Suvi kirjoitti:Oho.
Salkkarien taru on muita taruja ihmeellisempää.

Suvi kirjoitti:Oho.

irvikissa kirjoitti:Maija kirjoitti: yritettyään ensin muun muassa lavastaa Karin syylliseksi huumeiden välittämiseen.
Aiheuttaen vain sen, että Seppo pesi taloyhtiön käytävämatot kokaiinilla."Vaahtosi huonosti", kommentoi Seppo.
![]()
Viime syksystä viime kevääseen oli ehkä ensimmäinen kerta (voiko noin edes sanoa?
) kun koskaan seurasin salkkareita. (tekosyynä käytän opiskelija-asuntolaa missä todellakin oli tekemisen puute) Kovin oli viihdyttävää katseltavaa, niin kuin salkkarit nyt yleensäkkin. Puhuin kaverini kanssa puhelimessa meidän molempien seuratessa samalla salkkareita. Naureskeltiin sille, kun viimekerralla oli jäänyt kohtaan jossa poliisit pysäyttivät Sepon. Sen jälkeen naureskeltiin vähän lisää kun vitsailtiin että Seppo on varmaan pessyt ne matot sillä kokaiinilla. Ei me tiedetty että siinä oikeasti niin kävi 

Vähän olin maanantaina hukassa porukan suhteen, mutta kyllä mä jo suurinpiirtein tiedän kuka kuuluu mihinkin perheeseen ja vats häppenin. Ossi on ihan tyhmä. 
Maanantain jakson katsoin ja sitten jo alkoi kyllästyttää. Mikähän mulla on, kun olen tähän asti niitä tiiviisti seurannut siitä asti kun alkoivat. 
elegia kirjoitti:Onko se Paulan pelastaja/kaappaaja/what ever jo paljastunut?

Maija kirjoitti:Veera Ossinsiskoäikänmaikka

menikö oikein ?Maija kirjoitti: Veera Ossinsiskoäikänmaikka on auttamattoman tylsä ja kuulostaa siltä, että jokainen lausuttu repliikki vaatii näyttelijältä uskomattomia ponnistuksia. Panu, jonka sukunimeä en edes muista, on pelkästään ärsyttävä. Uudet muksut eivät saavuta nikomaista huonoutta, vaan tyytyvät pysyttelemään iskän pikku enkeleinä.
Lisäksi Panua näyttelevällä Aarni Kivisellä on raivostuttava L-vika 
Katria oli kiva nähdä pitkästä aikaa. Mun mielestä se näyttää jonkun verran Buffylta, mutta uudessa tukassa sitä ei niin huomannut.

Maija kirjoitti:Herkkähipiäisimmille katsojille tiedoksi, että saatamme nähdä tämäniltaisessa jaksossa alastoman niksi-Ismon.
En malta odottaa.

tahris kirjoitti:Oiskohan muuten odotettavissa romanssia Eeron ja Paulan välille, niin puhui Eero romanttisesti palokärki äiskän ja iskän pesäntekopuuhista yhdessä...
Paula jää korpeen Eeron kanssa ja Lasse alkaa pikkuhiljaa taipua jäämään Tanjan kanssa iltapalalle.
Tai sitten kyseessä voisi olla kolmas veli Iiro, veljessarjan mielipuolisin 

Suppo goes Hollywood! 

Myötähäpeä oli kyllä valtava. Siis oikea älynväläys käsisporukalta kehittää moinen episodi. Tietenkin sillä taas vietiin juonta eteenpäin (Ismo yrittää auttaa Miroa - Miro ei halua apua - Miro kostaa - Miro saa opetuksen, joka ei kuitenkaan kanna pidemmälle - vain Ismo ja katsojat kärsivät).
(pahempi kuin joku Huippisten Monique) aina sekaantumassa toisten elämään. Miksi se puhuukin aina samalla tavalla kuin joku pahoin ärsytetty uhmaikäinen pentu?
Ei se nyt kuulosta kauheen uskottavalta. Mut okei, kyseessä onkin salkkarit.

Tyypit lisätty kuvaan NIIN selvästi ulkokohtauksissa.
Kerta kaikkiaan laadukasta työtä, niin näyttelijöiden, lavastajien kuin kuvaajienkin osalta. Kuten Ossi totesi limusiinista postuttuaa, "Tissis pöörfekt! Tissis pöörfekt!".

friikkis kirjoitti:Hih, piti oikein ottaa kovalevylle noi Las Vegas - pätkät.Kerta kaikkiaan laadukasta työtä, niin näyttelijöiden, lavastajien kuin kuvaajienkin osalta. Kuten Ossi totesi limusiinista postuttuaa, "Tissis pöörfekt! Tissis pöörfekt!".

Parisuhdeterapia menossa ja kamera-ajot salkkariasteikolla ihan huikeita
Lavastus on arvokkaan oloinen ja ruskean sävyinen. Ainoa vain, että nuo salkkarityypit eivät ole puoliksikaan niin tunteella matkassa kuin Jake ja Amy.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa