksikko taempana. Kuuluu myös puheessa, kaksikko myötäilee Samia. Ryhänen piti Samia myös koko talon johtohahmona. Itse olisin pikkuisen eri mieltä, Esa A on kuitenkin vienyt myös Samia, hän ei vain tee itsestään numeroa Samin tavoin. Esa on tehnyt talossa isoimman ratkaisun, nälkäisten ruokkimisen.

Tämä muistin perusteella, mainostavat ekstojen olevan netissä, mutta löysin vain tämän päivän jakson. Ehkä en vaan osaa.
Kati

ViestiKirjoittaja Sade » La 24 Loka 2009 12:45

Aika samanlaisia fiiliksiä kuin muillakin viime päivistä. Äijäkolmikko on rasittava. Samihan on ärsyttänyt minua jo pidempään, ja nykyään Sami on ylimielisen johtajahahmon sijaan kovaa vauhtia tekemässä itsestään talon pelleä. Se umpihumalainen Sarannalle sössöttämässä...voi myötähäpeän määrää. :ei: Asolla on ollut hetkensä, mutta nyt hän on taantunut taas vain korostamaan miehisyyttään ja myötäilemään muita "äijiä". Toni oli aluksi ärsyttävä ja näkymätön, nyt ärsyttävä ja ihan liian näkyvä hahmo talossa. En löydä Tonista oikein mitään sympaattista puolta, mikä pehmentäisi urpoa vaikutelmaa.

En aina niin innostu salatehtävistä (varsinkaan kun nekin ovat nykyään jokakautinen sääntö), mutta tämänviikkoinen oli kyllä hauskaa seurattavaa. Johtuen lähinnä siitä, että kolmikko oli jotenkin niin sympaattinen ja innoissaan ja tosiaan epätodennäköinen ryhmä. Kuinka paljon tylsempää olisi ollut seurata äijäkolmikkoa suorittamassa salatehtävää. Siis oikeaa salatehtävää, ei hämäyssalatehtävää. :virne:

Uudet asukkaat. Antti on mies joka kuvittelee olevansa hauska. Rasittavaa. Tytöt on perinteitä noudattaen valittu taloon "säpinän" toivossa. Masentavaa, että tytöt myös niin kiltisti asettuvat heille tarjottuihin rooleihin. Iidassa on mielenkiintoista lähinnä se, kuinka stereotyyppinen chat-juontaja hän on: tyhjänjauhamista honottavalla nuotilla. Ja hei, mulla on muuten silikonit - tosi ärsyttävää että kaikki kiinnittää niihin huomiota - haluaako joku kokeilla mun tissejä. :epäilevä:

Marko on hauska, Esa parantaa aina slummissa ollessaan, Kätlin on paljon kiinnostavampi kun ei ole vain Samin kainaloinen. Samposta suurimmaksi osaksi pidän, ja Danakin on ihan kiva, kun ei kilju. Noin yleisesti ottaen tämä kausi on minusta paljon mukavampaa seurattavaa kuin edellinen kausi, jolloin oikein yksikään asukas ei herättänyt mitään suurempia tunteita.
Sade

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 24 Loka 2009 13:06

Sampo antoi Markolle pisteen, koska hänenkin kuittailunsa ovat ilkeän puolella. Tarkemmin ajateltuna tuossa on kyllä perääkin. Marko on oikeastaan nyt lähtenyt puolustusasemista hyökkäyssotaan. Oliko Stephania, joka sanoi, että Markoa kiusataan aika paljon? Ason ja Markon välillähän tätä on nähty siitä asti, kun Marko taloon tuli ja se jatkuu Markon nimeämisperusteluiden mukaan.

Tonin näkyyvyydestä ja häiritsevyydestä olin Sateen linjoilla: ei hyvä. Tonin rasittavaksi tekee esim. se, että hän ei pysty tyytymään kohtaloonsa, vaan jauhaa ja jauhaa, kuinka hän on kokenut vääryyttä. Hän ei kuitenkaan mitenkään yleisesti puolusta oikeudenmukaisuutta, vaan laskee vain omaa osaansa. Näin ollen "vääryys" on pelkkää kiukuttelua, kun ei saanut juuri sitä, mitä halusi.

Kolmikko joutui nyt rangaistuksen vuoksi häätöäänestykseen ja mielestäni miesten luonteet näkyivät hyvin heidän reaktioissaan. Sami tajusi virheen ja oli harmissaan seurauksista ja siitä, että hänen pelinsä on uhattuna. Toni ei mielestään mitään vääryyttä ollut edes tehnyt ja oli raivoissaan. Aso taas myönsi virheen ja olleensa väärässä, vaikka ei olisi halunnut niin kovaa tuomiota. Erittäin kuvaavaa.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja SimonTemple » Su 25 Loka 2009 18:08

Okei jos jotain kiinnostaa netti 24/7 niin huomiseen (26.10.) saakka saa halvalla, sitten kait finito, itse harkitsen tota.....

Joo veikkan että Toni lähtee, ja toivon myös. Sami on kuitenkin hauska, tosin kaveri lienee pilannut voittomahiksensa.

Talon uusista Apina on lähinnä säälittävä. Iida no en tiedä, katsojat vihaa varmasti kun on SE chatti-tyttö.

Kovin peluri on Stephania, heti meni Käpän ja Danan kelkkaan, hyvä liike, siinä on kaksi vahvaa finaaliin. Saranna on kyllä kireeen oloinen, mutta pitäkkä pappa betalar jengi tytön talossa?

Kätlin-fanit ovat heränneet Esan nettisuosioon ja paskaa lentää ja paljon, saa nähdä miten vaikuttaa!

Poiminta Subin fordelta, jossa BB-Tero viime kaudelta kirjoitti, että Esa A on tuotannon ja median painajainen, puhumattakaan jos Esa voittaisi, ja oon kyllä samaa mieltä, jotain temppuja on tulossa jotta tämä estetään, kyseessä on kuitenkin myös sponsorit ja yksi niistä on iso kaljafirma!!!! Eli "sopiva superpudotus" kehiin?

Suomen kansan mielipide! Kätlinin voitto on kyllä melkein kirkossa kuulutusta varma, muut ovat ryssineet talossa niin pahasti, ettei jakoa ole. Ja Ninon poistaminen vei ainoan potenttiaalisen uhkaajan kisasta.
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja Jorssi » Su 25 Loka 2009 21:35

SimonTemple kirjoitti:Iida no en tiedä, katsojat vihaa varmasti kun on SE chatti-tyttö.
Luulen, että oikeampi sana on inhota. Lisäksi luulen, että syyt inhoamiseen löytyy mieluummin jatkuvasta äänessä olosta, tyhmyydestä, rasittavasta lauleskelusta ja silikoneistaan, joita siis ensin mainostaa ja sitten niistä ei saa puhua ja sitten pyytää kokeilemaan ja sitten ei tykkää kun toiset haluaa kokeilla jne. jne.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 26 Loka 2009 00:26

Marko lähti ainakin siten, että hänestä jäi hyvä maku. Viikolla Marko on ollut piikikäskin ja jo hieman ilkeän puolella, mutta studiossa hän oli todella liikuttunut ja lämmin ihminen, joka kuitenkaan ei alistunut mitenkään Vapun juttuihin, vaan puolusti näkemyksiään. Eihän Vapullakaan Markosta paljon pahaa sanottavaa ollut.

Herkkää oli. :hullu:

Tonissa olisi mielestäni menetetty vähiten, koska hän on eniten Sami-wannabe. Menee oikein pelimiehien mestari ja kisälli yhdessä tilanteesta toiseen. Aso menee liiallisuuksiin porukan mukana, mutta on hänessä silti jotakin omaakin. Esimerkiksi se munien särkeminen Sarannan pyykkiin oli kyllä ihan pelkkää typeryyttä.

Jonkin verran nähtiin Iidan ja Markon välillä keskusteluyhteyttä, mikä oli yllättävää, mutta omalla tavallaan hienoa. BB tuo ihmisiä yhteen.

Stephania vaikuttaa positiiviselta ja jossakin määrin innovatiiviselta ihmiseltä, mitä tietyn porukan gonahtaminen häiritsee. Sami esimerkiksi herkästi tyrmää ideoita spontaanista hauskasta, jos tilaisuuteen ei liity alkoholia tai toivetta siitä. On sitten mukana kyllä, mutta ensi reaktio on herkästi sellainen ääähh... Stephania kuitenkin ehdottaa eikä vain mene juurtuneiden tapojen mukaan.

Stephanian ja Markon dialogi pk-huoneessa nauratti. :virne:
-Mun äiti sanoo, että "Mykät kärsii"
-Sun äitis on viisas nainen.

Danan hersyvä nauru on tarttuvaa. Esim. kun Esa tuolilta putosi. :virnu: Mielestäni Dana on löytänyt ihan uuden rentouden asteen Kätlinin seurassa.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ma 26 Loka 2009 14:44

Pascal Lemoix kirjoitti:Danan hersyvä nauru on tarttuvaa. Esim. kun Esa tuolilta putosi. :virnu: Mielestäni Dana on löytänyt ihan uuden rentouden asteen Kätlinin seurassa.

Jokunen aika sitten totesin, että Sampo ei ole löytänyt itsellensä hassuttelukaveria, jolla pelaisi itselleen voittoa. Tämä parivaljakko on todellakin löytänyt toisistaan sellaiset. Kätlin voittaa 98% varmuudella tämän vuoden BB:n. Ei kyllä kauheasti häiritsis, mutta ei silti ihan ykkössuosikki ole...
"On toiveita täysiä valmis hän, hän uhkui voimia elämän!"
Laaksonen

ViestiKirjoittaja theia » Ma 26 Loka 2009 18:57

Eilisen paras oli kyllä Esan tippuminen tuolilta. Tolle saa kyllä repeillä pitemmänkin aikaa.

Esa :sydän:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja skray » Ma 26 Loka 2009 21:02

Eipä nyt sitten päästykään Tonista. Ehkä ensi viikolla sitten. :huoh:
Marko oli kyllä ihana siinä haastattelutilanteessa Vapun kanssa, jotenkin se sanoin asiat niin kivasti ja siististi esim. kiroilematta, mikä on hienoa, sillä kaikki tähän mennessä tippuneet on olleet kauheitä törkyturpia.

Pillien pureskelu on ihan hirveää katsottavaa. Koko ajan Tupu, Hupu tai Lupu, joskus jopa kaikki samaan aikaan, istuvat ja pureskelevat pillejä. Tupakan korvike?
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 27 Loka 2009 00:16

No olis kyllä Pilli, Pulla tai Monni joutanut tippumaan.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 27 Loka 2009 00:19

Sen sijaan putosikin Pekka Töpöhäntä... :(

Kätlin - Maija Maitoparta, joka valaisee koko talon.
Antti - Metsäkulman Murre
Iida - Arkadianmäen Ulla

:p
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv