Arkisin klo 18 nelosella ja tällä kertaa tunnin jaksoissa. En ole tämänpäiväistä jaksoa kerennyt
vielä poksilta tyhjentämään, mutta silti...

Toivottavasti pääsee pitemmälle
Myös melko ihku Brandon Bryant potkittiin pihalle. Twitch onneksi
Mattin on paras alkaa kaivamaan keppiä pers...stään ja vähän äkkiä, kun on muuten niin hyvä. Aina tämmösissä on joku teknisesti taitava mutta täysin persoonaton tyyppi, joka roikkuu mukana viimeseen asti, mutta ei kukaan halua semmoisen voittavan. Rasittavaa. Oisin halunnu Mattin ja Jessican pois. Jessica on kyllä törkeän hyvä, mutta (ja ehkä just siksi) jollain tapaa sairaan ärsyttävä.
Se on ollu mun suosikki alkukarsinnasta asti. En heti edes tiennyt, että tyyppi on toisintakierroksella. Hyvä että pääsi finaaliin nyt.

Rakastan sitä hiukan kulmikkaan vinksahtanutta tapaa tanssia. Ja mikä tunneilmaisu! Ja muuntautumiskyky! Yhdessä jaksossa hiukan hauras, lintumainen kummajainen, seuraavaksi kiihkeä latinorakastaja.
) ja se pystyy
Ei se ole paras, mutta ihanin kyllä. Gev voisi lähteä, kun ei sen soolokaan ollut oikein mitään muihin poikiin verrattuna. Kheringtonista oon kyllä samaa mieltä Shayn kanssa, aika mitäänsanomaton. Tytöistä on hankala valita suosikkia. Ehkä Chelsie (..? se vaalea kilpatanssija, joka oli Markin parina aluksi), koska hän on hyvin hyvin herttainen ja osaa jotain lavallakin.
Joku sanoisi sen olevan herttaista, mutta musta se on lähinnä rasittavaa.ahkera kirjoitti:Sen sijaan Gevin tippuminen murskas sydämen. Eihän se mikään paras tanssija ollu, mutta ku se oli niin ihana.
Se oli kyllä omassa lajissaan mahtava showmies ja pärjäsi muissakin tyyleissä todella
Sade kirjoitti:Pelkäsin tosissani Markin putoavan: se olisi ollut jopa ihan oikeutettuakin, jos olisi arvioitu pelkästään edellisen kierroksen tansseja, koska Mark ja Kherington olivat kiistatta heikoin pari. Mutta Mark on aikaisemmin ollut niin hyvä, että hänen pudottamisensa olisi ollut suuri vääryys. Onneksi Mark sai vielä jäädä, ja onneksi hän ei enää joudu tanssimaan Kheringtonin kanssa. Pari ei sopinut yhteen sitten yhtään, eikä Kherington ole parhaimmillaankaan herättänyt minussa mitään wau-reaktioita.

Maryn takia kaukosäätimeen on keksitty mute-näppäin. 
(Yleensä on fiilis, et

Purple kirjoitti:Ratkaisu Mary-ongelmaan: tallentava digiboksi ja pikakelausnäppäin.

Sen mielipiteistä sai vähän sellaisen kuvan, että koulutetut tanssijat on vaan apinoita
Toni Basil on niin katu-uskottava... ja taitava tanssija 
Jotenkin musta tuntuu, että tuomareiden hehkutus saattoi
Miten se saakin niin pienillä eleillä ja koukuilla ilmettä tanssiin. Tuntuu, ettei se pelkästään kuule musiikkia, se näkee sen ja muuttaa näkemänsä liikkeeksi. Uskomaton taito.
Vaikka tykkään Twitchistä kovasti, tykkäsin enempi Markista ja mulle oli vähän pettymys, että Mark putosi. Tytöistä ei ole niin isoja suosikkeja, mutta jotenkin ihmettelen Courtneya finaalissa, kun ei se ole jäänyt mulla oikein ollenkaan mieleen. Amerikkalaisilla on näköjään aika eri maku kuin mulla.
Sonyan koreografiat on tällä kaudella olleet mun ehdottomia suosikkeja. (Sick! niinkö Shankman sano.
)Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa