Häät

Re: Häät

ViestiKirjoittaja Aranwe » To 27 Joulu 2012 20:41

lumikukka kirjoitti:Jos itse joskus menen naimisiin, homma menee näin: kahdestaan maistraattiin ja myöhemmin pileet kavereille. :virne:

Suosittelen lämpimästi tätä vaihtoehtoa. Sukulaisille voi järjestää lyhyet kakkukahvit tarvittaessa, että pääsee vähemmällä pönötyksellä.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 27 Joulu 2012 21:36

Onnea eowynille häävalmistuksiin :D Kahdeksan vuotta jo! :ei: Se ei sitten ollutkaan ihan eilen, kun tupareita vietettiin.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja theia » Pe 28 Joulu 2012 13:41

Onnea Eowynille täältäkin! :D

Mä pyörittelen häitä mielessäni päivittäin, vaikka häät ei ainakaan vielä ensi vuonna olekaan. Pitäisi päivä varmaan päättää, sen jälkeen tehdä jonkinnäköistä kustannusarviota, eli miettiä kuinka paljon vieraita kutsutaan (sukulaisista laskujen mukaan tulee jo ~40), ja sitten kaikki muukin... Huoh, oon jo nyt ihan uupunut, vaikka mitään ei ole vielä suunniteltukaan :p

Tällä hetkellä ollaan saatu häävalssi päätetyksi :virne:

Mutta jotenkin oon semisti innoissani. Häät! :sydän:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 22 Tammi 2013 10:36

Mun sisko menee kiirastorstaina naimisiin! :sekopää:

Mitä maistraattihäihin laitetaan päälle? Onko siellä jotenkin erilainen etiketti kuin kirkkohäissä?
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ti 22 Tammi 2013 11:25

Suvi kirjoitti:Mun sisko menee kiirastorstaina naimisiin! :sekopää:

Mitä maistraattihäihin laitetaan päälle? Onko siellä jotenkin erilainen etiketti kuin kirkkohäissä?

Riippunee hääparista. Joillakin on frakit ja morsiusmekot, joillakin arkivaatteet. :)
lumikukka

ViestiKirjoittaja theia » To 11 Huhti 2013 09:19

Ensi vuonna huhtikuussa sitten on the päivä. On aikaa kerätä hääbudjettia kasaan.

Vielä on kaikki yksityiskohdat epäselviä - mennäänkö maistraattiin erikseen ja sit bileet omana päivänä, vai sitten bileisiin maistraattityyppi vihkimään. Juhlapaikkoja pitäisi siis alkaa zoomailemaan... siitä varmaan sitten pääsisi etiäpäin. Kauheasti on kyllä kaikkea järjestettävää - onneksi on aikaakin.

Apua, häät! Jee, häät! Apua! Jee! Apua! :virne:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 11 Huhti 2013 09:31

Hauska kuulla! Onnea teille. :)
Älä ota turhaa stressiä. Eli ethän muutu bridezillaksi? :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 11 Huhti 2013 11:17

theia kirjoitti:Ensi vuonna huhtikuussa sitten on the päivä.

Oi, ihanaa. :hullu: :hymyhali: Onnea kumpaisellekin!

Kai sä tuut sitten tänne kertomaan miten hommat etenevät? :täpinä: t. hääfiilistelijä :hullu:
------

Ystäväpariskunnalta tuli hääkutsu joku aika sitten. :täpinä: Ihanaa päästä todistamaan heidän vihkimistään ja osallistua hääjuhlaan. :hullu: Niin ja nyt mulla on hyvä syy tehdä uusi, entistäkin muhkeampi tyllialushame. :tyttö: :virne:

Tästä tulikin mieleen. Mikä on mielestänne hyvä ajankohta hääkutsujen lähettämiseen? Koska on ehdottomasti liian aikaisin ja koska liian myöhään? (Mä aloin jo huolestua, että kutsua ei tulekaan, kun häihin alkoi olla alle 3 kk. :jaaha: Mieheke taas oli sitä mieltä, että kutsuthan tulivat hyvissä ajoin. Häihin oli kuitenkin reilu 2 kk, kun saimme kutsun. :tilt: )
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Maija » To 11 Huhti 2013 11:45

theia kirjoitti:Apua, häät! Jee, häät! Apua! Jee! Apua! :virne:

Jee! :D

Paljon onnea. :hymyhali:
Maija

ViestiKirjoittaja L-S » To 11 Huhti 2013 11:59

theia :D Kivaa.

Onneksi mun ei tartte järjestää häitä, en varmaan jaksaisi. :keijo: Tosin kyllä jos nyt olisi saumaa päästä naimisiin, niin kyllä mä kuitenkin varmaan haluaisin perinteisen oloiset juhlat.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Suvi » To 11 Huhti 2013 14:01

theia :hullu:

Ai niin, mun sisko meni naimisiin, muttei kiirastorstaina. En tiedä, milloin bileet ovat. Varmaan aikaisintaan heinäkuussa :virne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Emilia » To 11 Huhti 2013 19:18

theia kirjoitti:Ensi vuonna huhtikuussa sitten on the päivä.

Ihanaa :hymyhali:

*

Pomppis sanoi yks päivä Stockmannilla "katsotaanko vielä sormuksia ennen kuin lähdetään?". :o:
Olisi halunnut selvittää, millasista sormuksista tykkään (ei löytynyt kivoja). Sanoin, että oon enempi kaula- tai rannekoruihminen. :virne:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 11 Huhti 2013 19:37

theia kirjoitti:Apua, häät! Jee, häät! Apua! Jee! Apua! :virne:

:hymyhali:
Jee!

marenkienkeli kirjoitti: Mikä on mielestänne hyvä ajankohta hääkutsujen lähettämiseen?

Mun mielestä se 2-3kk etukäteen on aika jees. Vähän riippuu ihmisistä ja läheisyydestä.
Serkun häihin sain kutsun 3 viikkoa ennen :friikkipeukku: mutta tiesin päivän kyllä.
3 viikkoa oli silti tosi vähän.

Koen myös, että näiden lähimpien häissä missä olen ollut, on ollut poltaritkin aika ajoissa jo tiedossa.
Mä kyllä olen muutenkin sen tyyppinen ihminen, että isommissa juhlissa haluan olla valmistautunut. Kaksikin kuukautta puvun hankintaan voi olla tosi vähän, jos tiedossa on semmoiset bileet mihin pukeudutaan. Sen ainoan kerran kun olen iltapukua pitänyt, ostin sen tammikuussa, kun juhlat olivat toukokuussa. Eikä siinä ollut yhtään liikaa aikaa välissä. Toki kutsussa oli iltapukukoodit yms.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » La 13 Huhti 2013 09:48

Jee theia! :hymyhali:
Mä niin haluan, että raportoit tänne kaiken kaikesta, koska mä voin sit saada vinkkejä. :virne:

Me ei olla vielä päätetty häille mitään ajankohtaa, mutta kyllä mä ne haluaisin viimeistään parin vuoden päästä siitä, kun mentiin kihloihin. Joten joskus 1,5 vuoden kuluttua viimeistään. Tiiän vaan sen, etten halua kesähäitä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja theia » Ma 22 Huhti 2013 16:18

Jee kiitti kaverit :hymyhali:

Joo tuun raportoimaan kyllä varmasti, saa sitten omiakin ajatuksia kasaan ja varmaan ihan hauskaa jälkeenpäin lukea niitä sitten :D

Toivottavasti musta ei kuoriudu bridezillaa, tuskin - ei sitä kyllä kai ikinää tiiä... :virne:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 02 Touko 2013 10:08

Liv-yhdet häät.
Hakekaa tähän :aukku:

Harmi vaan että se on nyt tämän vuoden puolella jo :keijo:

"Livin uusi sarja Kaksi julkkista ja yhdet häät etsii pariskuntia mukaan yllätykselliseen hääohjelmaan. Kaikki ohjelmaan valitut pariskunnat saavat julkkisten järjestämät häät - ilmaiseksi."

Eikö kuulostakin hyvältä?

Luvataan vielä glamouriakin! "Aikaa järjestelyihin on vain kaksi viikkoa, ja budjetti on rajallinen. Pystyvätkö julkkikset järjestämään pariskunnille unelmahäät? Purjehditaanko avioliiton satamaan ilman katastrofeja? Kaikessa epävarmuudessa on ainakin yksi varmaa: glamourintäyteinen hääpäivä on taatusti ikimuistoinen!"

:aukku:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 15 Touko 2013 14:32

Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 15 Touko 2013 15:06

Minun toinenkin siskoni menee naimisiin. Tällä kertaa en aio ottaa pukeutumisesta ja laittautumisesta niin suurta stressiä kuin viimeksi - yhtäältä, koska meinasin menettää järkeni ja toisaalta, koska en ole ihan varma, olenko iloinen tästä uutisesta. No, eivätpä onneksi ole minun hääni. :keijo:

Lisäksi tänä kesänä on opiskelutoverini häät, joihin olen kaiketi saamassa kutsun. Osoitetta ainakin kyseltiin joidenkin kutsujen postitusta varten. Sinne menen ihan mielelläni. Ajattelin läiskäistä kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja laittaa samat varustukset molempiin häihin.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 26 Kesä 2013 20:43

Ystäväpariskunnan häät olivat tuossa alkukesästä ja olivat kyllä oikein mukavat häät. :hullu: Ja Miehekekin nappasi sukkanauhan...joten häitä odotellessa. Leikkimielisesti meiltä kyseltiinkin, koskas häät ovat ja Miehekkeen vastaus oli, että vuonna 2025. :virne: No, toivottavasti saadaan ne kuitenkin järjestettyä pikkuisen aikaisemmin. :keijo: Mikään kiire ei tosin ole. Lisäksi nyt säästetään omaa asuntoa varten, joten häät eivät senkään takia oikein voi olla vielä hetkeen. :tilt:

Mutta taas on siis hirmuinen hääinnostus päällä. Hääblogeja tulee lueskeltua paljon. Olen jopa (puoli)vakavissani harkinnut, että voisi aloittaa hääblogin pitämisen ja kerätä sinne parhaimpia ideoita. :nolo: :töktök: Siis minä, joka olen aina miettinyt, että en koskaan ala blogata. :keijoei: No, olisihan tuo toisaalta hyvä idea, sillä käyttökelpoisia ideoita on hyvä olla paljon, koska käsityö- ja askarteluihmisenä haluaisin tehdä mahdollisimman paljon itse (ja muiden kanssa).

Pitäiskö hankkiutua hoitoon tai jotain? :pönde:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja damn » Ma 15 Heinä 2013 10:42

Kappas, yllättäen tulikin hääkutsu. En oikein osannut odottaa tätä, kun kyseessä on ystäväpariskunnan kaverien häät ja ei olla tunnettu kuin vähän aikaa. Onneksi ostin joku aika sitten mekon, jota en ole vielä missään juhlissa päässyt käyttämään. Sitten on vaan sellainen juttu, että kenethän mä pyydän aveciksi...
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja theia » Ti 16 Heinä 2013 12:45

damn kirjoitti: Sitten on vaan sellainen juttu, että kenethän mä pyydän aveciksi...

Oho, oliko kutsu siis sinä + avec? Näissä häissä missä oon ollut lähiaikoina, on kutsut aina olleet pelkkä sinä, tai jos on vakiintunut parisuhde niin sitten sinä + puolisko. Ja kaikki kutsut tulleet ihan nimillä (molempien nimet kuoressa). Mä en ainakaan haluaisi omiini häihin ketään randomeita :sori:
Oonko ihan ulapalla itse siis? :o:

marenkienkeli kirjoitti:Olen jopa (puoli)vakavissani harkinnut, että voisi aloittaa hääblogin pitämisen ja kerätä sinne parhaimpia ideoita. :nolo: :töktök: Siis minä, joka olen aina miettinyt, että en koskaan ala blogata. No, olisihan tuo toisaalta hyvä idea, sillä käyttökelpoisia ideoita on hyvä olla paljon, koska käsityö- ja askarteluihmisenä haluaisin tehdä mahdollisimman paljon itse (ja muiden kanssa).

Pitäiskö hankkiutua hoitoon tai jotain? :pönde:

Aloita vaan, niin mä voin varastaa sieltä hyviä ideoita :pepsodent:

---

Omista häistä sen verran, että hirveästi ei olla vieläkään edetty. Juhlapaikkaa on zoomailtu, ja sieltä odotetaan nyt vielä uutta tarjouspyyntöä. Mutta noin muuten se paikka tuntuisi sopivan meille hyvin, ei mikään maailman perinteisin miljöö.

Päässä alkaa pyöriä vähän liikaakin nää hääjutut - palkatako oikea valokuva, mitä oheistoimintaa, milloin pitää (tai saa :hullu: ) lähettää kutsut, mimmoseet kukat, millainen puku/meikki/asusteet, .... näitä tulee lisää joka päivä (tai enemmänkin yö). Kai se tästä. Ehkä.
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 16 Heinä 2013 16:45

Jos haluat, voin antaa yhden ystäväni tiedot, joka on mainosalan ammattilainen ja valokuvaa paljon. Rakastaa häitä ja niiden kuvaamisia :hullu:
Jos ei omista tyypeistä löydy valmiiksi? :keijo:

Aukun hääkuva oli niin sykähdyttävän ihana, että herkistelen sitä vieläkin :hullu: :tipahdus:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja damn » To 18 Heinä 2013 17:50

theia kirjoitti:
damn kirjoitti: Sitten on vaan sellainen juttu, että kenethän mä pyydän aveciksi...

Oho, oliko kutsu siis sinä + avec? Näissä häissä missä oon ollut lähiaikoina, on kutsut aina olleet pelkkä sinä, tai jos on vakiintunut parisuhde niin sitten sinä + puolisko. Ja kaikki kutsut tulleet ihan nimillä (molempien nimet kuoressa). Mä en ainakaan haluaisi omiini häihin ketään randomeita :sori:
Oonko ihan ulapalla itse siis? :o: :

Minä+avec. Mietin, että pyydän yhden mukavan kaveripojan, joka tuntee tämän naimisiin menevän pariskunnan ja on kaason ja bestmanin hyvä ystävä. Virallisen tilaisuuden jälkeen vanhukset häädetään pois ja juhlintaa jatketaan "nuoremmalla" väellä ja ilmeisesti paikalle jäävistä suurin osa on kavereita. Rentoa meininkiä ja juuaan kaljaa porukalla, siksipä meinaan sen kaveripojan pyytää.
damn

ViestiKirjoittaja damn » Ma 22 Heinä 2013 21:06

Ujostelin kauheasti pyytää sitä kaveripoikaa aveciksi, koska se on tosi komee ja mukava :ahihi:. Olin ihan kauheessa stressissä, kun se ei vastannut heti. Sitten se vastasi. Ei se ihan suoraan kieltäytynyt, mutta kun se oli kanssa saanut kutsun sinne häihin. Ja sanoi, ettei tiedä onko se niin välttämätöntä avec ottaa mukaan. En sitten tiiä kehtaanko pyytää ketään muuta enää. Oli ystävän kanssa puhe, että jos toinen ei ota avecia, niin sitten ei toinenkaan. Ystäväni pyysi erästä mukavaa herrashenkilöä ja sanoin, että ota se vaan mukaan, ei mua haittaa vaikka minä tulisin itsekseen ja sillä olisi seuraa. Mutta nyt se haluisi pitää kiinni meidän sopimuksesta, että jos se ottaa avecin, niin minun pitäs kanssa.
damn

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 22 Heinä 2013 21:32

No jos sinulla ei ole ketään avecia mukaan otettavaksi, niin ei kai sitä ole pakko ottaa? Mitä se sun kaverillesi kuuluu? Jos sinulla ei ole avecia, niin ei kai se tarkoita, että hänen pitää nyt perua sopimuksensa oman avecinsa kanssa? Eihän se nyt niinkään voi mennä, että jos teillä on ollut joku diili, niin nyt sinun sitten pitäisi ottaa joku random-keijo kadulta aveciksi. Vai voiko?
Lyyra
Digipahuus

EdellinenSeuraava

Paluu Suhdesäätämö