Aurora B. kirjoitti:Outoa tuo olisi järkyttyä noin lyhyen tapailun jälkeen, mutta ainahan tuo on mahdollista.

Tosin kyseisen herran avovaimo suhtautuu muhun edelleen pikkuisen varautuneesti, mutta samapa tuo.
Pvi kirjoitti:Mietin myös mitä noloa Kibsu on ihastuspäissään oikein tehnyt, jos ei kehtaa mennä paikkaan, jossa kohtaa vanhan ihastuksen.
Mr. Smith kirjoitti:Ketä kiinnostaa miten ollaan-vaan-ystäviä-ilmoitukseni kanssa meni?
Ei se mitään, kerron silti.
Ilta päättyi baarikierroksen jälkeen halauksiin ja näemme illallisella ensi keskiviikkona.
Anteeksi, että sanon tämän ääneen, mutta tiedät itsekin miltä illallinen kuulostaa. Jos on niin, että sinä haluat olla kaveri ja tyttö ei, illallinen on huono ajatus. Jo lounaankin viesti olisi hämmentävä, illallinen tuplaa hämmennyksen. Treffit, ei treffit, haluaa, ei halua, kaveri, ei kaveri. Jos olette tilanteessa, jossa sinä katsot rauhassa ja tyttö ymmärtää sen, illallinen on parempi ajatus, joskin silti aavistuksen vaarallinen.Miksi en osaa päättää, ja miksi seurustelun aloittaminen tuntuu olevan niin kovin vaikeaa, ovat kysymyksiä joita pitää nyt pohtia.
Milloin lähti seuraava maitojuna munkkiluostariin?
K.o. henkilö on minua nuorempi, fiksumpi (jo pelkästään koulutustason ja kielitaidon perusteella) ja joko mainitsin, nainen.
Todennäköisyys sille että hän löytää jonkun minua paremman, jopa Turusta, on aika hitsin huima.

Emilia kirjoitti:Treffit tänään

Siis mulle tapahtuu joskus hyviä asioita ihmissuhdeasioissa. 

Ihanaa kuulla, että treffit sujuivat hyvin!

Sekin oli ihan päivää piristävää sinänsä, koska en mä ainakaan tuollaista usein kuule, mutta silti hyvin ohimenevää ja merkityksetöntä.
L-S kirjoitti:Ja kyllä muakin kiinnosti miten Smitin tarinassa kävi (varsinkin kun Smitin tarinat on aina niin hauskasti kerrottuja), vaikka en asiaan muutoin osannutkaan ottaa kantaa enkä osaa vieläkään. Vaikeitahan tällaiset on.

Aamurutiinit, joita oon jokusen
Nyt muistat hengittää rauhallisesti ja avata suusi etenkin silloin, kun suun avaaminen ei ole helppoa. 
En itsekään näe järkeä viisien treffien jälkeen yhteen muuttamisessa (vaikka mikäpä minä olen sanomaan mikä kellekin toimii, saattaahan se joillakin toimia).

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa