Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

Re: Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

ViestiKirjoittaja theia » To 01 Joulu 2011 14:21

Lyyra kirjoitti:En mä oikein ymmärrä, miksi odotat, että sua pitäis nyt sit dissata. Mun mielestä ei ole mitään järkeä (siis ei minkäänlaista) muuttaa yhteen viisien treffien jälkeen. Tiedänpä yhden parin, joka meni naimisiinkin parin kuukauden tuntemisen jälkeen. Sittemmin ovat eronneet, ja eroprosessi katumusaikoineen taisi kestää kauemmin kuin siihenastinen suhde. Toistan (kolminnan?): Ei mitään järkeä.

Jokainen menee omalla fiiliksellään, vaikka sun mielestä ei ole järkeä muuttaa yhteen heti, niin toisista voikin olla :sori:

Joo, en mä muuttanut heti viidensien treffien jälkeen yhteen, mutta ekoista treffeistä alkaen nukuttiin yhdessä kun nähtiin, parin viikon tuntemisen jälkeen oltiin yhdessä joka päivä (ja joka yö), kolmen kuukauden jälkeen muutettiin yhteen. Enkä mä ole nähnyt tässä lähestymistavassa mitään vikaa, ymmärrän kyllä, ettei tällainen kaikille sopisi.

Mutta musta vaan tuntuu kovin... tylyltä sanoa ettei siinä ole järkeä, minkäänlaista.

---

Smittiläiselle sen verran, että kuulostaa tosi hyvältä tuo teidän meininki, varsinkin se, että molemmat tietää missä mennään ja se, että menette samalla sivulla :D
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 01 Joulu 2011 15:31

Dissaus-jutusta:
Pelkäsin vain että mokasin (taas) jotenkin. Olenko maininnut itsetunto-ongelmistani? Noh, nyt tulivat nekin esille :virnu:

Ymmärrän (siis NYT tämän keskusteluketjun myötä ymmärrän) että jokainen parisuhde on omalla tavallaan ainutlaatuinen (on niissä oltava jotain samankaltaisuutta optimi-olosuhteissa; muu ei selitä Harlekiini-sarjan menekkiä :raps: ).

Minusta tuollainen viisi-treffiä-ja-yhteen on aika nopeaa toimintaa, kun ei välttämättä siitä toisesta vielä kaikkea tiedä.
Mutta jos joku on löytänyt yhteensopivan kumppanin itselleen, eikä halua olla tästä erossa, niin minulla ei ole mitään valtuuksia tuomita kenenkään toimintaa :)
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Pvi » To 01 Joulu 2011 16:47

Olenko muuten maininnut, että Smithersson on ihana ja välkky?
Tuli vaan mieleen. Etten oo maininnut.

Täällä on tyttöpoika-jutut melko olemattomia. Hiljaiseloa.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja damn » To 01 Joulu 2011 16:49

Minun elämä on kaaos. Kiitos miehet. :ei:
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 02 Joulu 2011 01:28

Mulla on täällä tippa linssissä. :hullu: Smithin ja Emilian kirjoitukset saivat mut jostain syystä liikuttuneeseen tilaan. :hullu:

Smith, olen onnellinen puolestasi. :hymyhali: Hienoa, että olette saaneet puhuttua asioista. Kun kummallakaan ei ole kiire, on varmasti paljon helpompi olla. Minä olisin Miehekkeen kanssa halunnut edetä paljon kovemmalla vauhdilla kuin hän. Suhteemme alkuaja olivat hyvin epämääräistä eipäs-juupas leikkiä. Ehkä meillä oli myös jonkin sortin kommunikaatio-ongelma. Jos olisimme käyneet kunnollisen keskustelun etenemistahdista, ehkä suhteen alkutaipale olisi ollut vähemmän myrskyisä. Ei sillä, en minä vaihtaisi sitä aikaa pois, vaikka saisin. Tulin sinä aikana oppineeni melkoisesti itsestäni ja Miehekkeestä. :hullu:

Em. :ahihi: :sydän: Ihanaa kuulla, että ihanasti menee. :hullu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 02 Joulu 2011 16:20

Pvi kirjoitti:Olenko muuten maininnut, että Smithersson on ihana ja välkky?

Lisäksi muistutan nuorta Simon LeBonia hämärässä.

Kiitos kehuista ja tuesta kaikille taas :)
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 02 Joulu 2011 19:06

Koska ilmeisesti fordellakin joitain kiinnostaa (theiaa ainakin? :D ) kuulla mun uskomattomasta rakkauselämästäni enkä pysty pitämään sitä täysin itselläni kuitenkaan, laitan tähän hieman höpötystä aiheesta. Ei mulla oikein muutakaan paikkaa ole, mihin näitä fiilistelyjä suoltaisi. :nolo:

Viikon mittainen romanssi. Huuuh.. Koskaan ei ole tuntunut samalta kenekään kanssa. Tai ehkä korkeintaan The eksän kanssa, mutta siitä on ikuisuus eikä se tyyppi ikinä ansainnut niitäkään fiiliksiä. Oon koko ajan ihan :pomppuhymy: . Tyyppi on nukkunut mun luona tällä viikolla kaikki yöt paitsi edellisen. Nyt tulee suhteen kestoon verrattain pitkä tauko näkemisessä, kun viikonloppu menee muilla tantereilla molemmilla, joten vasta maanantaina nähdään, jos nähdään. Ikävä. :hullu:

Parhautta, kun oikeasti ei ole mitään epäselvää, kuka tykkää kenestä ja semmosta ihmeellistä säätöä. Ei se ainakaan säätele sanojaan kertoessaan, kuinka tykkää musta ja kuinka tosissaan on tän jutun kanssa. :ahihi: Itehän oon enempi sellanen, et meen lukkoon tällaisissa tilanteissa. Täytyy vaan koettaa avautua enemmän. Luulin myös aina, että mun heikko kohtani on sellaset ääliöurheilijapleijerit, mut tämä mies todisti senkin teorian vääräksi. Kyllähän se harrastaa urheilua mutta ei todellakaan ole tyhmä, huonokäytöksinen taikka naistenmies. :hymyhali:

Niin, siis ollaan työkavereita, jos ei vielä jollekin ollut selvillä.. :nolo: Ollaan oltu töissä vähän kuin ei oltaiskaan. On vähän hankala löytää se hyvä keskitie mut ei se nyt niin kamalaa ole ollut. Tänään tosin meni flirttailu ehkä pienesti rajan yli... Reaktiot vieressä olevilta oli tyyliin :hämillään: , "no huh huh - en haluu tietää" (tyypiltä, joka todennäköisesti tietää jo) ja :virnu: . Laitetaan se perjantain levottomuuksien piikkiin.

Ja vaikka nyt ei kovin kauan olla hengailtu näissä merkeissä, voisin hyvinkin muuttaa sen kanssa asumaan saman katon alle vaikka heti. :hullu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » Pe 02 Joulu 2011 22:48

Oma parisuhde on jo niin vanha, että ei tässä enää paljon intoilemaan pääse ihastuksissaan. Täten on kiva elää muiden kautta ja lukea juttuja täältä. :virne:
Emilian ja Smittiksen tilanteet on huippuja. Ja ihan sydän syrjällään täällä odotan jatko-osia juttuihinne. :hullu:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 02 Joulu 2011 22:56

Emilia. :hymyhali: Ihana kuulla sun romanssista. Onnea sen kanssa!

---

I got nothing. Pientä säätöä ja treffit huomenna. Saa nähdä jääkö viimeisiksi. Vähän semmonen olo, ettei kiinnosta. (Kitun eksä, kun rikko mun sydämmen. :kiroilu: Ei sitä ehjäksi taas vähään aikaan saakaan... :huoh: )
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 02 Joulu 2011 23:06

Miksi sitten edes deittailet, jos sua ei huvita, etkä ole vielä valmis päästämään irti siitä edellisestä? Sure, ihminen, rauhassa ne surkusi pois ensin. :sori:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 02 Joulu 2011 23:12

Lyyra kirjoitti:Miksi sitten edes deittailet, jos sua ei huvita, etkä ole vielä valmis päästämään irti siitä edellisestä? Sure, ihminen, rauhassa ne surkusi pois ensin. :sori:

Mut ku haluais halia ja ihastua. :( En pysty luottamaan enää omiin tunteisiin, kun luulin löytäneeni elämäni rakkauden ja nyt en tiedä, mikä tunne on oikea ja mikä voisi olla oikea. :huoh:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 02 Joulu 2011 23:22

Shay kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Miksi sitten edes deittailet, jos sua ei huvita, etkä ole vielä valmis päästämään irti siitä edellisestä? Sure, ihminen, rauhassa ne surkusi pois ensin. :sori:

Mut ku haluais halia ja ihastua. :( En pysty luottamaan enää omiin tunteisiin, kun luulin löytäneeni elämäni rakkauden ja nyt en tiedä, mikä tunne on oikea ja mikä voisi olla oikea. :huoh:

Sitä suuremmalla syyllä sun kannattais ehkä ottaa nyt ihan rauhassa ja miettiä ja kuulostella niitä fiiliksiäsi. :paijaus:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja damn » Su 04 Joulu 2011 23:10

Loppuviikko toikin hieman valoa elämään. Olen ihastunut, ja vastapuolikin osoittaa kiinnostusta. Ollaan tosin ihan alkumetreillä, joten mitään radikaalia ei ole vielä tapahtunut. Katsotaan mitä tästä tulee :ahihi: . Lisätiedoksi sanottakoon, että olen katsellut kyseistä tyyppiä puolitoista vuotta sillä silmällä, saaden itsekkin siltä ihania katseita ja hymyilyä ja se vastaa minun miesmakua enemmän kuin kukaan. Se on kysynyt mua joskus treffeillekin, mutta silloin se jäi syystä tai toisesta. Luulen sen johtuvan siitä, että ollaan molemmat vain niin ujoja. Minä ainakin olen sen ihmisen seurassa ihan hermoheikko ja unohdan puhua, kun se on niin suloinen ja kaikki ajatukset katoaa päästä. Nyt koitan ryhdistäytyä, että vihdoinkin tästä tulisi jotain kunnollista.
damn

ViestiKirjoittaja damn » Ke 07 Joulu 2011 09:25

Tuplapostaus.

Nyt minäkin näytän koko ajan tältä: :pomppuhymy:
Olen ihan pökerryksissä, sillä vietin ihanan tiistain Pojan luona. En siis ollut aikaisemmin sen luona ollut, joten tämä oli sitä radikaalia edistymistä, jota kaipasin. Se oli sellaista hymyilyä ja söpöilyä lähes koko aika :nolo: . Maatessani sen kainalossa tunsin olevani maailman onnellisin tyttö. Eipä silläkään mitään valittamista näyttänyt olevan tai kiire häätää minua pois, meidän tiistai"aamu" alkoi vasta kuudelta illalla kun siinä vaiheessa vasta malttoi hetkeksi päästää irti toisesta, että keitettiin kahvit.

:pomppuhymy:
damn

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 07 Joulu 2011 11:29

Tämä deittailu on aika hämmentävää :raps:

Onko olemassa mitään tiettyä aikataulua "asioiden" tapahtumiselle? (Kyllä, olen yhtä avomerellä ilman airoa kuin ammu-vainaa merihädässä näissä jutuissa)

Eli esim. missä vaiheessa yleensä toisen kainaloon voi käpertyä? Onko se jotenkin ikä/henkilö/tapaus-kohtainen asia?

Voivoi kun olisi jokin yleispätevä säännöstö näihin juttuihin :hullu:
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 07 Joulu 2011 18:44

Mr. Smith kirjoitti:
Onko olemassa mitään tiettyä aikataulua "asioiden" tapahtumiselle? (Kyllä, olen yhtä avomerellä ilman airoa kuin ammu-vainaa merihädässä näissä jutuissa)

Heti, kun se tuntuu itsestä luonnolliselta. Jos toinen tässä vaiheessa protestoi, voi jatkaa kädestä pitämisellä. :tilt: Eli ei ole aikataulua. Mä oon aina aatellut, jotta omalla painollaan ja tapahtuu mitä tapahtuu. Hyvin on sujunut tähän mennessä. Heti kön koittaa kiirehtiä asioita, on yleensä mennyt ketulleen.

*
Tänään ohjelmassa söpöä sohvarötväystä yhdessä ja EHKÄ :pomppuhymy: -tyyppi antaa mun katsoa jopa Greyn Anatomiaa. Jos se vaikka tiskaisi sillä aikaa... :raps:

*
Damn :hymyhali:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Pvi » To 08 Joulu 2011 02:30

Jopas jopas!
Te ootte ihania.
Ehdottomsn muksa kuulla onnen pilkahduksista.

Aikatauluista kainaloinnin aloittamiseksi ei ole mitään julkista tietoa jaettu ainakaan minulle. Sitä voi joko ihan ehdottaa, jotta musta ois kiva, jos istuisit tässä vieressä/kainalossa. Tai jos itse kaipaa kainaloon, niin sitten vaan sanoo, että nyt on ollut pitkä päivä, saanko hetkeksi lepuuttaa päätäni olallasi. Tai kainaloa voi tarjota pitämällä kättä sohvan selkänojalla. Tahi voi kaapata neitokaisen syliin, kun se kävelee ohi. Ehkä saatatte tuntea näissä ehdotelmissa sävyeroja, joten eri tilanteeseen ja tarpeeseen on oma lähestymistapansa.
Tai sitten voi odotella, josko toinen tekee aloitteen, jota voi joutua odottelemaan aika kauan, koska eka kerta on aina jännä. Ja jos joku tyyppi olisi mua jarrutellut suhteen etenemisen kanssa ja pyytänyt ottamaan iisisti, niin en ehkä uskaltaisi liikaa lähestyä ja säikyttää toista.

Hyviä kainalointeja kaikille! Mäkin vähän sylikaipailen, mutta odotellaan, josko se osuu kohdalle.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 08 Joulu 2011 11:59

Pvi kirjoitti:Aikatauluista kainaloinnin aloittamiseksi ei ole mitään julkista tietoa jaettu ainakaan minulle. Sitä voi joko ihan ehdottaa, jotta musta ois kiva, jos istuisit tässä vieressä/kainalossa. Tai jos itse kaipaa kainaloon, niin sitten vaan sanoo, että nyt on ollut pitkä päivä, saanko hetkeksi lepuuttaa päätäni olallasi. Tai kainaloa voi tarjota pitämällä kättä sohvan selkänojalla. Tahi voi kaapata neitokaisen syliin, kun se kävelee ohi. Ehkä saatatte tuntea näissä ehdotelmissa sävyeroja, joten eri tilanteeseen ja tarpeeseen on oma lähestymistapansa.
Tai sitten voi odotella, josko toinen tekee aloitteen, jota voi joutua odottelemaan aika kauan, koska eka kerta on aina jännä. Ja jos joku tyyppi olisi mua jarrutellut suhteen etenemisen kanssa ja pyytänyt ottamaan iisisti, niin en ehkä uskaltaisi liikaa lähestyä ja säikyttää toista.

Hmmmmm. Puhut vähän mutta asiaa.
"Työskentelin päivän service deskissä, saanko hakata pehmeästi päätäni olkapäätäsi vasten?" :keijo:
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja tgr » To 08 Joulu 2011 12:29

Ah, ihanaa orastavaa lempeä täällä! *thihih*

Itse ollen sarjassa vanha rakkaus, ei tollasia fiiliksiä enää tule.. Vaan jotain muuta. :)
tgr

ViestiKirjoittaja Pvi » To 08 Joulu 2011 17:00

Mr. Smith kirjoitti:
Pvi kirjoitti:...blaa blaa....

Hmmmmm. Puhut vähän mutta asiaa.
"Työskentelin päivän service deskissä, saanko hakata pehmeästi päätäni olkapäätäsi vasten?" :keijo:

Go for it!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 09 Joulu 2011 11:01

Ihania kuulumisia täällä. Onnea kaikille tasapuolisesti deittailuun ja suhteiluun. :hymyhali:

Täällä elo jatkuu mukavana. On se kiva, että tuntee toisen läpikotaisin, mutta silti se jaksaa välillä yllättää. Sain itsenäisyyspäivän lahjaksi tuolit, joiden perään tässä yhtenä päivänä haikailin. :o: :D
Maija

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 09 Joulu 2011 20:20

Käyn tässä ketjussa aina välillä ihan vain siksi, että saisin :ahihi: - fiiliksen.
Ihania juttuja!

Jotain valoa tässä pimeässäkin :ahihi:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 12 Joulu 2011 15:15

Kuka veikkasi reilua kuukautta? Niin kauan tässä meni.
Eilisen keskustelun jälkeen päätimme molemmat että jatketaan ystävinä.
Ei mitään suurta dramatiikkaa (kyllä, huomasin että tämä oli toinen kerta teimme bänksit, ironia huomattu) tällä kertaa.

Pidämme toistemme jutuista ja seurasta jne. mutta tuntematon tekijä X, viimeinen kipinä, je ne sais quoi...se uupuu.
Kai se oli samankaltaisuutemme; toimimme hyvin tiiminä, mutta ns. suhteen eteenpäin vieminen tuo mieleen vain todella kipeitä syvän etelän serkku-juttuja :isosilmä:

Ei siis ole aihetta surunvalitteluihin tai maansuruun; voi olla että nyt puhuvat D-vitamiinipillerit joita olen alkanut nauttia, mutta huomenna on uusi, uljas päivä.

Joskin taidan ottaa nyt tämän pimeän ajan rauhallisesti. Digiboksi on täynnä katseltavaa, dvd-boksit ovat täynnä katseltavaa, Kindle on täynnä luettavaa ja Linux-projektia pitäisi edistää.
There's no life like no life :keijo:

Palataan aiheeseen siis keväämmällä, kun hormonit alkavat hyrräämään ja aurinko paistaa liian ikävästi tietokoneeni ruudusta jotta siitä voisi katsoa mitään ;)
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 12 Joulu 2011 20:02

Ei kerkeä onnitella, kun pitää pahoitella... :paijaus:

Ehkä te olette on/off -dating couple (suom. aina välillä seurustelevat).
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 13 Joulu 2011 12:53

(Whoa. Kuoliko Forde äsken vai kuvittelinko vain?)

Kiitos synpatiasta :hullu:

Edelleenkään en kuitenkaan ole kovin suruinen. Tämä kokemus oli hyvää informaatiota emäalukselle lähetettävään raporttiin eikun siis seuraavaan deittiin.

Minusta kaikesta mahdollisesta oppii, jopa ikävistä kokemuksista. Ja tämä ei todellakaan ole huonoin deittikokemukseni (niistä enemmän luvussa "Kuinka deittailen isä-kompleksista kärsiviä syömishäiriöisiä malleja" tulevassa epävirallisessa omaelämänkerrassani nimeltään "Näin paksu ja näin pitkä - kuvittele nyt miltä se näyttää kirjahyllyssäsi".)

Eli elämä voittaa edelleen :)
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

EdellinenSeuraava

Paluu Suhdesäätämö