L-S kirjoitti:X-factor... Jotenkin tuntui ainakin siinä alussa, että se oli ihan kuin Idols, paitsi lavasteet olivat sinisten sijaan punaiset.![]()

Kammottavan huonossa ryhdissä, ei mitään hajua mistä ääni lähtee ja ilmaisu ja ulosanti pyöri jossain huulien takaisten maailmojen takana. 
Kibaya kirjoitti:Ehkä noita alkukarsintoja ei kannata yrittäkään katsoa, vaan sitten ne jotkut finaalit... Ehkä.
Kammottavaa kuraa ollut tähän asti

Triplan kanssa samoilla linjoilla. Mä en vaan pysty käsittämään, millä avuilla se Ilpo meni jatkoon. Kuulosti aivan karmealta.Triple H kirjoitti:Lauloiko se Ilpo jonkun mielestä hyvin? Mä en kuullut mitään hyvää siinä Ilpon laulussa.
Triple H kirjoitti:Mun suosikkeja pudotettiin sitten kovasti. Saa nyt nähdä, ketkä sinne semifinaaleihin lopulta menee. Muutama täysin paska ja kelvoton vielä jostain syystä on tyrkyllä.

Jorssi kirjoitti:Jälleen kerran olen, ei niin yllättäen, kohtuullisen eri mieltä Laaksosen kanssa. Mun mielestäni taso oli Suomen Idols-tasoksi erittäin kova.
= Kova taso Laaksos-mittarilla.Laaksonen kirjoitti:Olen ehkä jopa positiivisesti yllättynyt laulajien tasosta...

), tytöistä ehkä Stina oli mielenkiintoisin.
theia kirjoitti:Eikä Amerikankaan idoleissa oo mitään kovin ihmeellistä, ainakaan että muistaisin
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa