Olen niin hidas kirjoittaja, että itse jatkan tätä juttuani lähiaikoina. (Muuten saattaisi mennä koko yö tätä viestiä kirjoittaessa.)

Kaikki leffat on ja boxikin löytyy. Ja kirja. 
Michael Palin on aina ihkuin ja suloisin, Idle ja Jones on kans hyviä ja Cleese on ihana kun se huutaa.
Chapmanista olen tosin alkanut pitämään kovastikkin näin vanhemmalla iällä. 

Ehkä se kohtaus pitäisi kysyä katsomaan, koska ko. leffan DVD-version ekstroissa (vai oliko se peräti myös siinä kirjassa) Pythonit kertovat, että he repeilivät täysin kyseistä kohtausta tehdessä, ja heidän mielestään (tai ainakin osan mielestä) se oli yksi hauskimpia juttuja mitä he ovat ikinä tehneet tms. 
Hurahdus jatkui, kun Teemalta tuli Lentävä sirkus -sarja kokonaisuudessaan. No, siinä välissä/jälkeen on tullut ostettua kaikki leffat. Tosin Elämän tarkoituksen ostin veljelle, mutta olenkin pöllinyt sen itselleni.
Ja boksikin tuli hankittua
ja yksi cd
ja kirja
. Hurahdus jatkuu aina vaan. 
Lentävästä sirkuksesta kaikki "klassikkosketsit" ja useita muita.
Michael Ellis -jakso on myös ihan loistava! 

Katsottiin sitä faijan kanssa ja sitten toisiamme, että mitä hiton skeidaa ja taidettiin vaihtaa kanavaa. Mahdollisesti sama esityskerta kuin "Suvin hurahdus" tai sitten ei.
Brianin elämä on noin kokonaisuutena kenties huikein Monty Python -suoritus kautta aikain.Pascal Lemoix kirjoitti:
Näyttelijöistä olen eniten pitänyt Michael Palinista ja Eric Idlesta, vaikka onhan John Cleese jollakin tapaa sellainen Mr. Python, että hän on jonkinlainen johtohahmo koko hommassa.

Se on aika pitkä aika se. L-S kirjoitti:oskus tulee myös mieleen, että Monty Pythonissa on niin paljon korkeakulttuuriviittauksia, että ei sellaista nykyään kovin moni jaksaisi katsoakaan, kun tosi-tv on kai hauskempaa.
Joskus kokee oikein tajuamisenriemua. Sitä tuntee itsensä niin fiksuksi hoksatessaan mistä puhutaan. 
Vittuilua? 

Pascal Lemoix kirjoitti:Pythonia ilmiönä on jonkin verran parodioitu myöskin. Tässä mielestäni hauska sketsi aiheesta ohjelmasta Ei yhdeksän uutiset.

Kyllä mäkin olin saman huomaavinani. Parempi se on kuin se kulunut Heikki Silvennoisen hahmo.Suvi kirjoitti:Mitä hemmettiä? Oliko John Cleese ihan oikeasti Gigantin mainoksessa?
Jorssi kirjoitti:Kyllä mäkin olin saman huomaavinani. Parempi se on kuin se kulunut Heikki Silvennoisen hahmo.Suvi kirjoitti:Mitä hemmettiä? Oliko John Cleese ihan oikeasti Gigantin mainoksessa?
Oli siellä muita mahtavia brittinäyttelijöitä, esim. Steve Coogan, Stephen Fry, Julia Sawalha. Ihan nautittava lastenleffa. 
Joskus vähän hämmästyttää, että aika tylystikin sanovat toisistaan, vaikkei kaikkea äärimmäisen tosissaan ehkä.
Kävin itse asiassa vielä katsomassa sen leffassa, kun sitä pari kertaa siellä näytettiin.
L-S kirjoitti:Jos joskus ostan dvd-soittimen, hankin ensimmäiseksi jonkun Python-dvd-lootan.
Voin sitten katsoa tuota sitten joskus kun saan sen dvd-soittimen.L-S kirjoitti: Mukavaa omistaa tämä dvd:llä, mulla on ollut se vaan VHS-kasetilla televisiosta nauhoitettuna, eikä sellaisia oikein kiireisessä nykymaailmassa enää jaksa kelailla.Voin sitten katsoa tuota sitten joskus kun saan sen dvd-soittimen.
Ja videokasetti kun jäi tiettyyn kohtaan, ei tarvinnut välittää, muistaako soitin sen vai alkaako puskea alusta taas niitä pakollisia juttuja.Pascal Lemoix kirjoitti:Sama aika siinä menee kaikkien FBI-tekstien ja valikkojen kanssa pelatessa.![]()
(Nyt menee jo off-topiciksi, mutta jos joku tietää jonkun hyvän korvaavan ohjelman mikä näyttäisi dvd:t koneella, niin ehdottakaa...)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa