Joo hyvä pojat, kyllä se "Kansan ääni" mulle sopii
No joo viikkotehtävä on siis kolhoosi, koosteessa tuo näytti oikeastaan hyvältä, mutta 24/7 katsojana tuo kyllä kaikkea muuta kuin hauskaa katsottavaa, taas tämmöinen roolilänkytystehtävä. Nää on tämä vuoden teema tehtävissä, pikkasen mielikuvitusta pliis!
Itse kyllä kaipaan värikästä persoonaa tonne tuomaan säpinää (en kaipaa läyhääjää), sellainen positiivinen sekoittaja olis jees!
Onneton on tuo kirjailija joka nyt haluaa osansa mediahurmasta, samalla mainostaa kirjaansa ja myös tota BB:tä.
Mun listaus on seuraava:
1 Johan, ihan oko,toinen hauskoista tyypeistä jotka jäljellä, finaalissa
2 JM se toinen hauska, ainakin silloin tällöin
3 Ansku, ainoa sydämellinen talossa, tippunee kuitenkin pian
5 Tero, oikeastana mun fave, mutta viime aikaiset jutut ovat kyllä laskeneet intoa, tosi kuiva, mutta on selvä voittajaehdokas, jos nyt tilannetta arvioidaan
6 Chipa, elää riidoista joissa pääsee leikkimään uhria ja saa PK-huoneessa olla surullinen ja kalastella KANSALTA sympatiaa, ja onnistuu siinä. Teron uhkaaja nro: 1
7 Kaisa jotain, tuntuu voimmakkaalta, ei mikään kynnysmatto
8 Anna, miellyttävä, mutta siinä kaikki?
9 Mertsi, "Teron kiusaaja" jos saa lainata Subjektin palstaa, varma tippuja joko tällä viikolla tai ensi viikolla.
10 Tuuli, kylmäkiskoinen, kauhea ääni, taistelee kuitenkin vikasta finaalipaikasta.
Huomenna Subilla klo 19 Nikon selitykset BB-Extrassa!