Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

Re: Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 17 Joulu 2010 20:37

Olishan se helvetin hienoa jos tunteet sopimattomaan kohteeseen vois deletoida jotain nappia painamalla.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 28 Joulu 2010 18:41

Yks entinen pisti viestiä. :epäilevä: Päätin esittää, etten viestiä huomannut ja olla vastaamatta siihen. :epäilevä:
Voishan sitä olla sivistynyt, kun sitä joutuu joskus ehkä jossain näkemäänkin, mutta ei oikeastaan
voisi vähempää kiinnostaa...

Toinenkin entinen pisti s-postilla jouluntoivotukset überlyhyeen tapaansa. :epäilevä: En tiedä miksi, kun ei
siitä taas vuoteen oo mitään kuulunu. Pistin sille samalla mitalla takaisin... Hyvää joulua ja onnellista
uutta vuotta. ( :kieli: )

Tervettä piiloaggressiota. :keijo:

Ylihuomenna pääsee onneksi sen parhaan ja ainoan poikaystävän kainaloon. :sydän:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ti 28 Joulu 2010 23:55

Shay kirjoitti:Toinenkin entinen pisti s-postilla jouluntoivotukset überlyhyeen tapaansa. :epäilevä: En tiedä miksi, kun ei
siitä taas vuoteen oo mitään kuulunu. Pistin sille samalla mitalla takaisin... Hyvää joulua ja onnellista
uutta vuotta. ( :kieli: )

Harkitsin hetken joulutervehdyksen laittamista, mutta päätin jättää väliin, kun ei oikeasti mitään asiaa ole ja välit ovat nyt sen verran etäiset ja viileät, vaikka kumpikaan tuskin mitään vihanpitoa haluaa. On vain tervettä pitää etäisyyttä, kun ei kerran mitään yhteistä elämää enää ole ja yhteisien kavereiden kanssakin melko vähän tulee oltua tekemisissä.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 07 Tammi 2011 15:36

Näinhän se taitaa olla. Että jos ei ole vielä tarpeeksi jäähdytelty välejä, niin että ihan oikeasti on siirrytty kaikilla
mielen ja kehon tasoilla jonnekkin sellaiseen paikkaan, missä ei ole kuin muistoja entisistä ihastusrakstuksista
niin ehkä on parempi olla olematta yhteydessä. Minä voisin kohdata tuttavallisesti ja tavallisessti ilahtuen vain kolme
ensimmäistä ihastustani. Muut aiheuttavat vielä kaikenmoisia elähdyksiä, värähdyksiä ja mielenliikahduksia, joiden
kanssa en halua elää.
Ehkä mun pitäisi puhua näiden tyyppien kanssa tuntemuksista... kahden kanssa olen yrittänyt, mutta ei siitä ollut
hirvittävästi hyötyä. Etäisyys ja unohdus tuntuvat toimivan paljon tehokkaamin.

Liekö tämä pommi joskus räjähtää naamalle.
Kai sitä pitäisi olla joku kaveri, jolle näitä saisi jutustaa...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 11 Tammi 2011 00:24

En haksahda yhteenkään tyyppiin tänä vuonna, millään tasolla - en edes viime vuotisiin! :keijo:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 29 Tammi 2011 22:18

Mulla oli iltapäivällä yllätyskahvi-rehvit :ahihi:

Hra "mennäänkö kahville?"
Mnä "oon just kaupassa"
Hra "Ai *piiiiiiip* kaupassa?"
Mnä "joo."
Hra "niin mäki!"
Mnä "no.. okei :D"

Ja sitten päädyimme mun luokse juomaan teetä ja puhumaan paskaa.

Ihan uskomaton yhteensattuma :keijo:

En kyllä ehtis mitään mies-juttuja :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 30 Tammi 2011 00:10

Ihana yllätys tommonen!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ti 01 Helmi 2011 00:21

Miten selvitä eteenpäin tuntematta itseään täysin tunteettomaksi paskiaiseksi, kun on juuri päättänyt särkeä toisen umpirakastuneen ihmisen sydämen? :pillitys:
Aranwe

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 01 Helmi 2011 00:35

Antamalla toisen olla rauhassa. Olemalla kohtelias, mutta riittävän etäinen,
että "jospa sittenkin"-tunne ei pääse heräämään toisen rakkauden raunioilla.
Et käytä toisen tunteita hyödyksi, eli rehvastele julkisesti että tämäkin oli
niin lätkässä muhun.

Vai ymmärsinkö oiken, että rakastus oli kohdistettu sinuun...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ti 01 Helmi 2011 12:56

Pvi kirjoitti:Vai ymmärsinkö oiken, että rakastus oli kohdistettu sinuun...

Juuri näin. Kiitos neuvoista. Etäisyyttä ajattelin ottaa, eikä tapoihini kuulu rehvastelu.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 04 Helmi 2011 19:43

Multa on udeltu naimasuunnitelmia jo kahdesti tällä viikolla. :epäilevä: Oikeassa nimettömässä (jo viisi vuotta) ollut
sormus kiinnitti jonkun huomion ja toisessa otteessa tutun häistä puhuttaessa kyseltiin sitten minun naimisiinmenostani...
Ollaan oltu kullan kanssa yhdessä reilun vuoden verran. Mulla ei oo hinkua päästä kihloihin tai todellakaan naimisiin. :friikki:
Ei tunnu mitenkään ajankohtaiselta asialta...

Kulta on ihanin ja paras, mutta naimisiinmeno on kaukana tulevaisuudessa ja kihlat lähempänä sitä, jos sinne asti
päästään. :tilt: Oishan se sormus silti aika kova juttu. :ahihi: :tipahdus: :hullu: Mutta ei vielä. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 07 Helmi 2011 00:18

Äiti kysyi multa joululomalla, olemmeko miehekkeen kanssa miettineet kihloihin menoa. Kysymys tuli täysin puskista ja olin kyllä hämmentynyt. Ei siinä, henkisellä tasolla olemme jo kihloissa, mutta "virallisella" kihlautumisella ei ole mikään kiire. Kohta tulee 2 vuotta täyteen, mutta koen, että olisi vielä liian aikaista kihlautua virallisesti. Äitille en viitsinyt kertoa, että kuule, ollemme me jo pidemmän aikaa oikeastaan olleet henkisesti kihloissa. :p

Olemme me tosin sormuksistakin jutelleet. :ahihi: Molemmilla on melko tarkka maku tuollaisten asioiden suhteen. Voi olla vaikea löytää mieleiset sormukset sitten joskus kun se on ajankohtaista, mutta se on sen ajan murhe. :) Tosin se, että sormuksien ulkonäköä on mietitty, ei kerro sinäänsä mitään, sillä esimerkiksi lasten nimistä on juteltu ja olen minä hääkakun koristettakin suunnitellut. :hullu: :jaaha:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja theia » Ma 07 Helmi 2011 10:31

Henkisesti kihloissa?
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 07 Helmi 2011 12:00

Mua on kosittu, mutta emme ole vielä halunneet hankkia sormuksia. (Tokihan sitä voisi periaatteessa nimittää kihloissa oloksi, vaikka sormuksia ei olekaan. Kihlaushan on periaatteessa vain sopimus naimisiin menosta.) Haluamme kuitenkin virallisesti kihlautua jossain vaiheessa, joten siksi tuollainen sanavalinta. Aika ei tunnu vielä oikealta sormusten hankintaan ja mieheke haluaa ensin pyytää mun kättä vanhemmiltani. :hullu:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja theia » Ma 07 Helmi 2011 13:18

Aaah, ok :lanppu: Oli vähän hämmentävä termi, mutta nyt ihan looginen.

Samaan aiheeseen liittyen; mä jotenkin hinkuisin kihloihin. En tiiä oikeastaan miksi :sori: Tai siis, mä niiiin tiedän, että tää mies on mulle oikea, ja että niiiin mennään naimisiin sitten joskus, mutta mikä kiire mulla on - sitä en tajua. Ollaan kuitenkin ihan sitouduttu toisiimme, en mä siitä noin periaatteessa mitään sormusta tarvitsisi "vahvistukseksi". Ja myöskin tiedän, että haluan ehdottomasti, että tuo toinen kosii ja haluaa mua kosia, ja oma-aloitteisesti. Ja näin ollen myös tiedän, että siinä tulee menemään aikaa, kun toinen on enemmän harkinnan ja mietinnän miehiä.

Jos ihan järkevästi ajattelee, parempihan se on odotella rauhassa. Kun ei ole mikään kiire. Paitsi mulla vähän henkisesti :hullu:

Hiljaa hyvä tulee?
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja damn » To 10 Helmi 2011 15:03

Kiukuttaa ja ahdistaa :viha: . Aamu alkoi taas Tyypin kanssa riitelyllä, vaikka mitään kunnon aihetta ei edes ollut. Tämä on jotenkin luiskahtanut sellaiseksi, etten aina oikein tiedä miksi me ollaan yhdessä. Puolisen vuotta ollaan nyt yhdessä oltu, ei meillä mitään ihan kauhean ylitsepääsemättömiä ongelmia edes ole tässä ollut, lähinnä vain tuntuu ettei kumpikaan osaa ottaa toista tarpeeksi huomioon. Itseäni vituttaa eniten se, että Tyyppi on varsinainen drama queen, enkä jaksa sitä jatkuvaa teatraalisuutta. Asioista on kyllä juteltu ja molemmat on omasta puolestaan luvannut muuttaa jotain tapojaan,mutta kun mitään ei kuitenkaan tapahdu!

:kiro:
Viimeksi muokannut damn päivämäärä To 10 Helmi 2011 17:06, muokattu yhteensä 1 kerran
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Aranwe » To 10 Helmi 2011 15:48

damn kirjoitti: Asioista on kyllä juteltu ja molemmat on omasta puolestaan luvannut muuttaa jotain tapojaan,mutta kun mitään ei kuitenkaan tapahdu!

Ei tapahdu, ellei omaa käyttäytymistään aktiivisesti yritä muuttaa ja se on vaikeaa se.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 20 Helmi 2011 13:23

Eähh. Huomaa, että asiat on käsittelemättä, kun ei pysty suhtautumaan mihinkään neutraalisti. Australian-tyyppi laittoi mun fb-seinälle tämmösen:

Kuva

Mitäs helvettiä? :hämillään:

Oonko mää kohdellu sitä erityisen hyvin tai erityisen huonosti, vai kokeeko se kohdelleensa mua erityisen hyvin tai erityisen huonosti?

Vai viittaako tuo siihen, etten pidä siihen mitään yhteyttä, ja se on närkästynyt saamastaan kohtelusta?

Eipä mulla varsinaisesti vanha suola janota (siinä meidän hommassa oli kaikki väärin ja huonosti), mutta en selvästikään oo vielä ihan saanut tätä hommaa järjesteltyä pääkoppaani.

Ei voi kysyä siltä iteltäänkään, kun sen kanssa on puhuminen ja keskusteleminen niin hankalaa. Hitto, sanois mieluummin suoraan ku laittelis tommosia kryptisiä sarjakuvia. :epäilevä:

Just tämmösen takia en edes halua hankkiutua tekemisiin ihmisten kanssa. :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 20 Helmi 2011 14:15

Voisiko olla mahdollista, että tuo ei liittyisi sinuun tai tuon laittaneeseen henkilöön mitenkään henkilökohtaisesti, vaan se olisi joku yleinen elämänohje?
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 20 Helmi 2011 15:15

Voi varmaankin. Tuntuu vain omituiselta, kun ei olla oltu missään yhteydessä moneen kuukauteen. Ja aika usein hänellä oli jotain sanottavaa nimenomaan mun käyttäytymismalleista tai luonteestani. Niin jotenkin automaattisesti luen tuon joksikin kommentoinniksi itsestäni.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » Su 20 Helmi 2011 15:38

Ei kai se ihme ole, jos tuosta tuollaisen tulkinnan tekee, jos asiat ovat olleet mutkikkaita.

Mutta mun mielestä olisi aika ilkeää tuollainen epäsuora sarjakuvan muodossa esitetty kommentti, jos se olisi suunnattu siihen, että olet kohdellut tyyppiä huonosti. Onko hän sitten sellainen ihminen, että sellaista viitsisi?

Siitä ikävä sarjakuva kyllä, että sen voi lukea monella tavalla. Itse ehkä neutraallissa kontekstissa ensimmäiseksi lukisin tuon niin, että se miten suhtautuu toisiin on tärkeää ja hyvä kohtelu palkitaan tms. Oivallus siitä, että asioiden ytimet eivät ole tärkeitä vaan suhteet.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 20 Helmi 2011 15:48

En tiedä onko tyyppi ilkeilijätyyppi, mutta mussa on se vika, että otan kaiken aina ilkeilynä. :sori: (Vanhemmilta opittuja ihania ominaisuuksia. :epäilevä: )

Juttu oli todellakin monimutkainen. Yhtä väärinkäsitysten sarjaa alusta loppuun. Eikä mistään väärinkäsityksistä (eikä oikeastaan mistään muustakaan) koskaan puhuttu mitään. Terveellä pohjalla siis. :friikkipeukku:

Tai no, onhan tässä viime aikoina sillain pidetty yhteyttä, että hän on käyny välillä tykkäämässä joistakin fb-jutuistani. En tiedä.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 20 Helmi 2011 21:04

Lyyra. :halitus: :paijaus: Kovin vaikeasti tulkittavahan tuo sarjakuva on. :sori: Ehkä mä oon hyväuskoinen hölmö, mutta haluaisin ainakin uskoa, että tuo on tarkoitettu yleiseksi elämänohjeeksi tai kehuksi. Toivottavasti asia selviää mahdollisimman pian!
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 20 Helmi 2011 21:07

marenkienkeli kirjoitti:Toivottavasti asia selviää mahdollisimman pian!

Unohtui jo! :keijo:

Kiits silti paijauksista ja halituksista. :hymyhali:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja damn » Su 20 Helmi 2011 21:18

Itseäni lainaten:
damn kirjoitti:Tämä on jotenkin luiskahtanut sellaiseksi, etten aina oikein tiedä miksi me ollaan yhdessä.

Ja lopputulos tilanteeseemme: sinkkuna ollaan. Itkettää ja ahdistaa, mutta kai tämä näin on parempi. Kun vain sydänkin uskoisi sen :itku: .
Fail, fail again, fail better.
damn

EdellinenSeuraava

Paluu Suhdesäätämö