Pikkuihastuksia.

Re: Pikkuihastuksia.

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 04 Marras 2012 06:00

damn kirjoitti:kaipaan jotain särmää ja haastetta


Varo mitä toivot. (Yksinkertainen ja haasteellinenhan eivät tosin yleensä ole vastakkain aseteltavia piirteitä. ) Liika haasteellisuus voi olla hyvin paha juttu. :P
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Pikkuihastuksia.

ViestiKirjoittaja damn » Su 04 Marras 2012 12:08

Dnd kirjoitti:Varo mitä toivot. (Yksinkertainen ja haasteellinenhan eivät tosin yleensä ole vastakkain aseteltavia piirteitä. ) Liika haasteellisuus voi olla hyvin paha juttu. :P


Joo mä tiiän, mun mieshommat on 90%:sti kaatunut siihen, että löydän aivan mahdottomia ja liian haastavia tapauksia. Luulisi, että oppisin joskus jotain, kun aina minuun sattuu ja on mieli maassa. Mutta valitettava tosiasia on se, etten mä kiinnitä huomiota niihin vähemmän haastaviin miehiin. Haluaisin kyllä, mutta kyllästyn niihin sekunnissa :( .
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Pikkuihastuksia.

ViestiKirjoittaja Aranwe » Su 04 Marras 2012 13:11

En kyllä itse kaipaisi mitään super-haastavaa naista, koska pidemmän päälle se haastavuus tuottaa vain ongelmia. En kyllä itse tiedä mitä sorttia olen, mutta ex-vaimoni sanoissa "oot kyllä aika helvetin vaikea ihminen" piillee jonkinlainen totuus.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Pikkuihastuksia.

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 04 Marras 2012 22:33

Mikä sitten on vaikeata kenessäkin? Mulle varmaan vaikeata olisi kohdata ihminen, jonka tunteet vaihtelevat nopeasti nollan ja sadan välillä ja joka tekee pitkään lähtöä. :P

Esimerkki:

-Olisi kiva lähteä joskus johonkin.
-Ai niin kuin minne?
-Italiaan, silleen et lähtis vaan. Joku perjantai.
-No nyt ei ainakaan kerkee kuin aikaisintaan 5. huhtikuuta.
-Sä oot just niin paska! Ei sit lähetä mihinkään, saatana! Ollaan täällä vaan... :blahblah:

Ai niin ja se ärsyttää myös, että ei pidetä kiinni siitä, mitä on sovittu.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Pikkuihastuksia.

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 09 Marras 2012 21:30

Mä kuvittelin joskus haluavani haasteita, kunnes totesin että ne haasteelliset on vähän liikaa mun sietokyvylle. Kun ei koskaan tiedä, mitä se toinen oikein ajattelee tai haluaa. :gaah: Siirryin sitten "kiltteihin" mutta sekään ei ollut hyvä. Kun aina tehtiin "ihan mitä sä haluut" tai "tottakai hyppään tohon jokeen, kun kerran pyydät". :haukotus:

En tiedä vieläkään, mitä haluan mutta luulen, että olen löytänyt sen silti. :sydän:

Uskon, että damnillekin vielä löytyy oma pomppuhymytyyppi. :hymyhali:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pikkuihastuksia.

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 10 Marras 2012 17:00

Emilia kirjoitti: Kun aina tehtiin "ihan mitä sä haluut" tai "tottakai hyppään tohon jokeen, kun kerran pyydät". :haukotus:



Mutta eikö noissa tyypeissä ollut se hyvä puoli, että niistä pääsi hyvin eroon. :virne:

Joki :kailotus:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Pikkuihastuksia.

ViestiKirjoittaja damn » Ma 12 Marras 2012 11:08

Emilia kirjoitti:Uskon, että damnillekin vielä löytyy oma pomppuhymytyyppi. :hymyhali:


Pahinta on se, että se on löytynyt, mutta en uskalla olla pomppuhymyfiiliksissä, koska se tyyppi on niin mahdottoman vaikea.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Pikkuihastuksia.

ViestiKirjoittaja damn » Ti 11 Joulu 2012 15:44

Hmm. Inhottava tilanne. Mä olen vähän ihastunut yhteen mieheen. Se on kaverien kaveri ja en oo nähnyt sitä kun pari-kolme kertaa. Ja sekin on joko kiinnostunut tai sitten se oikeesti haluaa olla mun kaa väleissä, koska tultiin hyvin juttuun. Sen mielestä mä oon kiinnostava ja hyvä tyyppi, vaikka ikäerookin meillä on, se tyyppi taitaa olla kymmenen vuotta mua vanhempi. Mutta kyllä musta tuntuu vähän oudolta, se tekstailee mulle, tykkää mun kuvista fb:ssä ja haluu tulla mun luo kahville. Niin se on siis varattu ja sen nainen on ihan yhtälailla niitä mun kaverien kavereita. En nyt ihan tiiä mitä tekisin sen kanssa. Siinä on jotain, mikä kiehtoo mua tosi paljon. Toisaalta. En mä haluu sotkee toisten ihmissuhteita. Toisaalta voinhan mä vaan kuvitella, että tässä on muuta kuin kaveruutta? ÄÄ. Vittumainen tilanne.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Pikkuihastuksia.

ViestiKirjoittaja Shay » To 16 Touko 2013 17:20

Mikäpäs tässä ollessa, kun kevät ja aurinko ja ihastuminen... :pomppuhymy: Onhan tuota söpöläistä tullut jo kohta vuosi katteltua sillä silmällä. :jaaha:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Pikkuihastuksia.

ViestiKirjoittaja iisa » Su 25 Elo 2013 14:55

Päivitän mun pikkuihastuksen tänne, vaikka se oli voimassa tavallaan vain yhden päivän. Kesän alussa asuessani vielä toisella paikkakunnalla olin katsomassa stand-up esityksiä. Yleensä jään lavalta melko kauas seisoskelemaan, mutta tällä kertaa menin lähes eturiivin istumaan, jossa oli mun kavereita ja tuttuja. Jossakin vaiheessa nousin katsomaan kuinka paljon väkeä on tullut ja katseeni kiertää baaria. Huomaan takaseinustalla tosi suloisen tummahiuksisen miehen, jolla on Joy Division t-paita päällä. Tuijottelen hetken ja istun takaisin paikalleni. Esitykset alkaa.

Väliajalla paikalle tulee yksi amerikkalainen, joka tietää meidän seurassa olevan naisen ja kappas hänen seurassaan Joy Division-tyyppi. Yritän siinä olla viileästi, onneksi paikalla on aikalailla ihmisiä niin mun ei tarvi sanoa (vielä) sanaakaan tyypille. Esitykset jatkuvat. Hänelle ei riitä tuolia, mutta ei ilmeisesti pistä pahakseen vaan seisoskelee kauempana.

Esitysten jälkeen osa ihmisistä valuu pois. Istun amerikkalaisen vieressä ja juttelemme. Taas porukkaa lähtee ja paikat vaihtuvat. Lopuksi istun toisella puolella pöytää ja Joy Division-tyyppi istuu vasemmalla puolella pöydän päässä, välissämme on vain kaverini. Selviää, että hän on englantilainen. Hän kysyy nimeäni ja sanoo, että se on helppo muistaa? lausua?, kun ei ole vaikea suomalainen nimi. Puhelias tyyppi, on kiva kuunnella hänen juttujaan ja pari kertaa hänen puhuessaan, kun katson (tuijotan/kuolaan) häntä, hän ei käännä katsettaan pois vaan saattaa puhua ainoastaan mua katsoen useamman sekunnin.

Myöhemmin, kun olemme kaikki lähdössä, sovimme muiden kanssa tapaavamme tämän amerikkalaisen ilmaistapahtumasa Sauna Open Airissa. Joy Division sanoo, että oli hauska tavata ja ehkä nähään huomenna, mutta ei hän sitten tullut sinne ilmaistapahtumaan. Mutta ei se mitään, olemme ainakin Facebookissa kavereita (saan kattella kuvia, hihii) ja jäi kaunis ihastumismuisto tuosta. Nyt tiedän, että niin sen pitikin mennä. :)
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
Avatar
iisa
 
Viestit: 296
Liittynyt: Ke 23 Heinä 2008 00:22
Paikkakunta: tähtitarha

Re: Pikkuihastuksia.

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 27 Elo 2013 22:53

Ihana pikkuihastus!

Mulla ei ole ollut hetkeen muita hidastuksia kuin ihan silkkaa fyysisyyden ihastelua. Joko liikettä tai sitten kauniin väristä ihoa kivasti lihasten muotoa korostamassa.
Oli kesällä kyllä yksi mies joka asettautui muutaman kerran minun syliin. Se oli mukavaa. Tuntui sopivalta.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Pikkuihastuksia.

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 13 Joulu 2015 12:06

Mä en näköjään tapaa kuin myyjiä ja lipunrepijöitä leffateatterissa, mutta eilen näin ihan järkyttävän söpön bussikuskin! ( :keijo: :virne: ) Mutta ihan oikeasti, se tyyppi oli muutenkin söötti, mutta sitten vielä siihen päälle aito, koko kasvoihin ulottuva hymy. Toivottavasti hän on useinkin mun liikkumisaikoihin ajovuorossa piristämässä päivääni. :D

(Oli meidän linjalla toinenkin söpö bussikuski, mutta häntä en ole nähnyt varmaan vuoteen... )
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6542
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Pikkuihastuksia.

ViestiKirjoittaja Aranwe » To 04 Elo 2016 17:50

Junassa oli samassa osastossa aivan mielettömän kaunis vaalea nainen, luultavasti tšekkiläinen :sydän:

Ja eihän tällainen pohojalainen jurottaja sitten tietenkään saa minkäänlaista keskustelun avausta aikaiseksi :virne:
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Pikkuihastuksia.

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 26 Touko 2017 14:37

Eka pikkuihastus sitten eron. :ahihi: Kävin pelailemassa lautapelejä ja porukassa oli oikein mukava ja suloinen mies. Harmitti, kun voinut työjuttujen takia jatkaa heidän kanssaan iltaa. Oli sellaista pientä kivaa perhosten lentelyä vatsassa. :ahihi: Pidän aika todennäköisenä, että hän ei ole naisista kiinnostunut, mikä ei kylläkään haittaa yhtään. En minä nyt mitään suhdetta vielä halua, mutta pikkuihastuminen on kivaa. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Pikkuihastuksia.

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 22 Tammi 2018 15:03

Sivulla 6 multa pussattiin jalat alta. Näin sen tyypin viikoloppuna ja vieläkin heikottaa. Samat nauravat silmät ja vähän renttu olemus.

Viidessä vuodessa on ehtinyt saada rakkautta ja perheen. Elämä on hyvässä mallissa ja silti sitä pohtii, onko kuitenkin jäänyt jostain paitsi. Ehkä onkin mutta ne valinnat tehtiin puolin ja toisin silloin keväällä 2011.

Jännä tunne silti, perhosmaha.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Edellinen

Paluu Suhdesäätämö



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron