Maija. Jaksamista.
)

Hänen sukunsa vanhat katekismukset vuodelta 1882-1907 - ruotsiksi.

Isän kautta sitten, mutta eihän se nyt sitä tivaamista kunnolla osannut.... 

Toivottavasti ei ala mitenkään sen pahemmin heittämään vielä hetkeen, fyysinen puoli on kuitenkin ihan kunnossa ja toinen elelee yksin omassa talossa, ettei vaikka eksy kauppareissulla tai jotain vastaavaa. Mummu kun on aina ollut itsenäinen ihminen, pahinta olisi joutua johonkin hoitokotiin sutimaan pyjamassa pitkin käytäviä hoitajien tarjoillessa lisää rauhoittavia ja suolatonta kaurapuuroa, kuten hän itse asian jokin aika sitten ilmaisi. 

Unohtaa myös laittaa meille ainaiset ruokalähetyksensä ja unohti siellä käydessäni päivitellä, kun ei ole antaa rahaa.
Tota ei ole muuten viimeisen 10 vuoden aikana tapahtunut ennen tätä kertaakaan. Niin ja unohtelee myös syömisen. Kun ei kotisairaanhoito ja isä naisystävänsä kanssa kerkeä syömistä koko aikaa vahtia.

).

marenkienkeli kirjoitti:Mulla on vähän sama tunne mun mummasta. Ehkä se nyt vielä keväällä olevat 80-vuotispäivänsä näkee, mutta muuten voi olla vähän heikkoa. Muisti ei meinaa enää pelata ja omituisia asioita unohtaa.
Mä olin kuvitellut, että heppulainen on niin ihana ja kiva (niin kuin se toki onkin), että mumma ei enää kaipaa ex-Miehekettäni seurustelukumppanikseni. Nyt selvisi kuitenkin, että ei se edes muista häntä.
Puhuttiin mun väitöskirjasta ja sanoin, että en mä esim. ex-Miehekkeen gradusta paljon ymmärtänyt, vaikka ollaan samalta alalta. Kysyi, että kuka se on?
Kerroin, että henkilö, jonka kanssa aiemmin seurustelin. "Mä en sitten vissiin koskaan tavannutkaan sitä?" "Kyllä sä sen tapasit." "Jaa. En mä ainakaan muista." Niin siis kevät 2009 - kevät 2017 seurusteltiin, mutta en sitten viitsinyt asiaa täsmentää. Mumma tapasi ex-Miehekkeen monta kertaa, piti tästä kovasti ja vielä vuosi sitten oli sitä mieltä, että meidän pitäisi palata yhteen, vaikka mä aina sanoin, että mä en sitä halua. Viimeistä exääni hän ei ollenkaan ottanut huomioon, vaan puhui aina vain ex-Miehekkeestä. Puhe ex-Miehekkeestä loppui kuin seinään, kun oli tavannut heppulaisen.
Sen jälkeen jaksoi (ja jaksaa edelleen) joka puhelulla sanoa, että kyllä se heppulainen vaan on niin kiva. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa