. Tutustuttiin sattumalta oudossa tilanteessa ja samana iltana sain treffikutsun. Ei me niillä treffeillä varsinaisesti edes päästy käymään kun tapaamisillasta asti ollaan hengailtu yhdessä ihan muutenkin. Voitte vaan uskoa että nyt ketuttaa lähteä toiseen kaupunkiin melkein kolmeksi kuukaudeksi kun olen työharjoittelussa
. No, onneksi vietän viikonloput kotona mikäli vaan on vapaata.
skray kirjoitti:Eilen oli vuosipäivä ja nyt on 9 vuotta seurustelua takana jo. Ja edelleen porskutetaan iloisina.
Etkös sää ole joku kaksvitonen?skray kirjoitti:Eilen oli vuosipäivä ja nyt on 9 vuotta seurustelua takana jo. Ja edelleen porskutetaan iloisina.
Hieno asia tämä.

Jonkun aikaa olin ihan tyytyväinen, mutta nyt viime aikoina on asia alkanut enemmän ja enemmän v*tuttamaan. Ehkä se johtuu siitä, että kaikki lähimmät kaverit ovat kaikki nyt menneet naimisiin, tai ovat muuten vakavassa parisuhteessa. Olen ainoa sinkku joukossa varmaan loppuelämäni. En mä kyllä oikeastaan tiedä, missä niitä kiinnostavia tyyppejä edes tapaisi. Mä tunnun olevan vaan oikea idioottimagneetti. Ja senkin olen kyllä huomannut, että mitä enemmän aikaa kuluu, sitä nirsommaksi itse tulen.
Hassua, että joiltakin se oikean ihmisen tapaaminen kuitenkin onnistuu. Ja hyvä heille.
Oon jopa vähän kade.

Shay kirjoitti:skray kirjoitti:Eilen oli vuosipäivä ja nyt on 9 vuotta seurustelua takana jo. Ja edelleen porskutetaan iloisina.Etkös sää ole joku kaksvitonen?

) tän talven aikana (ehkä virallisesti jo marraskuussa
), kun hänen kämppänsä menee myyntiin. Etsitään sitten rauhassa suurempaa kämppää. En oikein vieläkään tajua, että tämä noin viikko sitten tehty päätös on totta. Me muutamme yhteen!

skray kirjoitti:Kivaa marenki!
Ja dnd, kyllä joskus vielä löytyy se kumppani sullekin. Ootapa vaan.

Eikä tarviikaan, vaikka plussaahan se olisi...Emilia kirjoitti:skray kirjoitti:Kivaa marenki!
Ja dnd, kyllä joskus vielä löytyy se kumppani sullekin. Ootapa vaan.
Sanoo ihminen, joka on seurustellut 9 vuotta.
Ei kaikille löydy.Eikä tarviikaan, vaikka plussaahan se olisi...

skray kirjoitti:Niin, vaikka oma kumppani näyttääkin jo pitkälti löytyneen heti kättelyssä, en usko sen silti olevan aina niin helppoa.
Uskon, että kaikille, jotka kumppanin haluavat, se kumppani joskus löytyy. Ennemmin tai myöhemmin.

theia kirjoitti:skray kirjoitti:Niin, vaikka oma kumppani näyttääkin jo pitkälti löytyneen heti kättelyssä, en usko sen silti olevan aina niin helppoa.
Uskon, että kaikille, jotka kumppanin haluavat, se kumppani joskus löytyy. Ennemmin tai myöhemmin.
Joo, mä uskon kanssa, että jonkinlainen kumppani jokaiselle voi löytyä. Mutta en mä silti usko että kaikille aina löytyy se sielunkunppani.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa