Janet kirjoitti:t
Käytiin muka toisella paikkakunnalla katsastamassa miehiä. Samoja juntteja sielläkin kuin täällä.
Tyyppi: "Lähetkö tanssiin?"
Minä: "No en minä taida, kun meinaa vähän väsyttää."
Tyyppi: "Sä näytätkin aika väsyneeltä."
Minä:![]()
Huoh.

)
Meidän suhdetta se anoppikokelas ei
Tuntuvat urbaanilegendoilta semmoiset hirviöanopit. Mutta kyllä mä uskon, että niitä on, vaikken olekaan itse törmännyt. Kokemustakaan ei oikeastaan ole kuin kolmesta mutsista, niin ehtiihän siihen kamalaankin vielä törmätä, luulenma.. Hope not.

Joskus tekisi mieli pamauttaa vähän totuuksia, mutta en mie semmosta tee... Tätä laivaa ei kannata enää muiden keikutella. Olis vaan kiva, että joskus kysyisivät mitä meille kuuluu.
Fantsu kirjoitti:nopeasti sovitaan riidanpoikaset. Ei siis murjoteta päiväkaupalla, vaan hommat hoidetaan samana päivänä, ettei jää mitään hampaankoloon.

irvikissa kirjoitti: Olenko sisimmältäni mielenvikainen jänis ja Mies vain väärän sanavalinnan tehnyt varisparka?

irvikissa kirjoitti: Jää vaan itselle paha mieli siitä että on joskus huono tyttöystävä.
Sippura kirjoitti:irvikissa kirjoitti: Jää vaan itselle paha mieli siitä että on joskus huono tyttöystävä.
Mulle tuli tästä mieleen ihan yleisesti, että toi fiilis on tosi perseestä. Siis se, että
jos silloin tällöin esim. kehittää riidan jostain pienestä asiasta, joka tuntuu sillä
hetkellä tosi isolta, niin sitten sen syyn ottaa omille niskoilleen potenssiin 10 ja ruos-
kii itseään ja pitää itseään ihan paskana. Miksei sitä voisi välillä ihan rehellisesti
vaan raivota ja riidellä tuntematta huonoa omaatuntoa? Ihan hanurista sellainen
itsensähalveksunta.
) Pitäis opetella nauttimaan riitelemisestä ihan pikkuisen. 

Valitettavasti olen kykenemätön aloittamaan tai jatkamaan

Mun kaveripiirissä oiskin hitusen päälle kolmikymppinen tytsä,
)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa