Hän sanoi, että voitais joskus mennä yhdessä syömään. Treffeillä olisi toki mukava käydä, mutta kyseinen tyyppi ei kiinnosta mua yhtään treffiseurana. Sen kanssa on ihan hauska jutella, mutta siinä kaikki. Täytyy kyllä painottaa tyypille, että jos mennään syömään, mennään ihan kavereina.Outolintu kirjoitti:Outolintu kirjoitti: jossain vaiheessa pitäisi käydä se sellainen "missä me mennään nyt"-keskustelu.
Huh, ohi on. Poika oli kyllä oikein ymmärtäväinen, eikä ollut onneksi itsekään suunnitellut mitään vakavaa.
Mutta on kyllä ihan hirveän huono omatunto. Tai siis, enhän mä voi kenenkään tunteista olla vastuussa, mutta silti. Olen itsekin vielä ihan rikki eksästä enkä millään haluaisi olla se, joka aiheuttaa samanlaista toiselle. Nyt varmaan pitäisi olla välinpitämätön ja lakata pitämästä minkäänlaista yhteyttä... Tai sit ei? En mä tiijä.

Outolintu kirjoitti:Noin muista ihmissuhteista. On taas harvinaisen rankkaa olla ihan yksikseen, kaikki kaverit väärässä maassa. Välillä kestän oikein hyvin ja olen optimistinen. Mutta näin vapailla iskee se perinteinen olen surkea ja mielenkiinnoton -olotila. En vaan osaa olla oikealla tavalla sosiaalinen. Jos multa kysyttäisiin, niin kaikki työkaverit ja naapurit ja jopa niiden kumminkaimat saisi tulla tänne istumaan iltaa vaikka joka päivä ja pitämään mua järjissäni. Mutta en vain osaa ilmaista asiaa niin. Pelkään vaikuttavani epätoivoiselta tai muuten vain oudolta. Ja ehkä se vielä tästä, ajan kanssa. Harvoin sitä odottaa pääsevänsä töihin ja ihmisten ilmoille.

Ihanaa! 

En jaksaisi tätä tunteiden sekamelskaa, mutta ei tälle mitään voi. Ehkä vielä jossain vaiheessa meillä on samanlaiset tunteet toisiamme kohtaan (tarkoitti se sitten ystävyyttä tai jotain enemmän). En mä oikein löydä sanoja tunteideni kuvailuun.marenkienkeli kirjoitti:Itse oon edelleen aivan sekaisin ystäväpojan takia. Välillä sitä onnistuu olemaan ajattelematta häntä muuten kuin ystävänä, mutta sitten nousee tunteet taas pintaan ja se on menoa sitten. Välillä sitä ajattelee, että "Järki käteen, nainen! Parempi pysyä ystävinä. Älä kuvittelekaan muuta!" Mutta eipä tuollaisesta ajattelusta mitään hyötyä ole. Tunteet on liian vahvat.![]()
En jaksaisi tätä tunteiden sekamelskaa, mutta ei tälle mitään voi. Ehkä vielä jossain vaiheessa meillä on samanlaiset tunteet toisiamme kohtaan (tarkoitti se sitten ystävyyttä tai jotain enemmän). En mä oikein löydä sanoja tunteideni kuvailuun.
ja
ja 

theia kirjoitti:Ai se on jo muru?
Crazy_Clown kirjoitti:On se. Ollu jo jonku aikaa. Mutta en kyllä tänne sitä raportoinut, koska muuta sanottaaa en keksinyt, ja jotenkin tuntui turhalta ilmoittaa vain että se on jo muru.
No tottakai olis pitänyt raportoida tänne! 

Lyyra kirjoitti:Mitä tää nyt sitten tarkottaa, kun siltä tietyltä tulee fb:ssä yhden rivin viesti että oonko Australiassa syntymäpäivänäni? Suunnitteleeko se jotain?
/ 

theia kirjoitti:Oli ehkä yks parhaimmista illoista ikinä. Jäätävän jännityksen jälkeen (oltiin tupakalla, mulla kädet tärisi ja toivoin vaan ettei se huomaa) osasin rentoutua ja juttu kulki niin hyvin. Keikalle päästiin ajoissa ja pussattiin kun soi Lips like morphine ("I want a girl with lips like morphine, knock me out every time they touch me."). Juteltiin kaikesta maan ja taivaan välillä...

theia kirjoitti:Keikalle päästiin ajoissa ja pussattiin kun soi Lips like morphine ("I want a girl with lips like morphine, knock me out every time they touch me.").
Ihanan romanttista.theia kirjoitti:Oli ehkä yks parhaimmista illoista ikinä. Jäätävän jännityksen jälkeen (oltiin tupakalla, mulla kädet tärisi ja toivoin vaan ettei se huomaa) osasin rentoutua ja juttu kulki niin hyvin. Keikalle päästiin ajoissa ja pussattiin kun soi Lips like morphine ("I want a girl with lips like morphine, knock me out every time they touch me."). Juteltiin kaikesta maan ja taivaan välillä...

& 
Oon tietty onnellinen ko. henkilön puo-Sippura kirjoitti:Mun välit yhteen läheiseen ihmiseen on etääntyneet viime aikoina hänen seurustelusuhteensa alkamisen jälkeen

Sippura kirjoitti:No, tämä nyt on sitä suhteen alkuhuumaa vielä, ihan ymmärrettäväähän tuo on. Kai mulle ja muille kavereille
riittää aikaa sitten vähän myöhemmin.

Mutta silti hyvä vastaus. Kyllä se koko ajan Facebookissa kommentoi kaikkea 
. Paskaaks sitten vaikka sattuis ihan törkeesti.... Tuun sit tänne itkemään.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa