Mr. Smith kirjoitti:...ja myönnän että vaikka minulla onkin Ilsa-trilogiaboksi, en ole katsonut vielä yhtään kyseisistä leffoista...
Oookkei...

Mr. Smith kirjoitti:...ja myönnän että vaikka minulla onkin Ilsa-trilogiaboksi, en ole katsonut vielä yhtään kyseisistä leffoista...

Ennen ohjelman tuloa näin lehdessä jutun ja sitten unohdin koko asian, eli myös ensimmäisen esityksen, mutta uusinnalle osuin.
Samoin Wickström puhumassa ruotsia, jostain syystä Wickström suomeksi ei ole koskaan iskenyt. Sketseistä jokainen ei naurattanut, Strömsö-juttu oli ihan liian pitkä, mutta erityisesti Twin Peaks / antiikkiohjelma oli hämäryydessään ihan hillitön.
Samoin Veckans Move irrotti hihitykset. @gen.fi kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:...ja myönnän että vaikka minulla onkin Ilsa-trilogiaboksi, en ole katsonut vielä yhtään kyseisistä leffoista...
Oookkei...

Täytyy varmaan ruveta seuraamaan tuota uudestaan, lujaa näyttää menevän!friikkis kirjoitti:Toinen naurattanut juttu on Pieni talo preerialla ja Charles Ingals. Aina kun kyseinen sarja tulee, ja satun vilkaisemaan kakkosta, niin siellä se Charles on itkemässä. Tunteellinen mies. Onko tullut yhtään jaksoa, jossa isä Ingals ei itkisi?
Purple kirjoitti:Mulla on jo hetken ollut kaipuu katella jotain ruotsinkielistä. Just ei oo tullut sopivia ruotsalaisia dekkarisarjojakaan (vanhempi versio Wallanderista ei iske), joten Pikkukeskiviikko osuu siksikin oikeaan saumaan. Aion ehdottomasti katella jatkossakin.

. Tätä on ollut niiiiiiiiiin ikävä. Hetimiteni
.

theia kirjoitti:en sano muuta kuin laatuviihdettä... Rokkarille morsian.

Emilia kirjoitti:theia kirjoitti:en sano muuta kuin laatuviihdettä... Rokkarille morsian.
komp!

Pascal Lemoix kirjoitti:Asiantuntijaraati vastasi ihmisten kysymyksiin samaan tapaan kuin Luontoillassa. "Jos astronautti menisi Kuuhun ja hänellä olisi vaikkapa vain peukalo paljaana puvusta, miten peukalolle kävisi?"

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa