Tulee itsekin iloiseksi noita viestejä lukiessa. 
Tulee itsekin iloiseksi noita viestejä lukiessa. 

Parempi olla yksin koko loppuelämäni.

. Viimeksi tänään exän kaveri tuli kyselemään kuulumisia ja aloitti keskustelun "niin sähän oot sen herra X:n tyttöystävä, niin mitäs sulle ja teille kuuluu?". Yritä siinä sitten rauhallisesti selittää että yhdessä ei olla, eikä virallisesti oo koskaan oltukaan, vaikka sydän sanoo, että kenenkään muun kanssa en haluu olla
.Suvi kirjoitti:Olen muutenkin hankala ihminen.
Suvi kirjoitti:Olen muutenkin hankala ihminen.

Ihana sä oot, älä sinä niistä ääliöistä välitä (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty).
Suvi kirjoitti:Olen muutenkin hankala ihminen.

Shay kirjoitti:Suvi kirjoitti:Olen muutenkin hankala ihminen.
Niin ovat kaikki muutkin aina joskus.
On se kumma, miten yksi negatiivinen kommentti tuntuu imeytyvän paljon paremmin mieleen kuin useat positiiviset.

ja
kaikille paijausta ja halitusta kaipaaville!
Pessimistinä on vaikea uskoa, että minä ja Hän saamme suhteemme toimimaan. Ja silti se optimisti puskee musta esiin ja sanoo, että kyllä me saadaan tää juttu toimimaan. Työtä se toki vaatii. Toisaalta taas tuntuu, että olisi molemmille helpompaa, jos luovutettais nyt. Mutta kuitenkin tiedän, että sitä ratkaisua en antaisi itselleni kovinkaan helposti anteeksi.
Sekavaa, sekavaa, sekavaa. 

Kuulostaa niin tutulta muutaman vuoden takaa. Totesin silloin omassa
.
. Onneksi on forde, missä voi avautua.
Kuulostaa kammottavalta tuollainen tilanne. Tulee mieleen ala-asteaikainen ystäväni, joka (näin jälkikäteen ajateltuna) käytti mun ystävyyttäni aika häikäilemättömästi hyväkseen. Luojan kiitos tajusin asian lopulta ja lopetin hänen kanssaan kaveeraamisen. Ei ollut mitenkään helppoa katkaista lähes kymmenen vuoden ystävyyssuhdetta, mutta minkäs teet, kun ystävä osoittautuu kerta toisensa jälkeen ihmiseksi, joka ei ole luottamuksen arvoinen. 
. Jään odottamaan mitä tästä seuraa. En uskalla toivoa liikoja kun onnistun aina pilaamaan kaiken ja tämä on niin omituinen tilanne. Mutta silti
.

päivänpolttaja kirjoitti:...näen aikuisuuden mittareina tiettyjen ulkoisten "saavutusten" sijaan pikemminkin sen, että on itse sinut itsensä ja oman elämäntyylinsä kanssa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa