Päätin esittää, etten viestiä huomannut ja olla vastaamatta siihen. 
En tiedä miksi, kun ei
)

Shay kirjoitti:Toinenkin entinen pisti s-postilla jouluntoivotukset überlyhyeen tapaansa.En tiedä miksi, kun ei
siitä taas vuoteen oo mitään kuulunu. Pistin sille samalla mitalla takaisin... Hyvää joulua ja onnellista
uutta vuotta. ()

"

Pvi kirjoitti:Vai ymmärsinkö oiken, että rakastus oli kohdistettu sinuun...
Oikeassa nimettömässä (jo viisi vuotta) ollut
Oishan se sormus silti aika kova juttu.
Mutta ei vielä. 

Molemmilla on melko tarkka maku tuollaisten asioiden suhteen. Voi olla vaikea löytää mieleiset sormukset sitten joskus kun se on ajankohtaista, mutta se on sen ajan murhe.
Tosin se, että sormuksien ulkonäköä on mietitty, ei kerro sinäänsä mitään, sillä esimerkiksi lasten nimistä on juteltu ja olen minä hääkakun koristettakin suunnitellut.

Oli vähän hämmentävä termi, mutta nyt ihan looginen.
Tai siis, mä niiiin tiedän, että tää mies on mulle oikea, ja että niiiin mennään naimisiin sitten joskus, mutta mikä kiire mulla on - sitä en tajua. Ollaan kuitenkin ihan sitouduttu toisiimme, en mä siitä noin periaatteessa mitään sormusta tarvitsisi "vahvistukseksi". Ja myöskin tiedän, että haluan ehdottomasti, että tuo toinen kosii ja haluaa mua kosia, ja oma-aloitteisesti. Ja näin ollen myös tiedän, että siinä tulee menemään aikaa, kun toinen on enemmän harkinnan ja mietinnän miehiä.
. Aamu alkoi taas Tyypin kanssa riitelyllä, vaikka mitään kunnon aihetta ei edes ollut. Tämä on jotenkin luiskahtanut sellaiseksi, etten aina oikein tiedä miksi me ollaan yhdessä. Puolisen vuotta ollaan nyt yhdessä oltu, ei meillä mitään ihan kauhean ylitsepääsemättömiä ongelmia edes ole tässä ollut, lähinnä vain tuntuu ettei kumpikaan osaa ottaa toista tarpeeksi huomioon. Itseäni vituttaa eniten se, että Tyyppi on varsinainen drama queen, enkä jaksa sitä jatkuvaa teatraalisuutta. Asioista on kyllä juteltu ja molemmat on omasta puolestaan luvannut muuttaa jotain tapojaan,mutta kun mitään ei kuitenkaan tapahdu! 
damn kirjoitti: Asioista on kyllä juteltu ja molemmat on omasta puolestaan luvannut muuttaa jotain tapojaan,mutta kun mitään ei kuitenkaan tapahdu!

(Vanhemmilta opittuja ihania ominaisuuksia.
)
Kovin vaikeasti tulkittavahan tuo sarjakuva on.
Ehkä mä oon hyväuskoinen hölmö, mutta haluaisin ainakin uskoa, että tuo on tarkoitettu yleiseksi elämänohjeeksi tai kehuksi. Toivottavasti asia selviää mahdollisimman pian!marenkienkeli kirjoitti:Toivottavasti asia selviää mahdollisimman pian!

damn kirjoitti:Tämä on jotenkin luiskahtanut sellaiseksi, etten aina oikein tiedä miksi me ollaan yhdessä.
.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa