Iihanat silmät.
Ja en edes mennyt hämmennyksiin. 

Siitä ei kuin harmia ole. Enkä olekaan aikoihin. damn kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Työpaikkaromanssit on huono idea!Shay kirjoitti:Voisko joku muistuttaa mua siitä, että työpaikkaromanssit on huono idea!
Työpaikkaromanssit ovat TODELLA huono idea!
Nimimerkillä: kolme romanssia samassa työpaikassa vuoden aikana ja niistä ei ollut kuin harmia.
Työpaikkaromanssi voi olla ihan hyvä idea.
Emilia kirjoitti:damn kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Työpaikkaromanssit on huono idea!Shay kirjoitti:Voisko joku muistuttaa mua siitä, että työpaikkaromanssit on huono idea!
Työpaikkaromanssit ovat TODELLA huono idea!
Nimimerkillä: kolme romanssia samassa työpaikassa vuoden aikana ja niistä ei ollut kuin harmia.
Höpöhöpö.Työpaikkaromanssi voi olla ihan hyvä idea.

Pvi kirjoitti:Mies sai minut hiljaiseksi ruokajonossa sanomalla selvällä suomella "Sinä olet kaunis." Noita sanoja ei suomenkielessä liian usein pistetä yhteen ja osoiteta toisillemme
Pvi kirjoitti:Luulen että kyllä ne muutkin tykkää, vaikka osaisvat avata suunsa vähättelyyn.
On ehkä jopa hieman epäkohteliasta vastata toisen kohteliaisuuteen kieltämällä juuri esitetty toteamus, mutta ehkä meitä ja meidän vanhempiamme on kasvatettu vastaamaan kehuun vähätellen, ettei vaikutettaisi ylpeiltä.
Varsinkin vanhempien ihmisten tuntuu olevan vaikea ottaa kehuja vastaan. Musta taas tuntuu, että jos vähättelen vaikka itseäni, kun toinen on juuri kehunut minua, vähättelen samalla kehua. Mielummin sanon: "Kiitos!" Vaikka olisi kuinka ruma olo tai tuntisin itseni huonoksi jossain asiassa, ei toisen kehua halua lytätä. Jää itsellekin parempi mieli, kun kiittää reilusti. 

Lyyra kirjoitti:MIkä on haukkari?

Eikä siis pelkästään niiden muhkeiden hauiksien takia. 
lumikukka kirjoitti:Lyyra kirjoitti:MIkä on haukkari?
Hauis.
Joo ei mulla muuta...
[/ot]
L-S kirjoitti:Mun vakiokaupassa on kassalla söpö poika, joka hymyilee nätisti.
En meinaa aina kehdata mennä sen kassalle kaikkine typerine epäterveellisine ostoksineni.

Tapasin tyypin jo keväällä ja tykkäsin siitä jo silloin ja

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa