Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

Re: Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 10 Maalis 2010 00:35

Hiljaisuutta, itkua, pahaa oloa, runoja, kirjoittamista => juttelua, hymyä itkun keskellä, parempaa ymmärrystä toista kohtaan. Sellainen oli eilinen ilta. Saatiin selvitettyä asioita ja uskon, että pystymme ymmärtämään toisiamme paremmin. Olen entistäkin enemmän rakastunut Poikaan. :sydän:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Dnd » La 13 Maalis 2010 04:18

Unohtaako arviolta 65% todennäköisyydellä kuolleena syntynyt ajatus vai eikö. Ei oikein ota selvää, eikä voi edes lähiaikoina saada selkeyttä. Asiat osaa olla kyllä joskus niin vaikeita.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » La 13 Maalis 2010 16:23

Dnd kirjoitti:Unohtaako arviolta 65% todennäköisyydellä kuolleena syntynyt ajatus vai eikö. Ei oikein ota selvää, eikä voi edes lähiaikoina saada selkeyttä. Asiat osaa olla kyllä joskus niin vaikeita.

Joo, niin voivat olla. Nuo todennäköisyydet ovat näissä jutuissa sellaisia, joita aina laskeskelee pääsemättä selvyyteen.

Minulla on yhä se sama juttu siitä kaverisuhteesta, josta ei sittenkään tiedä, voisiko siinä olla jotain muutakin. Epäselviin vihjeisiin reagoidaan yhtä epäselvillä vihjeillä. Annetaan hiljaisesti ymmärtää jotain, mutta seuraavana hetkenä viestitetään jo ihan toista. Sama homma puolin ja toisin, kun ei vaan pääse selvyyteen, eikä ole tarpeeksi varma uskaltaakseen tehdä tai sanoa mitään suoraan. :O:
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 13 Maalis 2010 22:01

Jos siellä on se 35% mahdollisuus siihen, että se ei olekaan kuolleena syntynyt, se on aika suuri prosentti.

En esimerkiksi voinut 2 vuotta sitten uskoa, että mun ja Pojan välillä voisi olla muuta kuin ystävyyttä. Naureskelin ihmisten kyselyille siitä, miksi me emme ole yhdessä. Leikin ajatuksella mahdollisesta suhteesta ja ajattelin, että ei siitä vain voisi tulla mitään. Että mä en vain kestäisi Häntä seurustelukumppanina, että suhde olisi tuhoon tuomittu ja että pilaisin vain hyvän ystävyyden. Siinä vaiheessa olisin varmaankin sanonut tuhoontuomittavuusprosentiksi sanonut 95%.

Mutta kuinka kävikään. Mahdoton ajatusleikki muuttui suhteeksi, jolla oli vaikea alku, mutta ihana jatko. Nykyään kuitenkin olen suhteessa, jossa tunnen rakastavani enemmän kuin koskaan ketään ja jossa tunnen olevani rakastettu.

Jossain vaiheessa jo luovutinkin, mutta päätimme kuitenkin yrittää yhdessä ja tässä sitä ollaan - suhteessa. Olin kyllä välillä hajoamispisteessä, mutta ne vaikeudet voitettiin.

Päivänpolttajan kuvailusta tulee mieleen Pojan ja mun alkutaipale. Mulla meni tapaamisemme jälkeen lähemmäs vuosi ennen kuin tajusin hänen olevan minusta kiinnostunut myös muulla tavalla kuin ystävänä. Piti vääntää asia rautakangesta, ennen kuin tajusin, että vihjeet eivät olleet pelkkiä vitsejä tai mielikuvitukseni tuotetta. :keijo:

Jaksamista Dnd:lle! :paijaus: Toivottavasti asiat menevät hyvin. Tarkoitti se sitten mitä tahansa.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » Su 14 Maalis 2010 22:32

Paha se on todennäköisyyksiä laskea. Ei sitä koskaan tiedä, mitä voi tapahtua... :tilt:

---

Mua on mietityttäny ny kauhiasti, ku täälä keskusteltiin seurustelun aloittamisesta jne tjsp, että pitääkö
siitä aina sopia, että ny seurustellaan? Mun suhteet on aina ollu enemmän tai vähemmän epämääräisiä
syystä tai toisesta. Yksi syy siihen voi olla, että en ole koskaan osannut vaatia mitään, sillä en halua olla
mikään määräilevä ämmä vaan haluan, että miehelläkin on oma elämä ja omat juttunsa ja oma vapautensa,
sillä mullakin on. Ehkä siksi minut on saatettu luokitella pelkäksi panoksi tai jotain...

Tämä nykyinen suhde ja nykyinen mies ovat niin erilaisia kuin edelliset, mutta silti välillä pelottaa, että onko
tämä nyt semmoista oikeaa suhteilua vai... Ehkä se on vain minun vainoharhaani, mutta... mutta... äh...
tyhmää... :p Ei olla vielä ainakaan puhuttu suhteen vakavuudesta tai mistään, eikä ole mielestäni tarvettakaan.
Me vaan nyt ollaan yhdessä ja ollaan onnellisia. Pitääkö siitä sitten puhua ja sopia jotain? Sitte voi puhua, ku tullee
ongelmia tai asioita, joista ei päästä yhteisymmärrykseen... Emmie vaan ossaa näitä parisuhteilun pelisääntöjä. :epäilevä:

Kaikesta huolimatta mies on maailman ihanin olento. :sydän: Aivan käsittämättömän ihana! :pilvi:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja theia » La 20 Maalis 2010 21:20

edelleen on vaan niin ihanaa :sydän:

mutsi tavattu eilen - lyhyt kahvihetki, mä en halunnut pidentää tilannetta sen enempää kun mutsikin tuntui olevan niin ajatuksissaan, eikä oikein tehnyt mitään elettä tutustuakseen poikaan. Olisin ehkä odottanut että se olisi kysellyt jotain Pojalta, mutta ei niin mitään. Vähän ihmettelen, pitänee varmaan jossakin kohti jutella äipän kanssa että mikä oli.

Kahvin jälkeen käveltiin ynpäri Hellsinkiä etsien raflaa, semi-päämärätön kävely oli vaan niin ihanaa käsikädessä pienessä sateessa :sydän: käytiin thaikkumestassa syömässä, jonka jälkeen mentiin Pojan kavereiden kanssa bisselle & siitä sitten Pojan frendin black metal -bändiä katsomaan. Oli taas vaihteeksi niiiiin täydellinen päivä.

Pääsiäisenä pitäis mennä Pojan broidin luo syömään, jossa on myös sen porukat... IIK APUA IIK IIK.

Ollaan niin täydellisen samalla sivulla beiben kanssa, tuntemukset ja muut on samat. Voidaan olla tekemättä mitään ja on ihan täydellistä. Voidaan hengailla jossain ja on ihan täydellistä. Kaikki vaan on niin hyvin, niin onnellisesti, niin hyvin. Ollaan myös juteltu että molemmat vaan odottelee toisen virheitä, millon tulee jotain ongelmia, jotain "väärää". No, kaikella on aikansa ja paikkansa.

Vielä vähän kivempaa on se, että systeri deittailee mun beiben parasta kaveria :ahihi:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 23 Maalis 2010 00:09

theia kirjoitti:edelleen on vaan niin ihanaa :sydän:

*tässä paljon ihkuilua ja kivaa luettavaa :ahihi: *

Vielä vähän kivempaa on se, että systeri deittailee mun beiben parasta kaveria :ahihi:

:tipahdus:

mii sou häpi foor ool of juu :hymyhali:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 31 Maalis 2010 08:29

Pienimuotoinen ihmissuhdeilmoitus:

musta tulee rouva Armas Sohvaperuna toukokuussa :sydän: :ahihi:

:superhymy:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 31 Maalis 2010 08:32

Onnittelut, onko kyseessä ns. shotgun wedding? :juoni:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 31 Maalis 2010 09:15

:virne:

Jos käsitettä oikein laveasti tulkitsee, niin voisihan niinkin sanoa :virne: Koko homma on suunniteltu juttu, ja haulikon toisessa päässä on tuleva äiti :juoni: :keijo:

Kiitos onnitteluista :hymyhali:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja theia » Ke 31 Maalis 2010 09:25

Ihanaa Aukku, paljosti onnea molemmille! :hymyhali:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 31 Maalis 2010 10:21

Aukku, onnea! :hymyhali:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 31 Maalis 2010 12:28

Ei mitään shotguneja, raygun sen olla pitää. :D

Kuva
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 31 Maalis 2010 13:27

Hyvät Reaganit vaan asianosaisille! :D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja skray » Ke 31 Maalis 2010 15:03

Onnea Aukku. :hymyhali:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 31 Maalis 2010 19:21

Oih. Onnea Aukulle! :hymyhali:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 01 Huhti 2010 00:13

Aukulle onnittelut! :D
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja heartless » To 01 Huhti 2010 08:43

Aukulle lämpimät onnittelut! :)
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja damn » To 01 Huhti 2010 11:07

Onnea Aukulle! :superhymy:
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 01 Huhti 2010 11:35

Kiitos kaikille :hymyhali:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 02 Huhti 2010 17:12

Hyvät uutiset seuraavat toisiaan. :D Onnea! :hymyhali:

Täällä vuoroin kiristellään hampaita inttijuttujen takia ja vuoroin ollaan niin rakastuneita että! Ymmärrän hyvin, ettei Pojan elämään juuri kuulu tällä hetkellä muuta kuin armeija, mutta voi jestas, että ne puheet joskus käyvät hermoille. Tiettyyn rajaan saakka jaksan olla kiinnostunut, mutta joskus - ihan vain joskus - sietokykyni rajat menevät rikki. Kaipaan sitä Poikaa, jonka kanssa voi jutella ihan kaikesta. :hullu:

Onneksi (ja toivottavasti!) tilanne on ohimenevä. Jos vielä intin jälkeen jutut pysyvät tuossa samassa aiheessa, voi olla, että joudun pistämään ukon vaihtoon. :virne:

Onneksi viikonloput - ja nyt pitempi loma - helpottavat tilannetta. Silloin Poika on taas vähän enemmän normaali Poika, ei vain sotaPoika.
Maija

ViestiKirjoittaja Shay » To 15 Huhti 2010 15:54

Shay on nyt parisuhteessa käyttäjän Maailman ihanin mies kanssa. :ahihi:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 15 Huhti 2010 16:11

Oi. Onnea Shay! (Paitsi että musta tuntuu, että Poika on maailman ihanin mies. :p Onneksi se, kuka on ihanin, on subjektiivista. :D )

Viime aikoina elämä on hymyillyt suhdeasioissa oikein iloisesti ja aurinkoisesti. Paria pienen pientä riitaa lukuunottamatta on ollut aiiiiivan ihanaa. :pomppuhymy: Ei siinä, pienet riidanpoikaset ovat olleet oikein antoisia, sillä niistä olemme taas oppineet lisää toistemme tavoista tehdä/nähdä asiat. :sydän:

Lähes jokainen yö menee Pojan vierellä nukkuessa, hellyyttä on melkein yltäkylläisyyteen asti ja yhteisen kämpän hommaamisestakin on jo puhuttu. Kiirettä emme tosin aio kämpän suhteen pitää kiirettä, mutta kyllä sitä on jonkin verran mietitty. Alkaa olemaan selvää, että joskus menemme naimisiin. :hullu: :tipahdus: Niin ja eilen juteltiin tulevista lapsistamme ja mahdollisista nimivaihtoehdoista. :hullu: Toivottavasti nimenanto ei kuitenkaan ole ajankohtainen vielä vuosiin.
:löööv:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja skray » To 15 Huhti 2010 21:54

Kivaa Shay ja marenki. :superhymy:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja damn » Su 18 Huhti 2010 18:38

Tätä se kevät teettää... Olen mielettömän ihastunut! Tapasin ihan äskettäin mielettömän suloisen pojan ja se oli menoa sitten. En olisi todellakaan uskaltanut edes toivoa, että meille jotain juttua tulisi, itse ihastuin tyyppiin ensisilmäyksellä. Pari päivää myöhemmin tapasin sen taas sattumalta ja se kertoi kiinnostuksestaan minua kohtaan. Nyt odotan innolla huomista että nähdään taas :ahihi: .
Fail, fail again, fail better.
damn

EdellinenSeuraava

Paluu Suhdesäätämö