Crazy_Clown kirjoitti:tämä tyttö on nyt sitten seurustellut sunnuntaista lähtien![]()
Paljon onnea teille molemmille!

Crazy_Clown kirjoitti:tämä tyttö on nyt sitten seurustellut sunnuntaista lähtien![]()

.
. Olen ihan myyty kun aina kun nään sen. Taidan olla vähän ihastunut...

ja 
Maija kirjoitti:En ymmärrä ihmisiä, jotka tuosta vain - suunnilleen sormia napsauttamalla - löytävät edellisen kumppanin jälkeen uuden tyypin rinnalleen. Tuttavapiirissäni on tästä esimerkkejä vaikka muille jakaa. Kuulostakoot vaikka miten itsesääliltä, mutta miksi ihmeessä jotkut tyypit tuntuvat aina, siis aina, putoavan jaloilleen ja jatkavan kulkuaan kuin ei mitään, kun taas sellaiset kuin minä tuntuvat tekevän kunnon mahalaskun maahan jokaisen vastoinkäymisen edessä.
) kuitenkaan on hyvä ratkaisu. Asiat on käsiteltävä ennen kuin voi siirtyä eteenpäin.Maija kirjoitti:Yhdeksi illaksi sitä kelpaisi vaikka kenelle, mutta ei yhtään pidemmäksi aikaa.
Maija kirjoitti:Tämä nyt on näitä iltoja, jolloin toivoisi, että olisi joku, joka kaipaa ja välittää.

Olen rakastunut.irvikissa kirjoitti:Kävin eilen pitkästä aikaa treffeillä.![]()
--
Oli ihana ilta, ja taas jaksaa tarpoa arjessakin paremmin.Olen rakastunut.
Onnea irvikissalle! 

Lyyra kirjoitti:Miksi sitä pitää päästää itsensä ihastumaan niin tulisesti?

Lyyra kirjoitti:Huomenna olisi kai tarkoitus tavata pitkästä aikaa, mutta en tiedä onko siinä mitään järkeä.
Että voi olla kurja olo. Tämä on ihan perseestä. Kertokaa te onnelliset, että miksi tällaiseen pitää lähteä?
Kaikki on niin sekavaa tällaisten juttujen osuessa kohdalle.

"No, mulla on sellainen ristiriita mun elämässä, että vaikka oikeasti tavallaan haluisin olla jonkun kanssa, jakaa ne sunnuntait ja muut, niin en mä ole valmis siihen." ...ai miksi tää muka kuulostaa niin tutulta? Olisinkohan mä kuullut ton aikaisemmin, eri muodossa? Tai joskus jopa tuossa samassakin. 
ja otettiin hississä pusumaratonia
ja taisi se sanoa että oon vähän poikkeuksellinen, ei se yleensä tee "näin".

theia kirjoitti:Jepjep
Harmi kun tapahtumat on vähän epäselvät la-su yöltä, mutta perusidea jäi mieleen aika hyvinkin"No, mulla on sellainen ristiriita mun elämässä, että vaikka oikeasti tavallaan haluisin olla jonkun kanssa, jakaa ne sunnuntait ja muut, niin en mä ole valmis siihen." ...ai miksi tää muka kuulostaa niin tutulta? Olisinkohan mä kuullut ton aikaisemmin, eri muodossa? Tai joskus jopa tuossa samassakin.

Niin, mä mietin samaa kans, mutta toisaalta taas sillä on ollut kuuden vuoden parisuhde takana, joka loppui vuosi sitten. Kai se on ihan ymmärrettävää ettei halua suhteesta toiseen suorilta. Toisaalta se myös sanoi, että ei se ole normaalia käyttäytymistä siltä pyytää ketään ulos eikä varsinkaan raahata niitä baari-illan jälkeen kotiin. Kyllä mä päätin että jossain vaiheessa kysyn, että mitämitähäh, en nyt vielä kun oikeastaan ollaan vasta kahdesti nähty, ehkä tässä vaiheessa ei Suhteesta tarvitse vielä puhuakaan (se olis uutta mullekinEmilia kirjoitti:Tai sit se yrittää vaan sanoa, et tahtois olla mutta jonkun muun kanssa...
)
) suhteista aika lailla, se sanoi että kauhean paljon on sillä ollut ihmisiä ihan vaan sen omaa egoa pönkittämään. Samoja asioita mietin junassa istuskellessani perjantaina - että joskus on ollut vääriä ihmisiä väärään aikaan ihan vaan sen takia että siitä tulee parempi olo, ja sanoin siitä sillekin. (eli siis tiedostin olevani perseestä
)
Toisaalta, välimatkaa meidänkin välillä taas on se 100 km, eli ei nyt tarkoitus olisikaan ihan koko aikaa nähdä. Ja se sanoi myös jo aiemmin, että ei hosuta (ja "chillaa ihan rauhassa, viihdyn sun kanssa"), eli ehkä mulla on kuitenkin pieni mahdollisuus. Tai sitten haluan vaan nähdä sen mahdollisuuden...
mutta joo. äh, perkele, äh.
Jää nähtäväksi, toivottavasti teillä sujuupi hyvin hommat kaikista epävarmuustekijöistä huolimatta. Ja joskus ei vaan kannatakaan liikaa pohdiskella vaan chillata vain. 
theia kirjoitti:Ja se sanoi myös jo aiemmin, että ei hosuta (ja "chillaa ihan rauhassa, viihdyn sun kanssa")

Sippura kirjoitti:theia kirjoitti:Ja se sanoi myös jo aiemmin, että ei hosuta (ja "chillaa ihan rauhassa, viihdyn sun kanssa")
Mun eksän suusta suomennettuna tämä tarkoitti, että soitan sulle kun tekee
mieli pesää
Kuulostaa myös mun eksältä. (Nyt jo naurattaa, puoli vuotta sitten ei niinkään.)Emilia kirjoitti:
Miksi muutenkin pitää tehdä asioista niin monimutkaisia? Mä en ainakaan tahdo elämääni enää yhtäkään haahuilijaa tahi epävarmaa tapausta. Pohtikoot yksinään omat ongelmansa ensin ja ottakoot sitten vasta yhteyttä.

Pascal Lemoix kirjoitti:Mut mä oon kuitenkin nyt täysin ongelmaton ja varma mies.

(sovittiin siis yhteisen asunnon hommaamisesta kun se oli kaukana vaihdossa). Karma tai jotain? Mutta kun se olisi oikeasti hyvä mies. Siinä ei sinänsä ole mitään vikaa. Siinä olisi varma valinta. Mutta eihän nämä suhteet niin mene. Tavallaan vaan harmittaa, että sen kerran kun olisi mahdollisuus elää hyvässä suhteessa, niin mä en tunne mitään suurempia. Hömph. Ja mitä tulee siihen norjalaisen puolijumalan iskemiseen: Melko pitkään saattaa olla hiljaista sillä rintamalla. Ei tällä kielitaidolla... 

Ei saisi yleistää, mutta mutta...Maija kirjoitti: Ei saisi yleistää, mutta mutta...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa