Danny
Oon kyllä Kirkasta tykännyt aina enemmän. Ehkä oon vielä osastolla E. En tiedä.
Oon kyllä Kirkasta tykännyt aina enemmän. Kibaya kirjoitti:
(Nugs varmaan repii pelihöysyt kun näkee tän)
Jos kärsivällisyys kestää, niin voi olla helpompaa olla läväyttämättä toiselle
Itse olen tällä hetkellä odottavalla linjalla, vaikka se meinaa repiä hermoja. 
Nugat kirjoitti:Kibaya kirjoitti:
Kiba.

juttua. 
Nugat kirjoitti:Nugat kirjoitti:Kibaya kirjoitti:
Kiba.
Miks mun hyniö ei näy?
Siinä piti olla jotain![]()
![]()
juttua.
-pohjaiset.

Asun opiskelija-asunnossa, solussa tarkalleen ottaen. Kämppikseni vaihtui nyt vuoden alusta ja varsinaisesti mitään ongelmia uuden kämppiksen kanssa ei ole ollut, mutta hänen poikaystävänsä on täällä liian usein yökylässä. En tiedä sitten asuvatko yhdessä. 
14 yötä oli väliaikaista asumista ja siitä tuli varoitus ja kahdesta varoituksesta lensi pihalle. Mutta se olikin koulun oma asuntola, jossa asunnot olivat kahden hengen huoneita. Niissä myös asui kaksi henkilöä per huone
Ajattelin kyllä ensi viikolla sanoa jotain. Tänään piti herätä klo 7 ja eilen vielä 23 aikoihin tiskasivat (miksi ne tiskit eivät ehdi odottaa aamuun). Harmittavasti mun huone on keittiön vieressä, niin äänet kuuluu aika hyvin, vaikka toki mulla on aina ovi suljettuna. Ehkä eivät tätäkään huomaa..

Pascal Lemoix kirjoitti:Kannattaa ehkä välttää ainakin suomalaiskansallista keskustelukulttuuria, että ensin ei sanota mitään ja toiseksikaan ei sanota mitään, vaan purraan hammasta omissa oloissa ja sitten lopulta mennään huutamaan niin paljon kuin kurkusta lähtee: "ETTÄ ON SE NYT VITTU SAATANA KUN HERRASVÄKI TÄÄLLÄ YÖLLÄ TISKAA!!!"
Yleisestihän astioiden tiskaus yhteisössä on aivan suunnattoman vaikea asia ja sen vaikeutta ei KOSKAAN voi yliarvioida. Myös kahvimaito on ihmiskunnalle lähes ylimaallinen vastus.

iisa kirjoitti:MEn muuten edes tiedä mikä solu on englanniksi, mutta kai saan jotain selitettyä.

Mä muotoilisin asian sanan "roommates" ympärille, silloin välttämättä ei tarvitse koko soluasunto-sanaa.
Että kun yhdessä asutaan, niin olisi hyvä olla jotain yhteisiä pelisääntöjä ("yhteiset pelisäännöt" on kyllä ärsyttävä kliseekäsite, jota viljellään ihan liikaa
). Toivottavasti asia selviää tai on jo selvinnyt. Munkin mielestä ärtymys on tollaisessa tilanteessa ihan oikeutettua, jos asunnossa on koko ajan joku muukin tuntematon ja vielä myöhään.

theia kirjoitti:Pystyisitkö mitenkään vihjaamaan että olisikohan aika viedä ongelmat ammattilaisen käsiin? Jonkun, jolla on "oikeat" aseet käsitellä asiaa - auttaa pääsemään johonkin lopputulokseen?

Ei mulla kyllä oo kovin hyviä neuvoja
-listalle
)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa