Lyyra kirjoitti:En mä oikein ymmärrä, miksi odotat, että sua pitäis nyt sit dissata. Mun mielestä ei ole mitään järkeä (siis ei minkäänlaista) muuttaa yhteen viisien treffien jälkeen. Tiedänpä yhden parin, joka meni naimisiinkin parin kuukauden tuntemisen jälkeen. Sittemmin ovat eronneet, ja eroprosessi katumusaikoineen taisi kestää kauemmin kuin siihenastinen suhde. Toistan (kolminnan?): Ei mitään järkeä.
Jokainen menee omalla fiiliksellään, vaikka sun mielestä ei ole järkeä muuttaa yhteen heti, niin toisista voikin olla

Joo, en mä muuttanut heti viidensien treffien jälkeen yhteen, mutta ekoista treffeistä alkaen nukuttiin yhdessä kun nähtiin, parin viikon tuntemisen jälkeen oltiin yhdessä joka päivä (ja joka yö), kolmen kuukauden jälkeen muutettiin yhteen. Enkä mä ole nähnyt tässä lähestymistavassa mitään vikaa, ymmärrän kyllä, ettei tällainen kaikille sopisi.
Mutta musta vaan tuntuu kovin... tylyltä sanoa ettei siinä ole järkeä, minkäänlaista.
---
Smittiläiselle sen verran, että kuulostaa tosi hyvältä tuo teidän meininki, varsinkin se, että molemmat tietää missä mennään ja se, että menette samalla sivulla

).

Smithin ja Emilian kirjoitukset saivat mut jostain syystä liikuttuneeseen tilaan.
Hienoa, että olette saaneet puhuttua asioista. Kun kummallakaan ei ole kiire, on varmasti paljon helpompi olla. Minä olisin Miehekkeen kanssa halunnut edetä paljon kovemmalla vauhdilla kuin hän. Suhteemme alkuaja olivat hyvin epämääräistä eipäs-juupas leikkiä. Ehkä meillä oli myös jonkin sortin kommunikaatio-ongelma. Jos olisimme käyneet kunnollisen keskustelun etenemistahdista, ehkä suhteen alkutaipale olisi ollut vähemmän myrskyisä. Ei sillä, en minä vaihtaisi sitä aikaa pois, vaikka saisin. Tulin sinä aikana oppineeni melkoisesti itsestäni ja Miehekkeestä.
Ihanaa kuulla, että ihanasti menee. 
. Tyyppi on nukkunut mun luona tällä viikolla kaikki yöt paitsi edellisen. Nyt tulee suhteen kestoon verrattain pitkä tauko näkemisessä, kun viikonloppu menee muilla tantereilla molemmilla, joten vasta maanantaina nähdään, jos nähdään. Ikävä.
, "no huh huh - en haluu tietää" 
Ei sitä ehjäksi taas vähään aikaan saakaan...
)
En pysty luottamaan enää omiin tunteisiin, kun luulin löytäneeni elämäni rakkauden ja nyt en tiedä, mikä tunne on oikea ja mikä 
Eli ei ole aikataulua. Mä oon aina aatellut, jotta omalla painollaan ja tapahtuu mitä tapahtuu. Hyvin on sujunut tähän mennessä. Heti kön koittaa kiirehtiä asioita, on yleensä mennyt ketulleen.