Miten kertoa toiselle, että...

Re: Miten kertoa toiselle, että...

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 16 Tammi 2016 23:35

Puhelimeen vastaamattomuus ei ole oikein vaihtoehto, koska hän on tosiaan tärkeä ihminen. On vain niin energiaa vievä että en oikeasti just ny jaksa (syyt tiedätte tuolta toisesta ketjusta).

Kibaya kirjoitti:Jotkut nauttivat alitajuisesti siitä itsesäälissä rypemisestä, koska sillä tavalla saa tarvitsemaansa huomiota. Ei tarvitse olla masentunut tai psyykkisesti haasteellisessa elämäntilanteessa.


Olen puhunu tosta miehelleni, joka myöskin tuntee tämän ihmisen. Ja hänkin sanoi tuon saman että tämä ihminen on vaan huomion hakuinen. Ja ei ehkä tiedä muuta keinoa kuin säälin hakeminen.
Mikä on surullista. Mutta monasti tämä ihminen on kertonut minulle asioita totena jolloin silloin kertomishetkellä reaktioni on varmasti " :paijaus: ", mutta myöhemmin nämä samat asiat ovat paljastuneet silkaksi valheeksi.
Mieheni kutsuu häntä pahimman luokan narsistiksi.

Mutta onko se tökeröä toista kohtaan jos lopetan kommentoimasta näihin säälin haku-juttuihin? Ymmärtääköhän vinkin sitä kautta? :riips:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1383
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Miten kertoa toiselle, että...

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 16 Tammi 2016 23:43

Narsisti ei lopeta. Narsisti tekee kaikkensa saadakseen huomiosi.
Narsistiin ei auta kuin se tylyys. Josko sekään.

Kokeile ensin sanoa että nyt riittää ja että sun voimat on loppu ja sitten ehdottaa sitä että hakeutuu puhumaan johonkin muualle, koska sun suunta on pois vaihtoehdoista.
Jos ei se auta, niin sitten vaan yrität olla kommentoimatta.

:sori:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Edellinen

Paluu Suhdesäätämö



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa