Big Brother 2008, neljäs kierros

Re: Big Brother 2008, neljäs kierros

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 30 Syys 2008 14:55

Galileo kirjoitti: Kyyneleet virtaisivat vuolaasti, vaikka talosta äänestettäisiin ulos saunan kiuas.

Hirnahdin kevyesti mielikuvalle Andreaksesta parahtamassa epätoivoisesti "Kiuas, v*ttu mää rakastan sua! *niisk* :itku: " :virne:
Maija

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 30 Syys 2008 16:35

On niillä ainakin mielenkiintoisen oloinen viikkotehtävä. :D

Mun kämppis löysi jostain "Mantaa! V*u mää rakastan sua!":n mp3:na ja nyt se on sillä soittoäänenä. :virne:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 30 Syys 2008 20:38

Mulla on uus inhokki: Marianne! OMG, mitä vinkumista! Kun ne Teron kans makaili sängyssä, Marianne
selitti jotain kimeällä äänellään ja kun Tero yritti väliin saada suunvuoroa Marianne tylysti jyräsi sen
yli ollen kuin ei olisi mitään kuullutkaan. Se on alkanut muutenkin ärsyttää syvästi joka kerta, kun on
äänessä. :epäilevä:

Mian laulaminen oli kyllä melko karmivaa. :virne: Ja tyttöhän haluaa olla muusikko. :virne:
Jonkun sortin sävelkorva saattaisi olla tarpeen...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Sade » Ti 30 Syys 2008 21:30

Hauskaa, miten talon ilmapiirin parantuminen on ainakin joidenkin asukkaiden päässä kääntynyt Marian ansioksi. "Maria sanoi, että läyhäämisen pitää loppua, joten me lopetimme." Joo-o. Eivät sitten huomanneet, että Maria sanoi jo talossa ollessaan useasti, että nyt loppuu paskanpuhuminen ja sanotaan suoraan miltä tuntuu ja blaa blaa blaa, mutta eipä sillä kauheasti ollut vaikutusta.

Mia ainakin tuntui ihan vilpittömästi uskovan Marian hyväsydämisyyteen ja omaan viattomuuteensa. "Olen vain suorapuheinen" on talon seläntakanapuhujien tunnuslause. Mian puolustukseksi voisi tosin sanoa, että hän ei ollut niin kaksinaamainen kuin Maria ja Andreas, joiden tyyliä on olla kasvotusten pelkkää maireaa hymyä ja makeita sanoja niillekin, joita selän takana haukutaan. Mia sen sijaan teki aika selväksi sen, keiden kanssa hän tuli toimeen ja keiden ei.

Andreaksesta taas ei tiedä, uskooko hän itse omia puheitaan. Välillä jutut ovat niin uskomattomia, etten yleensäkään pysy perillä, mistä mies puhuu. Esimerkiksi korkealentoiset selitykset henkimaailmasta ja karmasta ja silmillä kommunikoimisesta. :jaaha: Täytyy vain toivoa, että Karma-poliisi saa jossain vaiheessa Andreaksen kiinni.
Sade

ViestiKirjoittaja Crux » Ti 30 Syys 2008 22:14

Mua ärsyttää niin paljon se, että Niko ja Andreas todella kuvittelee joutuneensa äänestykseen sen takia, että muut ovat tehneet virheitä eivätkä sen takia, että juonittelivat toisten selän takia. AAAaargh!

muok. Täytyy kyllä sanoa, että Tero on jotenkin ihanan sympaattinen ja lutunen :hullu: Ja hauska kun arvuutteli bussissa matemaattisia tehtäviä :virne: "tietääkö kukaan? Kättä pystyyn."
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Crux

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 30 Syys 2008 23:33

Niko ja Andreas "Siis miten kaks ihmistä voi pilata koko yhteisön ilmapiirin?!" (tms.) Jaa-a? :virne: Mitä nää kundit luulee olevansa, jotain henkimaailman guruja vai? Andreas on inhottava tyyppi. Tais olla jonkin verran sitä kuuluisaa tylytystä tässä koosteessa mukana, ainakin mä näin muistaakseni ekan kerran moista toimintaa.

Saatoin revetä JM:n kyseenalaistaessa Chipan selityksiä ihmisen hyvyyden näkemisestä ja Johanin silmien pyörittely aiheutti pienen repeämyksen.

Tero on kyllä lutunen, komps Cruxille. Se on kyllä ihailtavan rauhallinen "joo ja yks näistä tarinoista on lainattu kaverilta" aawww. :hullu: Onko se Marianne ollut noin tyly Teroa kohtaan pitkäänkin - vai oliko minibussissa heitetyt välikommentit vitsikkäitä? Mariannen propsit laskee munkin silmissä. Voi Teroparkaa siinä ratin takana, varmana väsytti. Oli muuten pakko tarkistaa päässälaskun jälkeen laskimella se 64 kertaa 64, varmuuden vuoksi. :virne: Toivottavasti viikkotehtävä jatkuu mielenkiintoisena, voisi olla eväät hauskaankin menoon. :D
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Purple » Ti 30 Syys 2008 23:56

shaana kirjoitti:Niko ja Andreas "Siis miten kaks ihmistä voi pilata koko yhteisön ilmapiirin?!"

Mitenköhän noitten päässä Marianne ja Tero pilaa koko yhteisön ilmapiirin? Marianne selittää lähinnä itsestään, ärsyttävää varmasti, mut ei se sentään hauku vuoronperään jokaista asukasta. Terolta ei ole tainnut negatiivisia kommentteja tulla ollenkaan, eikä se edes lähde Mariannen kiukutteluun mukaan. Juu-u. Tää ois ollu kiva ilta mut toi jätkä pilas kaiken. :satujatuija:

Andreas alkaa oikein tosissaan ottaa hermoon. Terolle bussissa: "Sulta ei ole kuultu mitään uutta päivän 3 jälkeen." Uskon, että Teron hidas tyyli selittää asioita voi käydä tympimään, mut silti suorastaan vittumaisesti sanottu. Ilkeä ihminen.

Ja mitä helvettiä se sen mie sie -puhe on, eikös se ole Turusta? Luuleeko se olevansa ihan helvetin lupsakka kun päiväkirjahuoneessa juttelee mukavia. Äääärgh!

Niin ja oon ärsyyntynyt vielä saman syyn takia ku Crux. "Täällä voi kuka tahansa joutua kärsimään toisen takia rangaistusta." Joopa, ei ole sellaista nähty. Mielenkiintoista muuten se, että Miallehan pk-huoneessa ainakin sanottiin, että mistä rangaistus on ja kysyttiin että tajuatko. Luulis, että samoin ois tehty muillekin. Ja silti ne vetää tuosta marttyyriasennetta. Äääää!
Purple

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 01 Loka 2008 01:09

Viime vuonna Piia mussutti lähtöönsä asti nimetessä sitä "Unohtelee mikrofonia" -mantraa. "Ja sitten kun niitä rangaistuksia alkaa paukkua..." Niitä ei koskaan tullut.

Mariannen pylly nähtiin :ahihi: Se näytettiin jo eilen teaserissa ja tänään heti perään :ahihi:

Mä en jotenkin osaa pitää Jari-Matista. En oikein edes tiedä, miksi. Kai se on joku liiallinen itsevarmuus ja sellainen vähän gonahtanut asenne, mikä tökkää.

Antti on mun mielestä ihan okei silloin, kun se ei iske naisia. :virne: Se sunnuntainen "tytöt, hei, antakaa pusu" oli jostain iskuyritysten kaatopaikalta. Tero sentään lähestyy ensin fyysisesti :virne: Antti ei kuitenkaan epäröinyt sanoa Adelle ja Nikolle vastaan siitä mikkiasiasta. Miehessä voi jonkinlaista karaktääriä olla, kunhan saadaan sopivasti suuttumaan. Noin muuten elämässä kaveri taitaa tehdä asioita sanonnan mukaan "vähän venäjäksi". :p

Tuuli käyttäytyy siten, kuten saattaisin itsekin käyttäytyä: antaa niiden huutaa, jotka huutaa. BB-talossa Tuuli on jäämässä väliinputoajaksi, koska ei halua ottaa tilaa voimakkaasti, mutta ei oikein viihdy muun jengin kanssa. Tosin tuolla viihtyminen ei ole maailman helpoin juttu. Tero sentään yritti sanoa jotakin lämmintä, mutta hämmensi neidon matematiikalla, joka ei selkeästikään kuulunut vahvuusalueisiin. Jos tähtää luokanopettajaksi, niin vähän arveluttaa tuo matematiikan hallinta.

Anniina on mukava ja miellyttävä ihminen, hänessä on aitoa lämpöä. Tuolla on ehkä vähän säikähtänyt talon runsaita riitoja eikä pääse olemaan ihan omimillaan.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 01 Loka 2008 07:30

Purple kirjoitti:Andreas alkaa oikein tosissaan ottaa hermoon. Terolle bussissa: "Sulta ei ole kuultu mitään uutta päivän 3 jälkeen."

Mua ärsyttää Andreaksen ja Nikon tyyli peilata asukkaitten käyttäytymistä siihen, mitä
he olettavat katsojien haluavan. Ne molemmathan on useaan otteeseen sanoneet (lähin-
nä selän takana) juuri noin, että "sulla ei oo mitään annettavaa, mitä säkin tänne taloon
oikein tuot" Ja sitten kehtaavat vielä molemmat louskuttaa leukojaan siitä, miten "nuo
muut oikein pelaa tätä peliä" kun itse selvästi ajattelevat vain sitä, miltä tämä kaikki
näyttää ulospäin :viha:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ke 01 Loka 2008 12:05

Olisin iloinen, jos ei tarvitsisi kuulla sanaa läyhätä enää uudestaan. Eihän se edes tarkoita mitään, ja on ennemminkin muisto tupakkaringin suuruudenpäivistä. Tero oli kyllä kiltti kun auttoi Chipaa pakkaamaan ja kun jutteli Tuulin kanssa. Mariannea tuo Teron ystävällisyys ei tainnut miellyttää, kun Marianne kuitenkin itse yrittää koko ajan rakentaa hänestä ja Terosta tiivistä yksikköä.

Jari-Masan superintelligentti kriittisyys oli jotenkin väärässä paikassa. Hän ei varmaan ole huomannut, että Chipa ei saa enää kaikkea kuraa talossa nyt kun Mia, Maria ja Harri ovat poissa. Ei siis mikään loistava tilanteen lukukyky. Ade ja Niko ovat mielenkiintoisen harhan vallassa. Olisi kiva tietää, ruokkiiko BB tuota mielentilaa jotenkin pk-huonekeskusteluilla, vai onko tuo syntynyt ihan itsestään.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 01 Loka 2008 20:17

Purple kirjoitti:Ja mitä helvettiä se sen mie sie -puhe on, eikös se ole Turusta? Luuleeko se olevansa ihan helvetin lupsakka kun päiväkirjahuoneessa juttelee mukavia. Äääärgh!

Terohan on Ylitorinosta vai Adeako tarkoitat. :riips:

Nikon puheesta kuuluvat kaksoiskonsonantit vaan saavat miettimään, mistä se on alunperin.
Kerava lukee kotikaupunkina, mutta se sanoi kasvaneensa pikkupaikkakunnalla. On vaan niin
mukavaa (ja hieman outoa) kuulla 'mikkään' tai 'kukkaan' Nikon suusta. :tilt:

Vähän harmittaa äänestyksessä olevat... Marianne saisi lähtiä vinkumasta. Anttia kohtaan
tunnen aika lailla myötähäpiää sen yrittäessä kiehnätä naisten kanssa ( :läps: ), mutta on
se viimeaikoina jotain välillä puhunukki...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja kaneli » Ke 01 Loka 2008 20:51

Mä tiedän, että mulla menis varmasti hermo Teron kanssa, kun sillä tosiaan on tapana selostaa asioita pitkän kaavan kautta. Mä kuitenkin tykkään Teron tavasta olla muiden kanssa ja siitä, ettei Tero lähde mukaan läyhäämiseen. Sitä en kuitenkaan tajua, miten Tero kestää Mariannen ongelmointia tai muiden veetuilua. Mutjoo, kankean alun jälkeen Terosta on muodostunu mun suosikki! Se murre on ihana! :sydän:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Purple » Ke 01 Loka 2008 20:58

Shay kirjoitti:
Purple kirjoitti:Ja mitä helvettiä se sen mie sie -puhe on, eikös se ole Turusta? Luuleeko se olevansa ihan helvetin lupsakka kun päiväkirjahuoneessa juttelee mukavia. Äääärgh!

Terohan on Ylitorinosta vai Adeako tarkoitat. :riips:

Adea, Adea, siihen mä oon hermostunut, en Teroon. Teron puheesta kuulee heti, että on aitoa, Adelle iskee miesie kun se haluaa olla erityisen leppoisa. En yleensäkään tykkää siitä, kun yritetään puhua "väärää murretta", oli se sitten miesietä tai pohojammaata tai mitä vaan.

Extrassa oli Mariannen äiti puhelinhaastattelussa. Yleensä sukulaishaastattelut on joko kiusallisia tai turhia, mut tästä tykkäsin. Sanoi suoraan, ettei oikein tykkää kaikista tyttärensä touhuista talossa. Tarkennusta kysyttäessä sanoi, ettei ymmärrä miksi Mariannella on tuollainen hihittävän miestennielijän rooli. Ei suinkaan yrittänyt väittää että tytöstä annetaan väärää kuvaa, vaan että ei ymmärrä miksi tyttö on ottanut moisen roolin. Teron ja Mariannen suhteesta sanoi, että Marianne taitaa olla selvästi ihastunut ja kun ei saa haluamaansa vastakaikua, niin käyttäytyy kuten käyttäytyy. Lopuksi kysyttäessä että tahtoisiko tyttärensä jo tippuvan, sanoi että omasta puolestaan haluaisi vielä viikon lomaa ennen kuin alkaa asioiden vatvominen, mutta tytön puolesta olisi ehkä parempi että tulisi jo kotiin.

Virkistävän rehellistä puhetta ainaisten "kyllä kannattaa pitää se vielä talossa kun sillä on niin paljon annettavaa" -lätinöiden sijaan. :D
Purple

ViestiKirjoittaja SimonTemple » Ke 01 Loka 2008 23:09

Äänestyksissä mielenkiintoista oli Nikon pisteet, mies on tajuamassa pelin hengen eli sen että Cheryll Suomen kansan suosikki ja tähän mennessä kaikki häntä vastustavat ovat pudonneet reippaasti ja lisäksi Chipa on selvinnyt lukuisista pudotusuhista.

Tän päivänen kooste oli Chipa-keskeinen, varmaan vastauksena kansan odotuksille, itse katselin eien 24/7 ja siellä oli pitkä sesssio jossa olivat mukana Ade, JM ja Tero, kaikki olivat omalla tavallaan rasittavia, Tero oli omasta mielestään superihminen, Ade taas jankutti tunteista ja Jari-Matti oli perisuomalainen jankuttava kännikala, joita Suomessa on noi 5 miljoonaa :D
Tuossa koostessa oli leikattu aika pahasti tota sanailua pois, Chipan rooli siinä oli oikeasti pieni eikän niin iso kun kooste antoi ymmärtää.

Chipan rooli kasvaa myös printtimediassa ja myös muualla, kohta hän on varteenotettava voittajaehdokas ja Tero ja Niko saavat varoa.

Tänään kun tuli noi nimeämiset julkis Extrassa, niin Chipa repesi nauruun jossa oli aistittavissa sekä iloa että vahingoniloakin, mutta sitä oli kiva katsoa, Chipan viihdearvokin nousee. Hekeässä blondissa on myös aikamoinen annos myös peluria, hän imi pisteet Antilta ja kun ne oli jaettu, niin sitten käänsi selkänsä kylmästi :virne:
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja Purple » Ke 01 Loka 2008 23:14

En tajua. Andreasista tehtiin taas kultapoikaa ja jätettiin paska näyttämättä.

Jos jonkun mielestä menneistä mutta näyttämättömistä tapahtumista puhuminenkin on spoilaamista, niin kannattaa lopettaa lukeminen nyt.

Viime yönä saunassa Andreas oli taas hyökännyt Teron kimppuun, sanallisesti siis tietenkin. Kerta ei tokikaan ollut ensimmäinen, vaikka niitä ei koosteisiin juuri päädykään. Ero muihin kertoihin oli se, että kun Andreas oli aikansa meukannut ja sen jälkeen poistunut saunasta, Niko oli irtisanoutunut hommasta. Oli sanonut, että häntä häiritsee kun porukalla käydään Teron tai Chipan kimppuun, ja on itsekin ollut mukana siinä, mutta ei halua olla nyt.

Mitä päätyi koosteeseen? Saunakeskustelua, ei riitelyä vaan yleistä keskustelua, jonka jälkeen Chipa, Niko ja Andreas pk:ssa ja Andreas selittää, miten hyvässä hengessä läyhättiin. Että kauan kesti hyvä henki ja sit meni vähän huonommaksi, mutta hän heti poistui tilanteesta kun sen huomasi. Että kyllä on meillä kaikilla kivaa.

En tajua.
Purple

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 01 Loka 2008 23:23

Purplen kommenttiin - Okei :friikki: Pitäsköhän hankkia 24/7.. :raps:

Mä ihmettelin muutenkin Andreaksen äänisaalista näissä kivapisteissä, joo on tosi rehti ja rehellinen ja sanoo asiasta vai? Justjust. Ehkä se on se päällepäsmäröinti ja paimentaminen sitten sitä, mitä nämä lampaat kaipaavat. Nimeäminen oli kivempi välillä näin päin, vaikkei mitään kovin mullistavaa perusteluissa saatukaan. Tero oli taas edukseen, mua ei häiritse selostus pitkän kaavan mukaan, kännipäissään sitä tekee varmaan jokainen (ja kotona oon moiseen tottunu muutenkin), että kyllä se menee ihan selväpäiseltäkin. Kylläpä on väkeä häätöuhan alla, JM:n ja Anskun pitäisin ehdottomasti talossa, Mertsistä ja Antista ei niin väliä, mieluiten jälkimmäinen ulos. Antti voisi saada lempinimekseen mustekala, sille ilmaantuu aina jostain lonkeroita, joilla koukkia ja lääppiä naisihmisiä. :jaaha:

Mä luulin että sieltä räiskeiden keskelle lasketusta laatikosta olis tullu joku tyyliin Ari Koivunen. :pahis:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 02 Loka 2008 00:25

Mä en oo nyt varma, oliko tuo sama saunaräyhääminen, mitä näyttivät Extrassa. Jari-Matti...

Ihan mieletön megaspoilerien äiti :jami: :p :p

avautui (ainakin) Terolle mikkiasiasta. Nyt nähdyssä koosteessakin Jari-Matti jo vähän haki asetelmia.

Andreas tosiaan muuttaa muotoaan kameleontin tavoin jo matkalla PK-huoneeseen. PK:ssa esiintyi aina tämä kultapoika-Andreas, jolla on ollut tosi ihana päivä ja voi hitsin vimpula, kun tuo Isoveli niin ihanan yllätyksen meille järjesti. Voi jehna, että oltiin kaikki oikein mielissämme. Ketä se luulee huijaavansa? Eikö se muista, että "ne kuuntelee" koko ajan :salaliitto:

Mutta hyvin on tosiaan Andreas korttinsa pelannut ja hänestä ei kaiketi eroon olla pääsemässä vielä muutamaan viikkoon.

Jari-Matin häätäisin näistä ehdokkaista. Joka tapauksessa nyt voisi lähteä mies, koska muuten naisia jää vain kolme. Anniinaa en missään nimessä haluaisi vielä ulos ja Marianne on tietyssä ärsyttävyydessäänkin vielä ihan siedettävissä rajoissa.

Mariannen äiti kuulosti tosiaan fiksulta ja vastasi kysymyksiin huomattavasti selkeämmin kuin niinku-tyttärensä. Ihan mielenkiintoisia pointteja tosiaan oli ja Purple ne ansiokkaasti jo referoikin.

--

Lisätehtävä: Täytesanojen käyttö. Lisää Mariannen puheeseen niinku, sillai ja oikeesti.

"No eka ____ me ______ oltiin ihan _____ et _____ ______ mitä nyt. Varattujen miesten kanssa voisi ______ hengaillaan vaan, et ei välttis ______ ________ _______ tai siis mä tarkotan, ettei _____-______ vaan ______ pussailis _____ vaan ja kattois mitä tulee. Mut jos Tero _____ haluis olla ____ mun kaa ihan _____ , ni mä sanoisin, että emmä ala olee ______-_____, mut ______ leikisti-______ vois ______ olla."
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Laaksonen » To 02 Loka 2008 10:19

Niin eikös nuo viime öiset saunakeskustelut näy vasta tämän illan koosteessa? Tulevassa koosteessa nähdään onko Andreaksen purkaus jätetty pois.

Jännä miten täälläkin kaikki on Andreasta vastaan. Okei, puhuuhan se selän takana jne. Mutta miten te ette näe sitä kaikkea muuta hyvää? :riips: Mun mielestä edelleenkin on paljon parempi tapa puhua vaikka vähän selän takana pahaa ja yrittää olla kaveria päin naamaa, kuin läväyttää täysin päin pläsiä: "J*malata, sä oot ärsyttävä, painu v*ttuun!" Noh, ehkä olen yksin Andreas-symppaukseni kanssa...

Ai Chipa on SUOMEN KANSAN suosikki? Taasko tämä Simon alkaa? Sinä tiedät tasan tarkkaan, miten SUOMEN KANSA ajattelee? Uskaltaisin väittää, että Chipa ei todellakaan ole mikään koko kansan suosikki a´la Sari tai Perttu. Eka kerralla Chipalla oli äänestyksessä vastassa ällö-Marko ja toisella kerralla Niko ja pieru-Maria. En pitäisi noista äänestyksistä selviämistä mitenkään suurena osoituksena KANSAN suosiosta. Uskoisin, että aika pitkälle Chery menee, mutten näkis häntä todellakaan minään suurena suosikkina.

Uskoisin ja toivoisin, että Antti lähtee seuraavana talosta.

Laaksonen ranking:

1. Andreas
2. Tero
3. Johan
4. Anniina
5. Marianne
6. Jari-Matti
7. Niko
8. Cheryll
9. Tuuli
10. Antti
"On toiveita täysiä valmis hän, hän uhkui voimia elämän!"
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Kati » To 02 Loka 2008 11:14

Laaksonen kirjoitti:Niin eikös nuo viime öiset saunakeskustelut näy vasta tämän illan koosteessa? Tulevassa koosteessa nähdään onko Andreaksen purkaus jätetty pois.
Net olivat jääkaappi putoaa taivaasta -illan huutoja. Olisivat siis kuuluneet eiliseen koosteeseen. Ja sisältönsä puolesta merkittävä juttu, joten ei voi kuin ihmetellä käsikirjoitustiimin logiikkaa.
Andreaksesta annetaan nyt kyllä kultapoikakuvaa ja isosti. Tämä hyökkäys kun ei todellakaan ollut eka kerta.

Ja miten me ei nähdä Andreaksessa sitä hyvää?
Minusta on tavattoman vaikea katsoa hyvällä ihmistä, joka ehkä tarjoaa olkapään itkevälle (hyvää sinänsä), mutta toisen toipumisen jälkeen on taas tupakalla kylkimyyryssä kitisemässä kuinka sen itkijän itku on teennäistä ja henkikin haisee pahalle. Siitä hyvyydestä puuttuu se talossa mainostettu suuri sydän.

Hämmästyttävää on myös se, miten talon asukkaat näkevät Andreaksen hyvän hengen luojana. Se ihminen ei muutu vain päiväkirjahuoneen ovella (hieno tuo Pascalin kuvaus eilisestä) vaan myös ulko-ovella. Tupakkapaikalla jauhaa eri ihminen kuin soppakauhan ääressä.
Tupakoisivat enemmän, kuulisivatkin enemmän ja luulisivat vähemmän.

Nikolle en nyt mitään lisäpisteitä anna, vaikka hän totesikin, että kurjaa käydä porukalla Teron päälle, hän ei nyt siihen lähde. Mutta se oli suorapuheisuutta. Sitäkin on nyt talossa sitten edes kerran kuultu. Se muu suorapuheisuus on ollut selän takana puhumista tai syyttelyä.
Käsittämättömästä kohkaamisestaan huolimatta Nikolla on sentään jotain sosiaalista silmää. Tosin, voihan senkin laskea suosion kalasteluksi muilta, mutta minusta Niko on liian hetkessä eläjä kyetäkseen moiseen. Nyt sitä vaan yksinkertaisesti riepoi se Teroa kohtaan hyökkääminen. Onhan se huomattu, että joka päivä Nikolla on joku asia/henkilö, joka ärsyttää, toissailtana se oli tuo.

Marianne joutaisi ulos talosta ihan vaan sen tavattoman raskaan luonteen vuoksi (ei Teroltakaan haluan jäävän taloon pisteitä kuten ei myöskään toisin päin), toisaalta kielenlipoja Antti on vieläkin turhempi. Visto tyyppi.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja Max » To 02 Loka 2008 12:17

Mikähän logiikka tosiaan oli siinä saunakeskustelun editoinnissa. Puhun nyt siis pelkkien koosteiden ja tämän ketjun perusteella. Jos koosteessa tarjottiin katsojalle jotain wtf-efektiä, niin kyllä osui nappiin. Siinähän kuvattiin pelkästään sitä, kun JM yhtäkkiä puhui Teron puolesta ja sitten JM yhtäkkiä selitti kännissä Cheryllille jotain varsin käsittämätöntä. Andreaksesta ei vilaustakaan. Seuraavassa Andreas selittää PK-huoneessa jostain hyvähenkisestä läyhäämisestä, mistä ei Aden osalta ole näytetty sekuntiakaan.

Sitten täältä saa lukea jostain Andreaksen päsmäröinnistä taas. Koosteiden perusteella tulee edelleen pidettyä Andreasta ihan ookoo tyyppinä ja on suht helppo yhtyä tuohon hengenluoja-pointtiin. Välillä se marmattaa röökillä koosteissakin, mutta ne on aika helppo pistää satunnaisuuden piikkiin. Nämä koosteiden ulkopuoliset jutut palauttavat aina miettimään, että mikähän ihmeen tyyppi se oikein lopulta onkaan.

Itse asiassa laajemminkin olen aika pihalla tuosta Tero sitä ja Tero tätä -kuviosta. Koosteissa vaan yhtäkkiä joku räjähtää Terolle jostain tyhjänpäiväisestä, johon Tero, että " :virnu: ". Toisessa kohdassa kaikki vittuilevat Terolle minkä kerkeävät, johon Tero, että " :hullu: ". Täältä saa sitten aina lukea, kuinka tuo touhu on jotenkin järjestelmällistäkin oikein.
Do you hear? The moon is weeping in a secret room! They tap at my window with tiny poles!
Max

ViestiKirjoittaja Laaksonen » To 02 Loka 2008 13:03

Kati kirjoitti:Minusta on tavattoman vaikea katsoa hyvällä ihmistä, joka ehkä tarjoaa olkapään itkevälle (hyvää sinänsä), mutta toisen toipumisen jälkeen on taas tupakalla kylkimyyryssä kitisemässä kuinka sen itkijän itku on teennäistä ja henkikin haisee pahalle. Siitä hyvyydestä puuttuu se talossa mainostettu suuri sydän.

Ei oo tämmöstä sattunut mun silmään vielä. Harmi ku ei pysty 24/7 seuraamaan, ku muutaman hassun tunnin illalla, niin ei saa (ilmeisesti) koko kuvaa Adesta. Aivan kuten Max totesi, niin tupakalla pahaa puhuminen vaikuttaa satunnaiselta. Noh, tarkkaaillaan mitä tapahtuu.
"On toiveita täysiä valmis hän, hän uhkui voimia elämän!"
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Santalaceae » To 02 Loka 2008 13:04

Minusta vaikuttaa ihan järkeenkäypältä, että tuo porukka on ottanut nitkutukseen uuden kohteen. Aluksi se oli Chipa, jota rankaistiin Harri-paran kaltoinkohtelusta, mutta Chipan selvittyä äänestyksistä paine on siirtynyt enemmän Teron suuntaan. Tuolla ryhmällä on ilmeisesti tarve purkaa patoutumansa ja aggressionsa yhteen tyyppiin kerralla. Vaikuttaa myös siltä, että kohteelta kaikkoaa talossa puolustajat hyvin äkkiä, tai ainakin heidän "kaverit" myötäilevät Adea ja Nikoa tyyliin "no onhan se x nyt kyllä vähän y", vaikka muuten kävisivätkin nuohoamassa kohdeihmisten kainaloissa.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 02 Loka 2008 14:13

Kati kirjoitti:joten ei voi kuin ihmetellä käsikirjoitustiimin logiikkaa.

Mulla on teoria, joskin kannattaa ottaa huomioon, etten tiedä BB:stä mitään :tilt:

BB-väki tietää, että jaksot, koosteet, 24/7 ja mitä niitä nyt on, puidaan netissä. Ihmiset huomaa, että paljon jää näkemättä, jonsei ole 24/7. Ensi kaudelle saadaan taas tukuittain lisää maksavia (eikös se maksullinen ollut?) katsojia, kun kaikkia kuitenkin kiinnostaa, että mitä jää/jäisi näkemättä :tilt:

Itse en seuraa, ei kiinnosta eikä ole telkkuakaan, mutta teidän juttuja on huisin kiva lukea :superhymy: Jatkakaa!
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja SimonTemple » To 02 Loka 2008 21:26

Tuo 24/7 tulee varmasti kohta ALEen, joten kandee ehkä venaa, itsellä tuo on ja katselen sitä silloin tällöin, ja koska viikkotehtävät ovat olleet pelkkää paskanjauhamista, niin en vielä suosittele hankkimaan. Jospa tuohon tulee vauhtia ja säpinää.

Itse kyllä kummastelen tuota Ade-kaunaa mikä on levinnyt ja muistuttaa jo joukkohysteriaa, saunakohtauksesta on myös todettava, että Tero on tosi kyllästyttävä jankuttaja kännissä, tyypillinen lappilainen vänkä-Joonas. Mut toisaalta ei ole sortunut tunteiluun, mikä on hyvä asia.

Tämän vuoden BB-teema taitaa ollakin eräänlaiset joukkohysteriat, mm. tuo ala-arvoinen "kiusaamis"-hysteria meni lopulta reisille ja nettihumoristien pilailuksi :D

Omaan jankutusta, suurin asia mikä on kussut BB:ssä ovat heikot ja löysät viikkotehtävät, toivon fyysisesti raskaamipia tehtäviä, niissä pääsisivät Tero ja Johan esille paremmin. Olisi kiva nähdä Niko rehkimässä ja Chipa likaamassa käsiään. Molemmat ovat talon laiskimpia.

Sitten arviot asukkaista tähän mennessä, ei siis favorit-lista:

Tero, mykkä hahmo jolle rakkain asia on Tero, varma finaalisti ja taistelee voitosta.

Chipa, tahattomasti hölmöilevä teko-blondi, joka välillä päästää sammakoita suustaan, jos pystyy poistamaan nämä sammakot, niin on vahvoilla voittotaistossa, noussut kansansuosikiksi. Finaalissa.

Niko, on alkanut rauhoittumaan tällä viikolla, lienee pelästynyt pudotuksia ja on haistanut Chipan voittokulun ja hakeutuu tämän seuraan. Finaalissa.

Antti, JM, Marianne, Tuuli ovat turhia ihmisiä ei niistä enempää.

Ade, tuo monen mielestä "paholainen", itselle jäänyt neutriksi, suurin vika on vastenmielinen tunteikkuus, joka ei sovi suomalaisille.

Johan, jarruttelee, avaa pelinsä kunnolla muutaman viikon kuluttua, finaalissa.

Ansku, lupaava, mutta on ole vielä noussut ihmisten mieliin, aika loppuu kesken.

Harri, tuskin palaa taloon enää, mutta jos palaa sekoittaa pakkaa pahasti.

Tämän hetken Suomen kansan suosikit ovat Tero ja Chipa, jos finaali olisi nyt niin Chipa veisi sen kevyesti.
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja Shay » To 02 Loka 2008 22:56

SimonTemple kirjoitti:Harri, tuskin palaa taloon enää, mutta jos palaa sekoittaa pakkaa pahasti.

Harri takaisin, heti! :viha: Nyt, kun mainitsit sen, tuli ikävä. :hullu:

Johan on alkanu vaikuttaa ihan inhimilliseltä tyypiltä. Lähinnä se taitaa olla semmonen tyyppi, joka
on reilu kaveri, mutta paska mies noin naispuolisena ihimisenä ajatellen. Häädössä olevista Anniinan
ja Jari-Matin toivon jäävän vielä taloon. Antista ja Mariannesta on ihan sama kumpi lähtee. Antin ällöyttä
ei kyllä vihti enää kahtella... :umpfh:

Kati, mikä on visto? :riips:
Shay
Hukkasusi

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv