Pakko avautua, vaikka avautuminen kiteytyykin yhteen hymiöön... 
Pakko avautua, vaikka avautuminen kiteytyykin yhteen hymiöön... 

Jostain kumman syystä olen viimeisen kuukauden aikana kuullut kahdesta eri suusta: "Edes yksi pusu. Ei kenenkään tarvitse tietää." -kommentin.
(Ensimmäisessä se taisi tarkoittaa ei vain kerrota ystävälleni, jonka kanssa hänellä oli pikkuisen juttua.
No, totta h***etissä mä kerroin tuosta kommentista ystävälleni.) Mikä niitä tyyppejä oikein vaivaa? Olenko mä todellakin kännissä niin helpon näköinen?
Aivan
Kai sitä vähemmästäkin tulee hulluksi, kun on kaukosuhteessa,

Tapasin Tyypin baarissa. Vaihdettiin numerot ja se sanoi, että minun pitää soitella sille. Tokaisin että en mää uskalla kun oon niin ujo, niin sen pitää soittaa, mutta se sanoi vaan, että se on minun tehtävä. Kaverini tuossa kyseli meinasinko Tyyppiin ottaa yhteyttä ja yritti yllyttää minua. Mutta kun minä oon oikeesti ujo, ja vieraille ihmisille soittelu on yhtä kidutusta ja menen ihan hiljaiseksi. Enkä edes tiedä mitä minä sille oisin sanonut. Se kyllä pyysi minua käymään luonaan, niin oisko pitänyt vaan soittaa että heii, muistatko minut ja voinko tulla käymään. No, eipä tarvitse enää onneksi miettiä soittamista koska se laittoikin minulle tänään viestiä . Nyt kun vielä uskaltaisi nähdä sitä joku päivä. Sillä on kivat silmät 
Vajaa kaksi tuntia ehdittiin olla yhdessä, mutta sain kerrottua erään asian, joka pikkuisen vaivasi mieltäni ja sain ihan hyvän selityksen asialle.
Nyt ei tarvi murehtia kyseistä asiaa. Huolestuttaa kuitenkin Pojan jaksaminen.
Hän sanoi, ettei oikein tiedä, miten jaksaa syksyyn, kun töissä on niin paskaa (hänen harjoittelu- (ja kesätyö)paikkansa on ihan eri planeetalta kuin omani...) ja mekin nähdään vain 2-3 viikon välein. 
Jossain ohjelmassa mainittiin Pojan kotipaikka ja ponkaisin heti tv:n ääreen. Veljeni kysyi, mikä siinä nyt niin kiinnostavaa on. No, kun Poika on sieltä kotoisin. Myöhemmin äiti istui pöydässä ja minä olin tiskipöydän äärellä laittamassa itselleni teetä. Äiti kysyi: "Niin onko se Poika sulle edelleen vain ystävä vai onko teillä enemmänkin?" Noin suoraan kysymykseen ei oikein voinut vastata kierrellen niin kuin mummalle välillä voi. Totesin, että on Poika enemmän kuin pelkkä ystävä, mutta ei sitä ihan vielä voi seurusteluksi sanoa.
(En tarkentanut, että minä seurustelen, mutta Poika tavallaan ei. Tai siis en osaa selittää niin että äiti tajuais, kun en osaa sitä selittää täälläkään niin, ettei Pojasta tulis ihan väärä kuva...)
No, ei sentään. En mä nyt halua sellaista sokkia aiheuttaa, että koko (äsuvun esittelisin kerralla.
Lisäksi äiti kysyi, kutsuinko Pojan veljeni ylioppilasjuhliin. No, en kutsunut. 

Seuraavan kerran ko käsketään kahville, ja vihjaistaan että olis syytä laittaa siistit vaatteet, niin kysyn kyllä vähän tarkemmin. Ikinä ole ollu niin kamalaa. 
Vielä en uskalla hehkuttaa, en ole edes ihan varma, mihin suuntaan tämä on menossa. Kauheaa, kun ei uskalla kertoa edes parhaille kavereille. 
. Vähän oudot fiilikset, en tiedä mitä tästä ajatella. En oikein jaksa uskoa, että Tyyppi olisi oikeasti minusta kiinnostunut ja tämä homma toimisi. Ehkä se vain pelailee minun kanssa. Ei minulla kai syytä olisi tuommoisia edes miettiä, mutta olen pessimisti, koska yksikään ihmissuhteeni tähän mennessä ei ole ollut mistään kotoisin ja en osaa luottaa ihmisiin. Tekisi mieli lopettaa homma ihan alkuunsa etten taas pety. Mutta en kai minä voi loppuelämääni elää niin etten anna ihmisille edes mahdollisuutta. Etenkin kun olen ensi hetkestä alkaen tykännyt Tyypistä ihmeen paljon, siinä vain on sitä jotain
.marenkienkeli kirjoitti:Tuntuu jotenkin tämä juttu jo aika viralliselta, kun taas tutustun uusiin Pojan kavereihin.(Mutta ei tuosta yhdestä oikein aina tiedä.)
Tässä meidän välillämme on suuri eroavaisuus. Hengailemme toki Pojan kavereiden kanssa, mutta eipä heistä juuri kukaan tiedä (osa toki arvannee), että olemme yhdessä.
Poika tykkää kikkailla ja antaa ihmisten tehdä oletuksia. Jollainen tavalla "Kell' onni on, se onnen kätkeköön." -sanonta pitää hänen kohdallaan paikkaansa. Ja kun tietää, kuinka hajottavia hänen edelliset suhteensa olivat, en yhtään ihmettele, miksi hän ei jollain tasolla myöntää seurustelevansa.
Ehkä mää oon vaan kuunnellu taas liikaa Moulin Rougen lauluja... 

.
Miksei se soita vaikka oli huiput deitit ja väitti olevansa kiinnostunut?
Jaksamista teille! Toivottavasti asiat kääntyvät parhain päin.
Emilia kirjoitti:Mit vit?Miksei se soita vaikka oli huiput deitit ja väitti olevansa kiinnostunut?
s-tana.

Eowyn kirjoitti:Emilia kirjoitti:Mit vit?Miksei se soita vaikka oli huiput deitit ja väitti olevansa kiinnostunut?
s-tana.
Soita sä sille?

Emilia kirjoitti:Eowyn kirjoitti:Emilia kirjoitti:Mit vit?Miksei se soita vaikka oli huiput deitit ja väitti olevansa kiinnostunut?
s-tana.
Soita sä sille?
Niin soitinkin. Sain toiset deitit.![]()
Nekin meni hyvin.

Jorssi kirjoitti:Kolmannet treffit![]()

Emilia kirjoitti:
keskiviikkona kolmannet treffit.
scary...

heartless kirjoitti:Itse voisin ihmissuhdeilmoittaa sellaista, että ostin juuri tuplaleveän peiton. Yksi normaalipeitto ei ihan riitä kahdelle ja eri peittojen alla on vähän etäinen olo.![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa