Shay kirjoitti:Kiitos paijauksista.Ei kai tässä voi kuin yrittää jaksaa jatkaa, vaikka voimia ei ole.
Jos tämä itku ja tuska joskus loppuu...

täällä kuunnellaan ja ollaan tukena, jos vaan sitä haluaa 
Kibaya kirjoitti:(ja se joka sanoo "told you so" on aikamoinen epäkypsyysnäyte![]()
Niin ei pidä sanoa ikinä!!)

Ei kannata ajatella sitä tuolta kannalta kuitenkaan. Sitä vaan turhaan ottaa syytä omille niskoilleen sen sijaan että antaisi itselleen oikeuden surra tapahtunutta.Lyyra kirjoitti:Ihan tyhmää tuollainen, että annetaan juttujen muhia omassa pääkopassa vain, eikä kerrota toiselle mitään. Mun ymmärtääkseni parisuhde on kuitenkin kahden kauppa. Pitää kertoa toiselle, missä mennään, eikä vaan tuolla tavalla pudottaa pommia toisen niskaan. Ois se tyyppi voinut edes yrittää vähän.
En vain halua pilata hyviä jäähyväisiä.
Ehkä kerron hänelle, jos joskus tavataan...
Shay kirjoitti:Tuntuu vain ihan hirveältä ajatella, että ehkä tämän ei olisi tarvinnut mennä tähän pisteeseen
asti, jos toinen olisi heti kertonut ahdistuksistaan ja niistä olis voitu puhua. Keskustelemalla
pääsee joskus melko pitkälle.
Shay kirjoitti:Mulla on sitä järkyttävä ikävä.
Kyllä se ajan myötä helpottaa, kun annat tunteiden vain päästä ulos.
täältä käsin piristäisi.

Shay kirjoitti:Citymarketissa ei ainakaan ollu ystäviä myytävänä. Elämätki oli poistuneet valikoimasta...
). Kibaya kirjoitti:Taidan ottaa käyttöön sen AA-kerhon käytännön, että sitten vasta kun pysyy huonekasvi hengissä pidempään kuin kuukauden (niillä kai on vuosi? ) voi ajatella mitään ihmissuhteita. Ei tarttis ajatella, kun ne noi huonekasvit ei pysy täällä hengissä. A) tapan ne itse tai B) kissat viimeistelee tuloksen.
Ex-miekkonen pistää jatkuvasti viestiä ja uhkaili tulevansa käymäänkin ja
Mää en oikeasti jaksais mitään ihmisiä nyt. 
Aranwe kirjoitti:Kai ilmaisit riittävän selkeästi, ettei nyt nappais?
Shay kirjoitti:Mulla ei ole ketään. Eikä mun kannattais velloa masennuksessa jatkuvasti. Pitäs olla ihmisten kanssa aina,
kun siihen on mahdollisuus, vaikka ei tekis mielikään ja vaikka se ihminen on entinen poikaystävä. Jos sille
tulee parempi mieli siitä, että se voi jutella mun kans niin hyvä. Suhdetta siitä ei tule ja sen aion tehdä
selväksi, jos siihen on tarvetta.
Kyllä se sitten, kun pääseeKäyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa