Pelkokerroin

Pelkokerroin

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ma 15 Syys 2008 01:09

Mitä? Eikö tästä laatusarjasta ole vielä keskustelua? :O:

No, jospa minä sitten...

Kuva

Suomen pelkokerroin alkoi. Yllättäen se on suora kopio esikuvastaan, mutta jotenkin kömpelömmin toteutettuna. Tai ehkäpä vain amerikkalainen tyyli näyttää näin alkuun vähän hölmöltä. Kilpailijat eivät sentään omistaneet kisaansa kuolleille isoäideilleen tai muuta pateettista.

Palkinto on vaivaiset 10 tonnia, mutta pääseepähän kisaamaan Argentiinaan. Ensimmäisessä jaksossa tehtävät olivat normaalia helikopterista roikkumista, käärmeiden seassa uiskentelua ja loppukilpailuna jokseenkin vaatimattoman näköistä lasin läpi pyöräilyä. Keitettyjen sonnin pallien syönnistä emme päässeet vielä nauttimaan.

Juontaja meuhkasi jenkkityyliin ylettömästi ärsyttämättä, mutta muka-juttelu kilpailijoille helikopterin metelinkin läpi hieman huvitti.
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

Re: Pelkokerroin

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 15 Syys 2008 11:07

Itse katselin sen pyöräilyosuuden. Yhden kilpailijan mätkähtäminen lasiin pää edellä ei näyttänyt kauhean mukavalta.

Mun mielestä on omituista, että tällaiset "syö kuusi kiloa paskaa" -tyyppiset tehtävät lasketaan pelkoa mittaavaksi asiaksi. Ymmärrän pelon piiriin paremmin kuuluvaksi ahtaan, pimeän, korkean ja niin edelleen. Ihminen voi syödessään tuntea äärimmäistä inhotusta tuntematta pelkoa.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

Re: Pelkokerroin

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 15 Syys 2008 16:05

Pascal Lemoix kirjoitti:Mun mielestä on omituista, että tällaiset "syö kuusi kiloa paskaa" -tyyppiset tehtävät lasketaan pelkoa mittaavaksi asiaksi.

:virne: Repesin.

Kattelinpa minäkin tuon kotimaisen version, ja hihittelin myöskin Darkkiksen mainitsemalle juontajan helikopterin metelin yli tsemppaamiselle. Noin muuten ei ärsyttänyt kauheasti, kyllä kai voisi katsoa joskus toistekin. En ole koskaan mikään sarjan fani ollut, mutta kyllä olen useamman kerran jenkkiversiota ihmetellyt sohvan nurkasta. Käärmeet olivat lutusia, ankeriaat eivät, hyij.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

Paluu Leffa.tv