Lyyra kirjoitti:Suvi kirjoitti:Lyyra kirjoitti:^ Näyttää tutulta!
Mulla ei ole edes tuota kissaa
Varasta Kibalta. Ei se huomaa, jos yksi häviää joukosta.

Shay kirjoitti:Musta on tullut tyttöystävä!
Onnea! 
Shay kirjoitti:Musta on tullut tyttöystävä!
Ihanaa! 
Ihkuu! 
Mr. Smith kirjoitti:Hyviä ja huonoja uutisia.
Hyvät uutiset: minulla on huomenna treffit ja loma alkaa viikon päästä![]()
Sitten huonot uutiset: minulla on huomenna treffit ja loma alkaa viikon päästä
Mitä jos ilmassa on lievää kipinöintiä, ja juurikin alamme nähdä kasvaako siitä kunnon metsäpalo...ilmoitan että sori kulti, häivyn tästä 1-2 viikoksi muualle l. vanhempien luokse Kaenuuseen ja sitten he tulevat kanssani Turkuun, mutta hei: stay classy
Matkalippuja ei saa peruutettua (ne ovat niitä halvalla-mutta-peruuttamattomasti-tapauksia ja ostettu useita viikkoja sitten).
Lisäksi suoraan "Asioita joita en halua kokea"-listan kärjestä siinä "juurihoito ilman puudutusta"-asian kanssa jaetulla sijalla on "kertoa vanhemmilleni mitään sosiaalisesta elämästäni".

Onnea! 

Onnea! 
)
)
Onnea Smittiläisellekin 

(Hätäisesti katsottuna luin, että theia toivotteli Suville jo avomiestä...
)
Jotain tällaista aavistelinkin, sillä näin (ehkä) teidät perjantaina vilaukselta.
Onkohan kukaan tehnyt vuosikäppyrää forden pariutujista vuosien varrelta?
Että mikä oli se rakkauden vuosi.

kmaria kirjoitti:Smittylle onnea!Jotain tällaista aavistelinkin, sillä näin (ehkä) teidät perjantaina vilaukselta.
Samoin hauskaa teehetkeä Suville.
(itse asiassa olin minäkin näkevinäni sinut, mutta koska tyttöystävä
)

Mr. Smith kirjoitti: Jos k.o. pari koostui us-ko-mat-to-man rumasta äijästä ja Miss Universum-kaliberin naisesta sekä ensimmäinen ajatuksesi oli "mitähän tuokin nainen tossa näkee? Ei se rikkaalta näytä..."...se olimme me(itse asiassa olin minäkin näkevinäni sinut, mutta koska tyttöystävä
)
Mun mahdollinen näkeminen tapahtui itse asiassa ohikiitävästä bussista, mutta en kyllä ihmettele, vaikka joskus muulloinkin oltaisiin oltu samoilla kulmilla. Ei tää Turku niin iso kaupunki kuitenkaan ole. 
Onnea! 

Ei ole reilua tuollainen (miehen käytös). Tulee niin mieleen yksi tyyppi, joka yritti aikoinaan kovasti iskeä mua. Nukuttiin viattomasti vierekkäin, mutta kovasti yritti ehdotella tyttöystävän olemassaolosta huolimatta. Ja kertoi vielä edellisestä - pitkään jatkuneesta - pettämisepisodistaankin.
Mä en tajua, miten jotkut kehtaa.marenkienkeli kirjoitti: Mä en tajua, miten jotkut kehtaa.
Ei edes mitään epäkiinnostavia ihailijoita. Ja kaikista kivinhän olis olla niitä kiinnostavia ihailijoita 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa