Häät

Re: Häät

ViestiKirjoittaja Herkku » To 09 Loka 2008 08:54

Kuvista vielä. Meillä studiokuvista löytyi useampikin kiva kuva, onneksi. Sulho oli välillä vähän jäissä, mutta kyllä se siitä rentoutui, kun kuvaaja neuvoi morsiota puristelemaan sulhoa persuksista. Morsiolle tallentuikin jokunen aika ilkikurinen hymy.

Oli mainio kuvaaja, hauska ja ammattitaitoinen nainen. Tarjosi mulle jogurtinkin, että jaksan hymyillä. Mies oli nimittäin päivemmällä väärinkäsityksensä vuoksi hommannut ruuat itselleen, bestmanille ja kaasolle, muttei mulle! Vihkiminen oli siis illalla ja kuvat otettiin etukäteen.

Oltiin suunniteltu myös ulkokuvausta, mutta sää ei ollutkaan otollinen siinä vaiheessa. Vihkiessä paistoi jo kaunis syksyinen ilta-aurinko.
It's not denial. I'm just very selective about the reality I accept. - Calvin
Herkku

ViestiKirjoittaja sybe » To 09 Loka 2008 20:57

19.10 on hääpäivä (tarkistettu sormuksesta) vuodet vierii vaan niin nopsaan.Nyt siis tulee 6. hääpäivä. Tarvii kai kehittää jotain.Muksut kun saa hoitoon, se on jo paljon.
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe

ViestiKirjoittaja Forelock » La 11 Loka 2008 13:47

Aika lentää kun on kivaa :)
Forelock

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ke 26 Marras 2008 12:12

No niin. Häät olivat ja menivät.

Ilta meni kieltämättä oikein hienosti. Vihkiminen oli heti aluksi ja se kesti varmaan kolme minuuttia, sitten onnitteluita, kuohuviiniä ja ruokaa. Neljä puhetta oli sekä erinomainen esiintyjä, loppuillasta DJ:t soittivat musiikkia. Tarjoilu toimi erityisen hyvin, koko ajan oli syötävää ja juotavaa tarjolla eikä tarjoilijoita siltikään juuri edes huomannut. Erityisen mukavaa oli tilan intiimi tunnelma, monasti häissä ollaan jossakin isossa tilassa (jossa niissäkin on toki puolensa), mutta nyt häätila oli kahdessa isossa huoneessa ja niiden lisäksi oli tila, jossa olivat tarjoilut. Kynttilöiden valossa juhlittiin. Illan päälle menimme vielä laittamaan jalalla koreasti siihen ravintolaan, jossa olemme tavanneetkin. Aivan mahtava ilta. Nyt on sitten pakastin täynnä piirakkaa ja kuivakakkua sekä nurkat täynnä viiniä ja olutta. :virne:

Erityisesti odotan hääkuvia, sillä itse häätila oli erittäin hieno vanhoine huonekaluineen ja tavaroineen. Valokuvaajan antamien polaroidien perusteella näytämmä kuin suoraan vanhasta elokuvasta otetulta säätyläispariskunnalta (kuvista tulee mustavalkoisia).
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 26 Marras 2008 12:15

Onnea Leiskalle ja Vaimolle! :superhymy:

Ihana kuulla että päivä oli ikimuistoinen, noin sen kuuluu mennäkin :D
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 26 Marras 2008 20:16

Onnittelut minunkin puolestani! :D

Hienoa, että saitte omannäköiset häät. :D

Voi, kunpa tuttavapiiristä menisi joku naimisiin, niin pääsisi itsekin häävieraaksi. Rakastan häitä. :hullu:
Maija

ViestiKirjoittaja Kaarina » To 27 Marras 2008 03:29

Onnea Leiskalle ja rouvalle! :D
Meinasinkin tulla huutelemaan tänne, että joko saa onnitella.

Ihanalta kuulosti häät. Kynttilän valossa meilläkin juhlittiin (ja niitä ylijääneitä kynttilöitä
meillä edelleen poltellaan :virne: ), sellaisessa tunnelmassa on jotain ihmeellistä. Voi, pitäsköhän
tässä uusia valat, jotta pääsis taas häitä suunnittelemaan? :virne:
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja Fantsu » La 29 Marras 2008 13:17

Paljon onnea! :D Mitäs kivaa saitte häälahjoiksi, vai toivoitteko rahalahjoja? Tai oliko lahjatoivelista?

Hääkuvista: meillä on viitisen kappaletta kuvaajan ottamia virallisia hääkuvia, joista yksi on ollut koko ajan kehyksissä kirjahyllyssä; saman kuvan kopiot annettiin myös vanhemmille. Emme olleet kuvien suhteen kovin kriittisiä, joten suosikit oli erittäin helppo valita. Ajattelimme, että meidän olleessa kyseessä, kuvat ovat varmasti niin hyviä kuin meistä vaan saa... :p Mitään kovin erikoisia tunteita kuva ei herätä - mieluummin katselen oikeaa kuin kuvan Miestä.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Sippura » La 29 Marras 2008 15:13

Fantsu mainitsi nuo hääkuvat. Mekin saatiin omamme muutama viikko sitten, ja ne
onnistui loppujen lopuksi tosi hyvin vaikka aiemmin niitä mollasinkin. Ei niitä koeve-
doksia olisi kannattanut katsoa ollenkaan, kuvaajan koneelta katsottuna ne oli n. 100
kertaa parempia. Ja valmiit suurennetut kuvat vielä sitäkin parempia! Tauluksi suuren-
nettava kuva on vielä kehystettävänä, ilmeisesti ennen joulua saadaan se kotiin.

Kiitoskuvan valinta oli helppo: valittiin kuvista se, joka sai meidän molemmat hymyi-
lemään. Toivottavasti se saa saman aikaiseksi kuvien varsinaisille vastaanottajillekin :D
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ti 02 Joulu 2008 10:32

Kiitoksia vaan onnitteluista! :D

Meillä oli toive, että muistamiset laitettaisiin suoraan meidän häämatkatilille, koska tavaraa meillä on ihan riittävästi. Toki sitten saimme kaikkea pientä kivaa, mutta isoja tavaralahjoja ei onneksi tullut.
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 02 Tammi 2009 18:02

Voi että. :hullu:

Oltiin tänään todistamassa erittäinkin kaunista vihkitilaisuutta, kun täällä aikanaan tavannut kaunis pari vihittiin tuolla tunturissa. Taivas oli punainen ja vaikka pakkanen paukkuikin, oli morsio ja sulho vaan niin järkyttävän kauniita kauniissa maisemassa. :hullu: Talvihäät. :hymyhali:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 01 Huhti 2010 11:33

Meidän häistä tulee just semmottiset, kuin olen aina halunnutkin :D

On ollut kivaa suunnitella ja toteuttaa tätä iloista pientä tapahtumaa. Melkoisen lyhyellä varoitusajalla tässä mennään, mutta haluan naimisiin ennen masukin syntymää. Ja ihan viimeisillään ei jaksaisi edes ajatella mitään juhlien järkkäystä saati juhlimista, joten toukokuun yksi lauantai valkkautui päiväksi.

Kaikki on mennyt tähän mennessä niin kivuttomasti ja helposti, että soffis on ihan ihmeissään. Ilmeisesti odotuksena oli vanha kunnon bridezilla-tyyli :p Itse asiassa olen minäkin hieman hämmästynyt, kuinka vaivattomasti kaikki on lutviutunut.

Kosinnasta on puolitoista viikkoa, ja homma on pääosin kuosissa :o: Maistraatin tädille sopi lauantaivihkiminen meidän haluamissa tiloissa. Tila on keskustan alueella sijaitseva lounasravintola, joka saadaan tietty omaan käyttöön lauantaiksi. Ruoka siellä on erinomaisen herkullista, ja tykkään paikasta muutenkin, joten kun heille sopi meidän haluamat järjestelyt, niin sekin lyötiin lukkoon. Eilen oltiin puljaamassa ruokalistaa, ai juku voi jee tulee hyvät sapuskat meikäläisen häihin :kuola: He hoitavat myös juomapuolet ja kakun.

Mä pohdin, että pitääkö mun teetättää joku juhlapuku tuon masun takia. Ajattelin kuitenkin, että jos käväsisi kurkkaamassa morsiusliikkeestä, josko heillä olisi jotain tarjota langenneille morsioillekin. Käyntiin sitten "ikkunaostoksilla" yhdessä liikkeessä. Olisi pitänyt olla aika varattuna ( :friikki: ), mutta ottivat kuitenkin vastaan, kun oli just silloin lyhyt vapaa väli ajan varanneiden morsioiden välillä. Esitin asiani, että olen vain katselemassa, että onko edes valmispuku mahdollinen. Toi jonkun kauhean valkoisen kaavun (varmaan tarkoituksella aloitti tuollaisella shokilla :p ), jonka mielessäni torppasin saman tien. Huomautin, että en niin välitä siitä valkoisesta, kun viattomuuskin on kuitenkin jo aika selkeästi mennyttä, niin toi näytille aivan ihastuttavan vaalean vihreän puvun :tipahdus: Mä tiesin jo sovittamatta, että se oli SE. Ja sovitus vahvisti käsityksen. Puku on spagettiolkaiminen, empirevyötäröllinen, hulmuavahelmainen luomus, ihanaa laskeutuvaa mattakangasta, jossa tosiaan on vatsanseudulla varaa kasvaa vaikka kuinka. Vähän pitää lyhentää ja nipsasta yläosasta extraa pois. Otin sen saman tien, ja sovin jo ompelijan kanssa sovituksenkin vajaa parin viikon päähän häistä.

Kysyi sitten ovela myyjä, että joko on kengät valittuna. No ei kai, kun ensin piti sitä pukua etsiä. Toi näytille yhden käsittämättömän suloiset kengät, ja vaikka vähän vihlaisikin hinta, niin oli ne pakko ostaa. Istui kuin hanskat! Mun 35/36 koon jalkaan löytyy harvoin noin istuvia kenkiä, enkä millään halunnut ottaa riskiä, että juoksisin pitkin kyliä etsimässä pukuun sopivia juhlakenkiä kauhealla ressillä.

Korut passasin, vaikka niitäkin tarjottiin. Huntua tai muita härpäkkeitä en edes halua.

Muutenkin oli tarkoitus suosia keväisen vihreää sävyä meidän juhlissa, joten tuo puku on ihan täydellinen. Pääväri on koristelussa varmasti kuitenkin valkoinen, jossa sitten vihreää ja sen kaveriksi lilaa, ettei mene tylsäksi. Kutsuja väsään tällä hetkellä kotona, tarkoitus on lähettää ne ensi viikolla. Kortit on viheriät, jossa lila paperinarurusetti :gay: Voin pistää kuvaa jossain vaiheessa kehiin. Paperinarusta haaveilen tekeväni myös pöytäkoristeet, väreinä nuo edellä mainitut. Testaamastani paperinaruruususta tuli ainakin ihan kivan näköinen. Koristeita ei ole tarkoitus olla paljoa, joten onnistuu ihan helposti itsekin tehdä lyhyestä valmistautumisajasta huolimatta.

Menin jopa niin pitkälle, että pohdin oman morsiuskimppuni väsäämistä paperinarusta :o: Säilyisi ainakin muistona hyvin. Toisaalta kyllä joku tiivis, valkoisista oikeista ruusuista tehty kimppukin voisi olla ihan ok. En ole vielä päättänyt, kahtellaan tässä.

Mitäs sitten? Sormukset puuttuu vielä, ainut oleellinen asia, mikä ei ole edes alkutekijöissään. Tai no, katselin mä jo vähän niitä sormuksia netissä... Kauhistutti niiden hinnat. Eikä muotoilukaan erityisemmin silmää miellyttänyt. Parhaimmalta näytti siro kultasormus, jossa oli yksi pieni zirkoniakivi :pahis: Oli järkevän hintainenkin. Tekisi mieleni tyytyä sellaiseen. En mä halua mitään 800 euron timanttisormusta. Pelkäisin ihan höpönä koko ajan, että se tippuu ja katoaa :friikki: Ja muutenkin, kun en koruista juuri perusta.

Ohjelmaa ei varmaan juurikaan tule, isien puheita lukuun ottamatta. Tai ei ainakaan olla vielä keksitty mitään, mikä meidän pikkuhäihin sopisi. Vieraita tulee siis perhe ja lähimmät kaverit, noin 40. Mitkään seuraleikit ei kiinnosta pätkän vertaa, eikä häävalssit. Jotain musiikkia tulee varmasti soitatettua taustalla, mutta muuten ei. Ehkä me keksitään jotain pientä puuhastelua tai esitystä, mutta näillä näkymin aika minimissä se pidetään. Yhdessäoloa, hyvää ruokaa ja hyvää juomaa, siinä on mun tavoite meidän häille :D

Näillä mennään, tyystin ilman ressiä ja ihanalla fiiliksellä :pilvi: :sydän:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Emilia » To 01 Huhti 2010 18:00

Kuulostaa todella kivoilta häiltä ja hääjärjestelyiltä! :D
Toivottavasti kaikki sujuu jatkossakin yhtä hyvin kuin tähän asti. Varmasti ihana päivä tulossa!

Onnittelut myös omasta puolestani!

*
Mun sukulaisista tulis jo yksinään tuo 40 ihmistä. :hullu:
Niin kauan kuin en keksi tarpeeksi hyviä syitä karsia osaa pois vieraslistalta,
aion vältellä naimisiinjoutumista. :virne: Äidilläkin on niin monta veljeä (7) ja tuntuisi
oudolta kutsua vain joku yksi tai kaksi niistä.. Lähinnä siis se, miten saisin puolen
suvun vihat päälleni moisesta... :p Ei ole onneksi ajankohtaista. :)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Pvi » To 01 Huhti 2010 22:21

Aukun häät kuulostaa ihan huipuilta! Rennoilta
ja omannäköisiltä, joissa on kaikkien mahdolli-
suus nauttia. Minä olen katsonut vierestä kun
anopit ja morsian hääräävät edellisenä iltana
pitälle yöhön koristeluiden ja muiden kanssa.
Itse juhlapäivänä sitten jännityksen ja väsym-
yksen purkautuminen on saattanut tuoda pientä
lisämaustetta juhliin.

Rentoutta ja onnea kaikkeen tulevaan!!!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja skray » To 01 Huhti 2010 23:33

Voi että, voisin ottaa Aukun häät myös itselleni, kun sen aika koittaa.
Kuulostaa just sellasilta järjestelyiltä, jotka mulle itselleni olis just soppelit. Sormusta myöten. :virne:
Mulla vaan on samanlainen ongelma kuin Emilialla, että jo sukulaisia on niin paljon, että mikä tahansa juhlapaikka huutaisi hoosiannaa seinien halkeillessa liitoksistaan.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 02 Huhti 2010 11:15

Sormuksia suunnitteleville tiedoksi, että kullalle on saatu Reilun kaupan kriteerit. :tilt:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 02 Huhti 2010 21:15

Aukun ja soffiksen suunnitelmat kuulostaa ihanilta! Ja morsio itse kuulostaa niin tyytyväiseltä
ja tyyneltä kuin sopiikin :sydän:

Voi kun joku tuttu meniskin naimisiin tänä vuonna, ois niin kiva päästä taas pitkästä aikaa
juhlimaan häitä. Aukku, voisitko joustaa vähän vieraslistasta ja kutsua mut tein kemuihin? :aukku:
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja theia » La 03 Huhti 2010 15:11

Sippura kirjoitti:Voi kun joku tuttu meniskin naimisiin tänä vuonna, ois niin kiva päästä taas pitkästä aikaa
juhlimaan häitä.
Mä oon tässä toivonut jo pidemmän aikaa ihan samaa - onneks uuden parisuhteen myötä on kesällä tiedossa kahdetkin häät. Jeejee! :D
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Aurora B. » La 03 Huhti 2010 20:59

Kiitos vielä onnitteluista :D

Vieraita ei siis tule muuta sukua, kuin molempien perheet, eli molempien vanhemmat ja sisarukset perheineen. Äiti jo kertoi omille veljilleen, mun enoille siis, että meillä on pienet häät, eikä kutsua kannata odotella. Ei kuulemma ollut kuulunut mitään vastaväitemupinaa. Eikä kyllä olisi saanutkaan kuulua. Ei kai sitä ihmeellisempiä syitä tarvita siihen, ketä haluaa häihinsä :o:

Sormukset löyty yhtä vaivattomasti kuin kaikki muukin tähän mennessä, ekasta liikkeestä puolessa tunnissa :o: Soffikselle tulee ihan perinteinen sileä, pyöristetty, puolileveä keltakultainen sormus. Mulle tulee sitten loppujen lopuksi kivetön sormus, tämä. Kuvassa näyttää aika massiiviselta, mutta ei sitä oikeasti ole. En kyllä ihan noin leveää meinannut, mutta kun se näytti hyvältä sormessa. Ja tuo valkokultainen vyö tuo leikkauksineen kivaa pientä bling-blingiä siihen, ettei ole tylsä :gay: Hintakin oli passeli. Olen erittäin tyytyväinen :D

Niin, kihlasormustahan meillä ei kummallakaan ole eikä tule, joten tuo kerroksellisuus sopii senkin takia mainiosti jopa mun pieneen sormeen.

Mikähän asia menee näissä häissä pieleen, kun nää valmistelut sujuu näin hyvin? :o:

Muokkis, unohdin sanoa, että tottakai kaikki fordelaisetkin olisivat tervetulleita, jonsei olisi tuo kutsulista tosiaan niin tiukkaan pakattu :keijo: Mutta saatte olla sitten hengessä mukana, melkein yhtä kivaa :p :virne:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Shay » La 03 Huhti 2010 21:16

Aurora B. kirjoitti:Muokkis, unohdin sanoa, että tottakai kaikki fordelaisetkin olisivat tervetulleita, jonsei olisi tuo kutsulista tosiaan niin tiukkaan pakattu :keijo: Mutta saatte olla sitten hengessä mukana, melkein yhtä kivaa :p :virne:

Siitä saattas suku kyllä tykätä kyttyrää, jos nettitutut saisivat kutsun, mutta he eivät. :keijo:

Ja lisää kuvia ajan mittaan sitten mekosta ainaskin, jookos? :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Aurora B. » La 03 Huhti 2010 21:32

Eihän sitä suvulle tarvisi kertoa, mistä sitä on kaverinsa haalinut :keijo:

Ja juu, laitan lisää kuvia jossain vaiheessa. Puku on tosin säilössä siellä, mistä sen ostin ja missä ompelija sitä tulee fiksaamaan, joten siitä tulee kuvia vasta sitten joskus, kun saan sen itselleni :tilt:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 06 Touko 2010 11:46

Päivitänpä vähän hääkuulumisia.

Kaikki muun on hoidettu, paitsi mun kukkakimppu :p Tietty pientä säätöä on vielä, mutta ei mitään sellaista, mitä ilman ei pärjäisi. Isoin sellainen lienee valokuvakansio, johon kerätään molempien elämän varrelta otettuja kuvia, sitten yhteiskuvia pari, ja... polttarikuvat :epäilevä: Juupa juu. Kaverit ovat kieli poskella odotelleet mun naimisiinmenoilmoitusta, että saavat järkätä mulle polttarit. Mä kun ajattelin masukin suojaavan mua sellaiselta! Pöh. No, ilmeisesti mun tilani ja painava mainintani, etten osallistu mihinkään nöyryytyspolttareihin _varsinkaan_ selvin päin, on otettu huomioon. Vähän silti jännittää, mitä ne on keksineet mun päänmenoksi :p

Kostoksi käskin soffiksen kaveria järkkäämään soffiksellekin jotain, vaikkei hänkään mitään olisi halunnut :pahis: Ei muuten, mutta että saadaan siitäkin polttarikuvia siihen kansioon... :tp:

Kansio toimii sitten vieraskirjana myös, ja kun tarkoituksena on järkätä lapsille askartelu/piirustelunurkkaus tylsistymisen ehkäisemiseksi, niin he saavat myös tehdä sinne kansioon omia taideteoksiaan, jos haluavat. Tulee ihana muisto häistä, ja helposti säilöttävä :sydän:

Häämusiikin valinta oli melko haasteellista. Otetaan omat vehkeet mukaan, ja Spotifyn kautta soitetaan ennalta valikoidun soittolistan mukaan musaa. Ja tarvittaessa voi sitä muuttaakin sitten itse tilaisuudessa :D Haasteelliseksi musavalinnat tekee se, että sen pitäisi olla meidän kuuloista, mutta kuitenkin sen verran kevyttä, että vieraatkin jaksaa. Ja rokkiballadeista yllättävän monessa on häihin kenties huonohkosti istuvat sanat, tyylillä sä jätit mun, nyt yksinäisyyteeni tuhoudun :keijo: Me toivotaan, ettei kukaan kuuntele/ajattele sanoja niin tarkkaan, kun se on vain taustamusiikkina tunnelmaa luomassa :virne: Illemmalla sitten rokataan vähän vauhdikkaammin.

Pari juttua meinaa varjostaa häitä, kuten aiemmin povailinkin. Ensinnäkin elintarvikealan lakko, mahtaako meidän juhlien päätähden (=ruoka) esiintyminen onnistua :keijo: Toinen, vakavampi, isä on taas vähän huonossa kunnossa, ja joutuu pari päivää ennen häitä käymään sairaalassakin tutkimusoperaatiossa :( :huoh: Kyllä isä pääsee häihin osallistumaan (näillä näkymin...), mutta silti tuo painaa mieltä. Yritän olla ajattelematta asiaa, koska sille ei mitään voi. Pieniä muutoksia tuli järjestelyihin, mutta ei mitään mullistavaa sentään.

Muuten on homma pulkassa. Ja häät lähenee. Kohta moon rouva :isosilmä:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja L-S » To 06 Touko 2010 12:15

Aurora B. kirjoitti:Häämusiikin valinta oli melko haasteellista. Otetaan omat vehkeet mukaan, ja Spotifyn kautta soitetaan ennalta valikoidun soittolistan mukaan musaa. Ja tarvittaessa voi sitä muuttaakin sitten itse tilaisuudessa :D
...
Pari juttua meinaa varjostaa häitä, kuten aiemmin povailinkin. Ensinnäkin elintarvikealan lakko, mahtaako meidän juhlien päätähden (=ruoka) esiintyminen onnistua :keijo: Toinen, vakavampi, isä on taas vähän huonossa kunnossa, ja joutuu pari päivää ennen häitä käymään sairaalassakin tutkimusoperaatiossa :( :huoh: Kyllä isä pääsee häihin osallistumaan (näillä näkymin...), mutta silti tuo painaa mieltä. Yritän olla ajattelematta asiaa, koska sille ei mitään voi. Pieniä muutoksia tuli järjestelyihin, mutta ei mitään mullistavaa sentään.

Toivottavasti isä pääsee häihin :paijaus: Ja eiköhän ruokaa aina jotakin löydy.

Toisekseen, mulle tuli mielikuva yllättävästä häävieraasta, eli "HI! I'm Jonathan from Spotify!". Kannattaa ehkä siis hankkia maksullinen versio, tai ehkä teillä onkin jo, mutta mielikuva huvitti. :keijo:

Musta tuntuu, että mun ei kannattaisi tulla hääketjuja lähellekään, kun itsellä ei ole sellaista suunnitteilla. Kesällä on tosin kaverin häät. Ainoaksi ongelmaksi meinaa muodostua, että voinko pitää samaa mekkoa joka mulla oli taannoin kun olin toisen kaverin morsiusneitona, vai onko sellainen juhlamekko liian hieno. Ei kai, mä olen vaan huono juhlapukeutumisessa.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 06 Touko 2010 13:23

No ruoka ei sinänsä edes huolestuta. Kävin saikullani tuolla melkein päivittäin syömässä, ja aika usein tuli valittua kasvisruoka. Ne tekee ihan tajuttoman hyvää kasvisruokaa :kuola: Mulle kävisi sellainenkin hääruuaksi :D Voi olla, että täyslihansyöjät pettyisivät, mutta mä tykkäisin :keijo: Ja muutenkin. Noilla on päteviä yhteyksiä maakuntien pieniin tuottajiin, kyllä ne jostain ruuat kaivaa.

Ja juu, tosiaan, on Spotifyn maksullinen versio, ihan varta vasten tilattuna, ettei tule kutsumattomia vieraita :virne:

Miksei hääketjuun saisi osallistua ihan kaikki, joilla on vähänkin asiaan liittyvää kerrottavaa? :isosilmä: Tai vaikkei olisikaan. Ei tänne kuitenkaan mitään viestitungosta ole, joten uusi viesti on aina iloinen asia :D Juhlamekon sopivuus on mun mielestä kiinni siitä, kuinka juhlava tilaisuus noin muuten on. Kun omalta kohdaltani ajattelen... Olisi se vähän outoa, jos joku kaveri olisi meidän häissä juhlapuvussa, kun kutsussa oli maininta pienimuotoisista häistä, mutta toisaalta mun puolesta kaikki saavat pukeutua justiinsa niin juhlavasti kuin haluavat :D Eli ensihämmennyksen jälkeen en luultavasti edes ajattelisi asiaa. Varsinaisesta etiketistä ei ole hajuakaan, ja olen myös huono juhlapukeutumisessa, joten mun mutuihin ei paljoa kannata luottaa :keijo:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja L-S » To 06 Touko 2010 14:04

En mä nyt ajatellutkaan, että kukaan mua hääketjusta pois ajaisi, mutta oikeastaan tuntui vain vähän hölmöltä lähettää viestiä, kun pääasiassa halusin jakaa vain mielikuvani Spotifyn Joonatanista häävieraana. :keijo:

Kaverin häät vaikuttaisivat sikäli kyllä juhlavilta, että ne ovat paikassa joka on käsittääkseni aika hieno. Kirkossa ei vierailla, joten sikäli mun olkaimettomasta mekostakaan ei ole haittaa. Se on tosin ruskea, eikä sikälikään sovi kesähäihin. Mutta jos ei se mekko käy, sitten pitäisi taas ostaa kai jotain uutta, koska en mä nyt ihan missä tahansa kesähousuissakaan halua sinne mennä. En toisaalta kuitenkaan haluaisi näyttää liian hienolta kuin mikäkin morsiusneito kun en tällä kertaa sellainen ole. Pukeutuminen on kamalan hankalaa. :norsu: Mutta muutoin tietysti häät ovat iloinen asia :D
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

EdellinenSeuraava

Paluu Suhdesäätämö