ja
Smithille. Kokemukset tosiaan kasvattavat. Hienoa, että pystyt suhtautumaan asioihin positiivisesti. 
ja
Smithille. Kokemukset tosiaan kasvattavat. Hienoa, että pystyt suhtautumaan asioihin positiivisesti. 

). Jotenkin tuntuu, että sanomiseni ymmärretään

ihan varmaan kohta tapahtuu jotain kamalaa.
)

Mutta silloin mietin Putron Mitäpä jos -biisiä. 
Mitäpä jos Mieheke onkin mun vierellä siihen asti, että ollaan jo ihan rupsahtaneita. Mitäpä jos. 

marenkienkeli kirjoitti:Niin mitäpä jos asiat menevätkin hyvin.Mitäpä jos Mieheke onkin mun vierellä siihen asti, että ollaan jo ihan rupsahtaneita. Mitäpä jos.

Pascal Lemoix kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Niin mitäpä jos asiat menevätkin hyvin.Mitäpä jos Mieheke onkin mun vierellä siihen asti, että ollaan jo ihan rupsahtaneita. Mitäpä jos.
Jos rakastaa vielä, kun olet ruttuinen, niin kannattaa varata Turku-Tukholma -risteily

Jaksamista teille!
Ottaa aina oman aikansa ennen kuin suhteesta pääsee yli. Ei kuitenkaan ole ihan yksiselitteistä, kauanko on riittävästi aikaa. Se, että hänellä on uusi, ei tee turhiksi niitä tunteita, joita hänellä joskus oli sinua kohtaan. Ehkä hänen oli syystä tai toisesta helpompi päästä eteenpäin. Harvoin tapahtuu niin, että molemmat osapuolet olisivat juuri samaan aikaan valmiita jatkamaan eteenpäin.

Pvi kirjoitti:Haluaisin huomauttaa, että on aika harvassa ne tyypit joista tykkää ja jotka tykkää takas. Ainakin monella on tuollai.
Ootteko koittaneet jotenkin selvittää yhdessä mikä olisi tapa jolla voisi selvitä toista ärsyttävän luonteenpiirteen kanssa?
Voisiko toisen antaa draamailla ja ottaa itse sivustakatsojan roolin. Vähän niinkuin katsoisi telkkaria ja viihdettä.
Millä tavalla toinen voisi tukea itsetuntokysymyksissä sen sijaan että antaisi ensimmäisen ärsytyksen purkautua ilmoille? Voiko sitä itsen arvostusta jotenkin kehittää
Kohteliaisuus kumoutuisi jo etukäteen, kun mielessä vain pyörisi, että mua pidetään idioottina. 

Se, että itken, ei ole välttämättä mitään vakavaa.
Ja olen minäkin oppinut paremmin sanomaan, mitä mieltä olen. Vaikka edelleen olen liiankin sopeutuva.
Elkää ottako itteenne! 

), mutta ykkösen kanssa meillä toimii

Ei vaan vaikuta tuo eksä kertomasi perusteella sellaiselta tyypiltä, jota oikeasti tarvitsisit. Kyllä suhteessa pitää molemmilla olla hyvä olo, ja jos toiselle on noin suuri ongelma sun luonteenpiirre niin parempi antaa sen mennä. Toivottavasti joku päivä löydät jonkun, joka jaksaa kuunnella ja ymmärtää eikä vaan dissaa koko ajan. 
damn kirjoitti: minut on kasvatettu siten, että minulle on aina sanottu etten ole tarpeeksi fiksu, tarpeeksi nätti, en pukeudu hyvin jne. Kasvoin koko lapsuuden ja nuoruuden niin, että minua vertailtiin muihin. Kokeista jos sain ysejä, niin siitä ei kiitosta herunut, vaan olisi pitänyt olla yhtä hyvä kuin siskot ja saada kymppi. Tai että pitäs urheilla enemmän, että olisin laihempi, vaikka urheilin lähes päivittäin ja olin silloin niin timmissä kunnossa kun ihminen voi olla. Se huonuuden tunne kumpuaa niin kaukaa, eikä nykypäivän tapahtumat tai ihmisten sanomiset niinkään siinä asiassa vaikuta. Tiedän järjellä mietittynä etten ollut lapsena tyhmä(päinvastoin) tai ruma, mutta siinä vaiheessa, kun sitä on hoettu koko ikä, niin on vaikea oppia toiseen ajattelutapaan.
). "Ryhdistäydy" on pahinta mitä siinä tilanteessa olevalle voi sanoa. 
Maija kirjoitti:En tiedä, mitä mieltä damn on tästä, mutta minun huonoon itsetuntooni on auttanut se, että olen saanut toisen puoliskon kanssa jutella niistä asioista, jotka siihen ovat vaikuttaneet.

Salakavalasti se vaan vaikutti. Edelleen mun on mahdoton mennä ruoan jälkeen vessaan ilman, että kuvittelisin pienen hetken, että toiset luulevat, että menen oksentamaan.
Lisäksi opin noina aikoina, että omaa mielipidettä ei kannata ilmaista - siitä joutuu vain kärsimään.
Hitto, että nuo jutut olivat aiemmin syvällä. Nykyään pystyn jo käsitellä niitä aika hyvin. 
Shay kirjoitti:Että te tytöt olette herkkiksiä.Elkää ottako itteenne!
Mä koen sen nykyään vahvuudekseni, en heikkoudekseni. Mulle toi on ennemminkin kohteliaisuus. 
Lyyra kirjoitti:"Ryhdistäydy" on pahinta mitä siinä tilanteessa olevalle voi sanoa.

marenkienkeli kirjoitti: Musta on edelleen loukkaavaa, että varsinkin vanhempien miesten mielestä heillä on oikeus huomautella siitä, että olen laiha ja että syönkö mä kunnolla. Joo, enemmän kuin moni jaksaa uskoa.Salakavalasti se vaan vaikutti. Edelleen mun on mahdoton mennä ruoan jälkeen vessaan ilman, että kuvittelisin pienen hetken, että toiset luulevat, että menen oksentamaan.
Mukava kuulla esim. ruokajonossa. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa