Olisi ollut niin loistavaa 

Toisella puolella Satan ja Zdeno Chara, josta ei tarvitse nähdä numeroa, on sen verran iso, että erottuu.
Juon yhden oluen ja lähden taas takaisin.

Wildchild kirjoitti: Mutta canalin kanavat on hankittu että näkee Suomen matsit Mertarannan selostuksella.

Lyyra kirjoitti:Wildchild kirjoitti: Mutta canalin kanavat on hankittu että näkee Suomen matsit Mertarannan selostuksella.
Eilinen ottelu näkyi kyllä ihan ilmaiskanavallakin Mertarannan selostuksella.

marenkienkeli kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Wildchild kirjoitti: Mutta canalin kanavat on hankittu että näkee Suomen matsit Mertarannan selostuksella.
Eilinen ottelu näkyi kyllä ihan ilmaiskanavallakin Mertarannan selostuksella.
Mä oon käsittänyt, että vain kaksi matsia näkyis kisojen aikana ilmaiskanavilta (tai onko ne nyt ilmaisia, kun tv-lupa pitää maksaa, jos tv:n omistaa) Mertarannan selostusten kera.

Huomenna pelataan taas kuusi ottelua... 
Tymää. 
Shay kirjoitti:Olin niin innoissani, kun Mertsi selosti ensimmäisen Suomen matsin, mutta se oli nähtävästi ainoa.
Saukkonen ja joku tuntematon tyyppi selostavat sitten loput matsit AVAlla.Tymää.

). Enemmistö kannusti Kazakstania ja on se hauskaa, että siinä pystyi syttymään ihan kuin mihin tahansa otteluun, jos on itse pienenä vierasvähemmistönä.
Boratin kätköistä kaivetaan kolmannessa erässä esiin "Kummola out, prices down" -lakana. Viitisen minuuttia ennen pelin loppua järjestysmiehet kehottavat poistamaan lakanan. Katsojat eivät suostu, joten heidät heitetään ulos lakanoineen päivineen. Tätä on sananvapaus Karpon jälkeisessä Suomessa!

Wildchild kirjoitti:Shay kirjoitti:Olin niin innoissani, kun Mertsi selosti ensimmäisen Suomen matsin, mutta se oli nähtävästi ainoa.
Saukkonen ja joku tuntematon tyyppi selostavat sitten loput matsit AVAlla.Tymää.
Mertsi selostaa yleisellä puolella vielä toisenkin matsin, viikon päästä sunnuntaina.
Pitää kuunnella matsi radiosta. (Varoitus tiellä liikkujille!)Lyyra kirjoitti:Joillekinhan se selostus on tärkeämpi kuin itse pelien katsominen. Muistaakseni Elävän arkiston Facebook-sivulle oli joku kommentoinut, että hän ei voi enää katsoa kisoja lainkaan, kun Mertaranta on vain maksukanavilla.
"Harmittaa niin riskisti ku mm kiekko on mun lempi laji mutta nyt en enää näe niitä.. Päätin etten enää koskaan kato lätkää jos en saa katsoa sitä Mertarannan selostamana! Ja en taatusti hommaa mitään kanavapakettia sen takia! "
Varsinainen lempilaji.

Mä tykkään.Aurora B. kirjoitti:Hyvä selostus tuo sen tunnelman. En mä mielelläni mene livenäkään katsomaan mitään pelejä, koska tunnelma on selostuksen puutteen vuoksi mun mielestä lattea.

Pascal Lemoix kirjoitti:Siinä Valko-Venäjä-pelissähän Mertaranta oli ihan poikkeuksellisen paljon sienissä.

Ollaanpa ainakin parempia kuin ne, mutta olisi varmaan ollut kiva tavoitella mahdollisessa kultaottelussa juuri Ruotsia vastaan sitä kultaa, niinku aiemminki. Ruotsia vastaan pelattavat pelit vaan on jännittävämpiä kuin muut, koska kyseessä on naapurimaa, jonka kanssa ollaan aina kilpasilla lajista riippumatta. Vaikka Venäjäkin on naapurimaa, en näe, että heitä vastaan pelattava ottelu olisi yhtään sen jännittävämpi kuin vaikkapa jenkkejä vastaan pelattavat ottelut, siinä vaan ei oo sitä samaa jännitystä kuin ruotsalaisia vastaan. Jännittävää toki on nähdä, millasessa iskussa Venäjän joukkue on, kun en oo nähny mitään muita pelejä kuin ne mitä ilmaiseksi näkyy. Lisäks en oo kerenny seuraamaan telkkarin ulkopuolista jääkiekkoelämää, kun on niin paljon muuta tekemistä. Jännityksellä siis odottelen, mutta en samanlaisella kuin jos vastassa olisi Ruotsi. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa