Galileo kirjoitti:
`Allo `Allo
Ostin
Ku ny mää sain sen nii halval.Viidentoista Frankin ja yhden Pekan vaarallinen vaellus Kalliosta Eiraan.

Galileo kirjoitti:
Ku ny mää sain sen nii halval.
.Galileo kirjoitti:
En ole ehtinyt lähiaikana dvd:tä ostaa, mutta havaitsin 'Allo 'Allon kausien 6&7 ilmestyvän elokuussa.
Pascal Lemoix kirjoitti:Eikö viisi ensimmäistä kautta riitä? Telkkarista katsottuna loppupään jaksot olivat ihan kuraa, kun ensin vaihdettiin italialaiskapteeni huonompaan näyttelijään ja lopulta itse sarjan suola, Mister Flick vaihtui johonkin ihan tyhmään tyyppiin. Toistoakin oli aavistus: "It is I, Leclerc! *nostaa silmälaseja*"

"My little tank"

Starbuck 
Fantsu kirjoitti:Kiitos linkistä! En ollut tuota pätkää vielä nähnytkään. Luutnantti Gruber"My little tank"

No eihän niitä ollut, takaisin puljuun ja ite leffoja hakemahan, olishan toi hinta ollut aika tyyris pelkästä kotelosta, vaikka ihan hieno onkin. 

Mutta ei se mitään, on se vaan niin mainio sarja.
theia kirjoitti:Uusia DVD:eitä kirpparilta, oli varmaan tosi aitoja ja ei piraatteja ollenkaan.

marenkienkeli kirjoitti:Ostin viimeksi leffan, joka oli lapsuudessani ehdoton suosikkini. Viidakkokirja.
"Tää karhun elämä voi olla myöskin sun."

Suvi kirjoitti:Sideways
En ole vielä katsonut, mutta muistan kun aikoinaan tämä kehuttiin maasta taivaisiin.
Katsotaan nyt, onko se mistään kotoisin.

Eiku joo, The Rasmuksen Dead Letters dvd:n, jota en oo
Ja sit oli viel joku muukin, mut
Ja se oli vielä alennuksessa, -50 %! 
Tai ehkä se on tosi huono ja olen vaan kiintynyt siihen kun oon katsonut sen noin 15 kertaa ja nauranut joka kerta samalle pissahuumorille...Jompi kumpi.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa