Olin hydrobicissa ja ennen sitä ja sen jälkeen vesijuoksin. Tämä pitäisi ottaa (jälleen) tavaksi. Vesi on elementtinä vaan niin paras.
Nyt on vähän tööt olo, hyvällä tavalla.
), että ei tule juuri käytyä. Tänä kesänä jäi sattuneesta syystä talviturkkikin heittämättä.
(Okei, olisihan se tuhlausta... mutta hypoteettinen tilanne ei onneksi kuluta vettä ja energiaa).
).
Mut nyt mä ainakin tiedän, mitä ne on ja millä ne lähtee. Lonkat tässä on eniten jumissa.
Mutta hyvin on vakiintunut.
.
Toki silläkin voi olla vaikutteensa että luin vasta jälkikäteen suosituksen että aikuiset aloittaisivat ensin 5min hyppimisellä, ja nostaisi kestoa vähitellen. Mä hypin heti ekalla kerralla puoli tuntia. 

Kerran on vielä tällä nykyisellä ohjaajalla tunti, sitten hän lähtee luomaan uutta elämää.

L-S kirjoitti:Sovelluksesta sai ladattua myös ilmaisen juoksuohjelman, jota olen tässä nyt parin viikon ajan yrittänyt. Sillä saa näkymään kellossa suoraan sellaisen intervalliharjoituksen, että kävellään viisi minuuttia ja sitten juostaan pari, jne. Saa nähdä kauanko jaksan sitä.![]()
Jo kaksi treeniä takana. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa