). Tahti oli rauhallisempi kuin jääkiekossa eikä pelin seuraaminen siksi ollut yhtä rasittavaa. Olen tosi huono seuraamaan urheilua, mutta voisihan EM-kisojakin taustameluna katsoa, tai jos olisi sopivaa seuraa niin baariviihteenä se olisi kiva. 
Lisäksi yritän hakea motivaatiota sitä kautta, että päivinä, joina en ole treenannut, saan katsoa yhden ottelun ja päivinä, joina olen, saan katsoa kaksi.
. Klassinen Englannin symppaaminen ei taas ole ollut oikein mun juttu ainakaan vuoden 1996 jälkeen. 

Useampi kuin yksi!

marenkienkeli kirjoitti:Kisojen ensimmäisen matsin katselu käynnissä ja täytyy kyllä todeta, että Ranskalla on kyllä melkoisen kuumia miehiä!Useampi kuin yksi!
( Ei noi romanialaisetkaan kyllä pahannäköisiä ole...
)
Huligaanit. 

"Hù!"

Katoitko sä sitä peliä? Saksa oli kaikessa muussa parempi paitsi maalinteossa, mutta sehän se ratkaisee.päivänpolttaja kirjoitti:Ranskan voitto Saksasta tuntui hienolta, mitä ne jotkut sanovat Saksan hallinneen peliä, Ranskahan puolusti ensimmäisellä puoliajalla Saksan ihan kumoon ja toisella sitten hyökkäsi.
Jorssi kirjoitti:Katoitko sä sitä peliä? Saksa oli kaikessa muussa parempi paitsi maalinteossa, mutta sehän se ratkaisee.päivänpolttaja kirjoitti:Ranskan voitto Saksasta tuntui hienolta, mitä ne jotkut sanovat Saksan hallinneen peliä, Ranskahan puolusti ensimmäisellä puoliajalla Saksan ihan kumoon ja toisella sitten hyökkäsi.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa