Tänään mennään jäätelötreffeille juhlapäivän kunniaksi.

damn kirjoitti:Pari viikkoa erosta tapasin miehen, joka on eksäni vastakohta lähes kaikessa. Tapaillaan tässä ja katsotaan voiko tästä edes tulla mitään, kun välimatkaa on osan aikaa 450km. Mutta vaikkei tästä mitään tulisikaan, niin ainakin opin itsestäni hyvin paljon ja siitä mitä minä oikeasti tarvitsen elämääni. Elämä on just nyt erittäin ihanaa ja aion nauttia tästä, vaikka tiedän ettei kaikki katso kovin hyvällä, että minulla on jo uusi mies. Ehkä se on niiden ongelma eikä minun.
. Jos ei olisi tätä välimatkaa, niin ei olisi itselläni mitään epäselvää siinä, ettenkö haluaisi olla yhdessä. Me ei olla kauheasti puhuttu tulevaisuudesta, koska se pilaisi tämän hetken kun vielä välillä nähdään. Mutta kuukauden päästä tilanne muuttuu, kun se palaa lopullisesti kotiinsa muualle. Silloin pitää tehdä se päätös loppuuko tämä meidän juttukin. Minä voisin kokeilla etäsuhdetta, viihdyn muutenkin omissa oloissani paljon, joten ei minua haittaisi ettei koko ajan voi nähdä, eikä edes joka viikko. Realistista olisi nähdä ehkä pari kertaa kuussa, lomilla enemmän. Noh, joulukuu tuo mukanaan nuo isot päätökset, sitä odotellessa.
ja tavattu toistemme kavereita. Vietettiin ensimmäinen kokonainen viikonloppu yhdessä kun aikataulut antoi kerrankin myöten ja ollaan suunniteltu reissua joulun jälkeen, joka olisi sitten se todellinen tulikoe, jossa katsotaan kuinka hyvin kestämme toisiamme tosipaikan edessä.
Aranwe kirjoitti:Hieman hurjaa kuinka nopeasti kaikki tapahtuu!
Olen särkenyt sydämeni joskus todella pahasti rakastuttuani liian nopeasti ja liian lujasti, eikä toisen tuntemukset olekaan kestäneet alkuhuumaa pidemmälle. Valitettavasti olen todennäköisesti särkenyt vastaavalla tavalla pari muutakin sydäntä itse.
En kuitenkaan halua antaa pelolle valtaa, vaan yritän suhtautua asioihin positiiviselta kantilta.

Kyllä mekin heppu heppulaisen kanssa välillä ihmettelimme asiaa, mutta jotenkin siinä oli alusta asti täysi luottamus toisiimme ja siihen, että tää tulee toimimaan. Skippasimme epävarmuusvaiheen kokonaan.
Oltiin ehkä kaksi viikkoa tapailtu, kun mentiin käväisemään ennen leffaa hänen kaverinsa baarisynttäreillä. Esitteli minut silloin: "Tässä on marenki, se on mun salarakas, vaikka ei tiedäkään sitä vielä."
Se oli myös ensimmäinen päivä, kun itkimme toistemme nähden.
3,5 kk kohdalla heppu oli tavannut kaikki lähisukulaiseni yhtä serkkua lukuunottamatta. Ja minä ison osan hänen lähisuvustaan. Ja äitimme tapasivat toisensa. 

Aranwe kirjoitti:Ai niin, tuo rakkauden tunnustaminen toisella kielellä vaan jotenkin sujuu niiiiin paljon luontevammin ja helpommin kuin suomeksi.

Aranwe kirjoitti:mulle on tosi tärkeää vastaanottaa fyysisiä hellyydenosoituksia säännöllisesti tavatessamme. Anteeksi vain, mutta suomalaisille naisille tuo tuntuu joskus olevan tosi vaikeaa. Varmasti myös miehillekin.

Heppulaisen kanssa puhumme samaa rakkauden kieltä ja pidämme molemmat hurjan paljon fyysisestä kosketuksesta, mutta on ehdottomasti rikkaus, että osaamme rakkautta osoittaa toisillemme myös muilla tavoin. 

Ihana, rakkaudentäyteinen ensimmäinen vuosipäivä takana heppulaisen kanssa.

Ja hyvin usein puhumme hypoteettisista tilanteista, joihin enemmän tai vähemmän todennäköisesti saatamme joskus päätyä. Esim. ihastumisesta toisiin ihmisiin taisi olla puhetta jo joskus ensimmäisten seurusteluviikkojen aikana. Sekään ei ole millään muotoa tabu meidän välisessä suhteessa, vaan ihastumiset otetaan sellaisina kuin ne ovat - ohimenevinä tunteina, joille ei voi mitään ja joihin ei tarvitse reagoida.
Ja kun kumpikaan ei ole yhtään statusorientoitunut, ei ole tarvetta olla kateellinen toiselle. Voi vain olla täydestä sydämestään onnellinen toisen puolesta ja saada samaa itselleen takaisin. 
Mulla on pitkään ollut mielessä se, että en ole varma, haluanko naimisiin, mutta että haluan naimisiin Heppulaisen kanssa.
Pikkuhiljaa ajatus kypsyi siihen pisteeseen, että kosin pääsiäisen tienoilla.
Kerroin, että haluan olla hänen kanssaan lopun elämäni ja hän kertoi saman. Ja sitten lopulta sain kakistettua sen ulos, että menisikö hän kanssani joskus naimisiin. Ja vastaus oli myöntävä.
Ei mulla ollut tietenkään aitoa sormusta silloin antaa, joten annoin paperista (huonosti) taitellun sormuksen.
Illalla korkattiin mini-skumppapullo.
Molemmille tulee ekologisuuden (verrattuna kultaan) takia titaanisormus.

Kiva lukea tälläisiäkin uutisia tälläisinä aikoina. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa