Ja ehkä meillä menee paremmin kuin aikoihin, näin luulisin. Ainakin ollaan vakavissaan puhuttu kolmannesta lapsesta.

Kyllä tämä taas tästä.

Mitä, ettekö te olekaan ollu aina yhdessä?
" 

puolikarkea kirjoitti:Tätäkö se rakkaus on ja miksei kukaan varottanu?
Ootte niin sulosia.damn kirjoitti:puolikarkea kirjoitti:Tätäkö se rakkaus on ja miksei kukaan varottanu?
Ootte niin sulosia.
Kaipa tässä siirappiakin on mukana, kun jaksaa hankalammatkin hetket.
puolikarkea kirjoitti:damn kirjoitti:puolikarkea kirjoitti:Tätäkö se rakkaus on ja miksei kukaan varottanu?
Ootte niin sulosia.
Heh, ei olis itsellä ensimmäinen sanavalinta meitä kuvaamaan.Kaipa tässä siirappiakin on mukana, kun jaksaa hankalammatkin hetket.
No mutta mitä mää teitä yhdessä oon nähnyt, niin teistä tuli niin sellainen olo, että voi kun te tykkäätte toisistanne. Mikä on toki ihan toivottavaa, kun pitkään ootte olleet yhdessä ja naimisiin menossa 
Kivasti mennyt tähän asti. 

. Molempia jännitti kovasti, kun se ei ole tottunut käymään treffeillä, enkä itsekään juurikaan treffaile. Tapailu- ja seurustelukumppanit ovat lähes aina olleet jotain kavereitten kavereita tai olen tutustunut muissa merkeissä(esim ollaan oltu työkavereita), eikä varsinaisilla treffeillä ole tarvinnut käydä tutustuakseen toiseen. Juttu kuitenkin luisti pari tuntia oikein hyvin ja se saattoi minut sitten asemalle, kun olin lähdössä äitienpäivän viettoon toiseen kaupunkiin. Ensi viikolla treffit osa kaksi
.

Vähän aikaa sitten vieteltiin vuosipäiviä. Miten aika voi mennä niin nopeasti?
Ei ole aina ihan helppoa ollut mutta sen verran mukavaa kuitenkin, että yhteiselo jatkuu ilolla. 

Kohta se kaukosuhteilu alkaa. Vaikea käsittää, että kun tänään lähdetään kotoa, Mieheke ei palaakaan tänne kanssani viikonlopun jälkeen.
Mulla on ikävä jo nyt, vaikka Mieheke ei ole vielä edes lähtenyt. 

En halua laittaa astioita tiskikoneeseen, koska se on Miehekkeen homma. En haluaisi laittaa ruokaa, kun en voi jakaa sitä Miehekkeen kanssa.
Kevääseen on liian pitkä aika. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa