kermit kirjoitti:vuosien kokemuksella voin sanoa, että jos mies ei pidä yhteyttä, siihen on syy, ja se on se, mitä te epäilette mutta jota ette halua uskoa.
Siis kyllä mää pääsyynä omassa tapauksessani pidän sitä, että sillä on oma elämä ja että puolentoista vuoden
Mää oon epävarma ja kaipaan toista useammin, kun mulla ei ole kavereita eikä ketään muuta kenelle puhua
kuten sillä on. En kai minäkään olisi jatkuvasti näin sydän karrella, jos mulla ois kavereita, joiden kanssa viettää illat sen sijaan,
että istuisin kotona ja tuijottaisin seinää...
Tiedän, että osa miehistä ei esim. katso kännykkää kaveriporukassa, ettei rooli putoa. Tai etteivät kaverit ala kyselemään ja sitten täytyisi selitellä, jos ei halua sitä tehdä.

kermit kirjoitti: Perusvastaus olisi ehdottaa kavereiden ja sen kuuluisan elämän hankkimista, mutta toteutus on kyllä pirullisen vaikeaa eikä se muutu siitä miksikään ellei mitään konkreettisia, entuudestaan kokeilemattomia, vinkkejä tule. Harrasteiden hankkiminen on kanssa hirveän suosittua, mutta oikean löytäminen on melkein yhtä hankalaa kuin oikean miehen tai oikean työpaikan löytäminen. Johonkin olisi kuitenkin hyvä sinun huomiosi saada suunnattua. Jos ideointi on ongelma, voin yrittää auttaa. Minä olen enimmäkseen erakkoharrastelija, koska tässä vaiheessa elämää olemme kavereiden kanssa levittäytyneet laajalle alueelle ja enin osa on vielä keksinyt tehdä elämällään sitä, mitä biologia ehdottaa meidän tekevän.

), muttasilti, kun kotiin tulee illalla tekee mieli käpertyä toisen kainaloon ja jutella päivän tapahtumista
En tiedä koska se tuli, mutta jossain vaiheessa management by tekstiviesti tuntui kyllä hirveen hyvältä jutulta ja oli niin huippua, kun sai lääväillä kotona ilman kommentin kommenttia. Tuossa voipi muuten käydä vielä niinkin, että justiinsa, kun sinä olet tottunut ja ruvennut jopa jollain tapaa nauttimaan nykyolosuhteista, tuleekin muut siihen suuntaan mitä halusit ja sitten alkaa taas ankara totutteleminen.Shay kirjoitti:Ihmiset ei pidä musta ja on vaikea löytää ketään, jota kiinnostais samat asia, joten se niistä kavereista.![]()
Puhuminenki on niin vaikeaa.Kuolo kirjoitti:Joo kivahan se on tietty jutella siitä, että miltä tuntuu ja missä mennään, mutta aika harva mies varmasti edes ajattelee asiaa jos ei kysytä. Eli jos tosiaan saatte ajatuksen, että nyt pitäs keskustella suhteen tilasta, niin kannattaa ehkä antaa aikaa ajatella koko asiaa, eikä tivata heti vastausta. Jos tivaat, niin sieltä tulee "ihan sama" "en tiiä" tai sit ei sanota mitään.
. Eikä ole ensimmäinen kerta kun mies tuollaista kysyy ja minun vastaus on tuo en mä tiijä, tai en sano mitään. Jos yhdessä on kivaa viettää aikaa, niin pitääkö sitä kysellä, antaa vaan mennä ja viettää aikaa toisen kanssa miettimättä liikoja.Maija kirjoitti:Etäsuhteilu on kyllä vaikeaa ja varsinkin yksinäisenä sitä alkaa pyöritellä asioita mielessään, useimmiten aivan turhaan. Been there, done that.
-tilanteessa ole minkäänlaista pohjaa sille.
-tilannetta.
Maija kirjoitti:Helpottaako, Shay, täällä asioiden purkaminen? Täällä on ihmisiä, jotka tykkäävät susta. Entä jos osallistuisit joihinkin miitteihin? Omat menot ja ihmisten tapaaminen tekee oikeasti hyvää myös suhteelle. (Terveisin kaveritonta elämää aiemmin elänyt.)
Tosin, jos en hillitsisi itseäni olisin joka toinen päivä pistämässä tusina viestiä Euforiat ja ahdingot -ketjuun tunteiden myllertäessä. 

Shay kirjoitti:Maija kirjoitti:Helpottaako, Shay, täällä asioiden purkaminen? Täällä on ihmisiä, jotka tykkäävät susta. Entä jos osallistuisit joihinkin miitteihin? Omat menot ja ihmisten tapaaminen tekee oikeasti hyvää myös suhteelle. (Terveisin kaveritonta elämää aiemmin elänyt.)
Helpottaahan se.Tosin, jos en hillitsisi itseäni olisin joka toinen päivä pistämässä tusina viestiä Euforiat ja ahdingot -ketjuun tunteiden myllertäessä.
Oishan se tosiaan kiva, jos pääsis useammin johonkin, missä olis ihmisiä, mutta useimmiten ei siihen ole mahdollisuutta. Enkä oikein tunne kuuluvani joukkoon täälläkään...

Nyt hajoilen
Jaksamista!
)

Tunne on tuttu ja musertava. Sure, hyvä ihminen, sure ihan rauhassa. Ajan mittaan suru saa erilaisia sävyjä, elämä näyttää aavistuksen toisenlaiselta ja asiat tuntuvat tutuilta, mutta silti vähän uudenlaisilta. Siihen oikeaan törmäät elämässäsi joka tapauksessa, oli se sitten kuka tahansa, joku jonka jo tunnet tai joku, josta et osaa edes haaveilla. Ja silloin ihmissuhde solahtaa paikoilleen sovittamatta, säätämättä, virittämättä ja miettimättä. Ikään kuin se olisi aina ollut siinä. Sitä ennen sinulla on kokonainen vuoristorata ajeltavana. 
Ei kai tässä voi kuin yrittää jaksaa jatkaa, vaikka voimia ei ole. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa