Emilia kirjoitti:No perustakaa se ketju, jos häiritsee. Ei mua haittaa, vaikka menis joskus vähän aiheen
vierestä. En vaan ymmärrä, miks pitää nillittää vaan nillittämisen ilosta.
Emmää mitn nillitä. Kyllä mua ainaki kiinnostaa sun treffit enemmän ku teijän kinastelut siitä,
kuka saa läimiä ja ketä.

Epävarmuus ja väärät kuvitelmat ovat vain niin vaikea kohdattavia, mutta varmasti joskus tällaisista
tilanteista voi myös tullakin jotain.
Kokeilemalla kai se selviää.

Miusta vaan aika tyhmää mennä tuollaisiin älyttömyyksiin kun aiheesta voi puhua ihan järkevästikin.

Juurihan ihmettelin, että eikö joistain asioista voisi puhua pelleilemättä? Mutta antaa olla, kun kerta ihmisiä ei kinnosta enää muu kuin tahalleen väärinlukeminen 

Satun nyt olemaan tätä mieltä, en viitsi ruveta pyytelemään anteeksi, pitää ilmeisesti vaan muistaa olla olematta eri mieltä kenenkään kanssa mistään kun kerta se nykyään lasketaan valittamiseksi 

. Elämääni ilmestyi joku aika sitten kiva Poika ja homma on ainakin tähän asti toiminut hyvin. Kaveritkin tykkää Pojasta kovasti ja samoin siskoni. Sisko etenkin oli ihan innoissaan ja tulivat keskenään vähän liiankin hyvin toimeen kun tuntui, että minä en saa ollenkaan suun vuoroa ja jäin ihan ulkopuolelle kun ne vaan höpisi keskenään niin paljon
. No, parempi se niin on. En yleensä uskalla ketään miestä tuoda meijän perheelle näytille, kun pelkään ettei perhe tykkää tai että kukaan ei juttele keskenään mitään.