Urheilevat fordelaiset

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja L-S » To 03 Maalis 2016 10:34

Yritin kyykkyhaastetta viime vuonna, mutta unohtelin sitä kyllä aika lahjakkaasti. Muistaakseni tein lopulta kyykkyjä ehkä kerran viikossa, sentään määrää reippaasti kasvattaen. :keijo: Voisi tietysti kokeilla taas.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja theia » Ma 15 Elo 2016 08:44

Ilmoittauduin juuri vauva-vanhempijumppaan :D Se on kuulemma tosi raskasta, mutta toivottavasti jaksan. Omaan tahtiin vaan sit... :P
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja theia » To 01 Syys 2016 12:47

Eka tunti (...45 min...) oli tiistaina, ja oli ihan hurjan kivaa :superhymy: Joo, todellakin raskasta, mutta kuitenkin sai pari ns lepohetkeä kun vauvalla jumpattiin (siis vauva maassa ja esim. jalkoja/käsiä "heiluteltiin"). Ja varmasti kunto nousee! :tilt:

Meillä tuli omia haasteita kun olis pitänyt vauvan maata selällään jumppamatolla, niin eihän toi meidän tapaus selällään tai paikoillaan pysy. :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja Suvi » La 10 Syys 2016 09:19

Mä päätin aloittaa taas säännöllisen jumppaamisen. :D Jos saisin liikuttua vähintään kolme kertaa viikossa (mielellään neljä), olisin tyytyväinen itseeni. Pitäisi ehkä tehdä itselleni jonkinlainen fiksu "lukujärjestys", että jaksaisin käydä kaikissa jumpissa, joissa haluaisin käydä ja niiden lisäksi olisi iltoja, jolloin olisin ajoissa kotona.

Torstaina olin "maraton-jumpassa". Aivan täydellinen combo: ensin normijumppa, sen jälkeen tanssijumppa ja viimeisenä 75 minuutin helppo ja rauhoittava jooga. Jos tuon jaksaisi joka viikko, olisi hyvä. Jaksaisin varmaan, jos asuisin lähempänä ko. jumppasalia. Nyt olin kymmenen aikaan illalla vasta kotona. :P
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 15 Syys 2016 20:58

Toukokuusta on ollut huima meno päällä ja kesällä paukkui sellaisia treenienkkoja, että huhhuh. 15 kertaa kuukaudessa ja sellaista :D Laskin siihen kyllä vähän pidemmät kävelytkin mukaan.

--

Syksy on nyt ollut kahdesti viikossa -tahtia. Tällä viikolla olin eilen salilla ja tänään vedin cycling intervallin päälle, kun on viikonloppu ihan täynnä. Tempo oli ajoittain mielipuolinen ja sanoinkin siitä vetäjälle, joka vakuutti, että kyllä se kehittyy. Helvetin triathlonistit :epäilevä: :keijo:

Suosikkivetäjälläni Saaralla ei ole tunteja syksyn aikana, mutta täytyy totutella uuteen. Muuten cycling on kyllä mun lajeja. :D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 01 Marras 2016 18:10

En ole viiteen viikkoon päässyt kiipeilemään, kun loukkasin peukkuvarpaani joko kiipeillessä tai sitten olin sen aiemmin esim. potkaissut tuolin jalkaan ja se sitten kipeytyi kiipeillessä. :huoh: Alkaa oikeasti jo pahasti vaikuttamaan mielialaan, kun siitä kuitenkin saa niin voimakkaita onnistumisen kokemuksia, että nyt, kun niitä ei ole, tunnen oloni aika surkeaksi. Niin ja lenkkeilykin on kielletty. Kaikki kiva urheilu siis. :huoh:

Pitää kohta taas soitella lääkäriin, että mun pitää päästä johonkin jatkotutkimuksiin. (Röntgenillä siis ei näkynyt mitään muuta poikkeavaa kuin lähtökohtainen varpaan luun muoto. :töktök: )

En mä jaksa enää odottaa. Viime yönä näin jo kiipeilyuntakin. :huoh: Ei tuo enää hetkeen ole kipeä ollut, mutta nivelen kohdalta se ei edelleenkään taivu. :(
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja damn » Su 27 Marras 2016 20:09

Tekee mieli hiihtämään :hullu: . Minähän en ollut hiihtänyt yli kymmeneen vuoteen, kunnes toissa talvena uskaltauduin kaivamaan sukset esiin ja kävin ehkä kolmesti hiihtämässä. Viime talvena jäi jostain syystä väliin, sen sijaan kaivoin luistimet esiin monien vuosien tauon jälkeen. Ongelmana tässä on se, että lähin hiihtoreitti tuntuu olevan pelkkää ylämäkeä. Yli kymmenen vuoden tauon jälkeen tuntui suhteellisen lannistavalta kun ei vaan yksinkertaisesti jaksanut, jalat meni ihan voimattomaksi. Lenkki on noin neljän kilometrin mittainen ja se meni ihan ok siihen asti, kunnes viimeinen kilometri oli pelkkää mäkeä. Aikoinaan hiihdin todella pitkiä lenkkejä, nyt tuntui tuon ylämäen takia, että hiihtäminen jää yhteen kierrokseen joka kerta. Harmittaa ettei ole autoa ja ajokorttia, niin en pääse hyville hiihtoreiteille. Taidan kuitenkin kiduttaa itseäni ensi viikolla ja mennä kokeilemaan miten pahalta tuo jaloissa tuntuu.

Odotan myös innolla, että järvet jäätyisi ja jäällä olisi paljon lunta, niin pääsisin lumikenkäilemään. Lumikengät olivat paras ostos mitä olen aikoihin tehnyt! Aurinkoisena talvipäivänä ei ole mitään parempaa kuin ottaa eväät mukaan, reppu selkään ja lähteä pitkälle lumikenkäilylenkille. Kunto kohenee ja mieli virkistyy :superhymy:.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja damn » Su 11 Joulu 2016 20:01

Olipas kiva käydä hiihtämässä. Sain autokyydin vähän kauemmaksi hiihtoreitille ja se oli melko tasaista. Hiihtolenkki oli lyhyt, vain 700m, mutta toisaalta se oli kannustavakin kun huomasi olevansa lähtöpisteessä ja pystyi tsemppamaan itseään, että vielä minä jaksan hiihtää pari kierrosta. Alussa otti nilkkoihin aika paljon, kun minulla on luistelusukset ja harvemmin kun hiihdän tai luistelen, niin se jalan asento ei ole joka päiväinen. Alussa pysähtelin paljon, mutta sitten siihen tottui ja se alkoikin mennä ihan hyvin. Säälittävän näköistä räpistelyähän se oli ja onneksi siellä ei ollut ensimmäiseen puoleen tuntiin ketään ja myöhemmin lisäkseni vain toinen hiihtäjä. Hiihtolenkkini pituudeksi tuli 5,6km, se ei ole kauheasti, mutta olen siitä silti kovin tyytyväinen, koska se on pisin hiihtolenkkini yli 15 vuoteen. Toivottavasti pääsen sinne uudestaan joku kerta niin voin parantaa suoritustani :D .

Muoks. Meillähän on tämän talon kellarissa jonkinlainen kuntosali. Siellä on kuntopyörä, soutulaite, crosstrainer, eri painoisia painoja yms yms. Ne kuntopyörät sun muut on parhaat päivänsä nähneet, mutta kyllähän noilla jotain saa aikaiseksi. Se kuntopyörä on ollut viimeisen vuoden rikki, mutta menin ja korjasin sen äsken. Minähän tykkään treenata, mutta ongelmana on se, että en tykkää käydä salilla, koska siellä on muita ihmisiä. Siispä olen aina tehnyt lihaskuntoa kotona. Kroppani on ihan ok kunnossa tämän kotitreenaamisen vuoksi, mutta viimeisen vuoden aikana olen laiminlyönyt kuntoilua ja valitettavasti se kyllä alkaa näkyä. Aina keksin muuta homma kotona(eli istun koneella...). Päätin, että alan käydä kerran-pari viikossa tuolla alhaalla tekemässä mun treenit. Eipähän ole ainakaan liikaa virikkeitä siellä ankeassa pommisuojassa. Olen käynyt siellä täällä asumisen aikana ehkä viidesti puolentoista vuoden aikana ja siellä ei ole ollut ketään muita ikinä. Eksä kävi siellä välillä ja varmaan joku muukin käy nostelemassa painoja kun ne on välillä vähän liikkunut. Mutta kukaan ei ollut tosiaan vuoteen nähnyt sen verran vaivaa, että olisi ottanut työkalut mukaan ja korjannut kuntopyörän. Ehkä saan siis siellä rauhassa treenailla itseni taas parempaan kuntoon :virnu: .
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 13 Joulu 2016 20:15

Mulla on nyt ajan puute vaivannut tätä urheiluhommaa. Yritän edes jonkinlaisia ylläpitopaikkauksia tehdä. Esimerkiksi tänään kävelin tuon noin vartin matkan "alhaalta" tänne mäen päälle.

Olen myös tehnyt erilaisia kotijumppia pienillä käsipainoilla, laatikoilla ja jopa kaiuttimella! :keijo: Eli pidin tuollaista varsin painavaa kautinta (15-20 kg) sylissä ja sitten sellaisia kahvakuula tyyppisiä heilautuksia.

Sisäpyöräilykautta on haitannut ajoittain myös kivut polvessa. Sen verran olen jo viisastunut, että polven pitää olla oireeton ennen suoritusta. Sellaisella "vähän" aristavalla polvella ajoin kerran treenin läpi ja sitten se aristi aika helkkaristi enemmän.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja damn » Su 22 Tammi 2017 14:54

Kävin eilen ja tänään luistelemassa, yhteensä 22km, voi että on hyvä mieli :virnu: .
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 30 Tammi 2017 00:40

Nonni. Eikä menny ku melkeen vuosi siihen, että sain itelleni fyysiseen olemiseen tukea.
Sain Kelan kuntoutuksena fysioterapiaa kahdeksi vuodeksi! :woohoo:
Ny alkaa sen sortin vääntäminen että hihhulihei.
Pitää tietty selvittää että nyt kun muutan Hyvinkäältä pois, että saisko sitä siirrettyä Keravalle tai Vantaalle. Jos ei, niin sittenpä käyn täällä, sou not.

Fysioterapiaa :jami:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 20 Maalis 2017 18:21

Urheilin tänään!
Oikeasti treenasin lihaksia ja vedin lisäksi kuntojuttua. Uin niin kovaa että pulssi nousi ja hengästyin ja sen jälkeen tehtiin lihastreeniä. Ihana kun on kunnon ammattilainen katsomassa ja tukemassa sitä tekemistä. Tehtiin samoja asioita mitä aiemmin, mutta yhdellä erolla, sillä, että se fyssari korjasi mun asentoa koko ajan. Mun keho vetää automaattisesti vääriin asentoihin esim. seistessä ja tietyissä jalkaharjotteissa se kääntää ulospäin. Nyt kun teki liikettä oikein, niin johan tuli tuntumaa! Olen monta vuotta sanonut että kun ei ne liikkeet tunnu missään. No ei kai jos niitä tekee väärin! :epäilevä: Aiemmat fyssarit on hokeneet, että teet vaan niin kyllä se siittä. Sanoin siellä altaassa tänään, että musta itestäni tuntuu että sitä ei oo otettu vakavasti koska oon isokokoinen ja periaatteessa kai kaikki liike on mulle hyvästä. :töktök:
Fyssarin mielestä vaikka näin varmasti olisikin, niin kyllähän silti hyödyttää eniten niiden tarkoituksenmukaisten lihasten harjoittaminen, viereisten lihasten sijaan. Jos on tarkoitus harjoittaa syviä vatsalihaksia, niin sitten ei harjoiteta pintalihaksistoa, kun ei ne tee ollenkaan samoja hommia :töktök:

Samalla on euforinen ja onnistunut fiilis, mutta myös ihan poikki.
Tätä lisää :keijotäpinä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 29 Maalis 2017 20:00

Tänään en urheillu, mutta fyssaroin. Särkevillä jaloilla veteen ja särkevämmillä ulos, mutta ainakin tuli sitä harjoitusta mitä pitääkin. Oon teillekin puhunut että kun en hahmota tiettyjä osia mun kehosta, ja siitä että treeni ei ehkä mee sinne minne pitäis, jotta siitä ois hyötyä. Nyt tehtiin harjotteita missä liikutin oikeita alueita, en muuta, mutta en hahmottanut yhtään että mitä mä liikutan ja keho olisi halunnut hirveästi kompensoida liikuttamalla vääriä paikkoja. Meinasin ruveta itkemään siitä onnesta, että vihdoinkin on joku, joka tajuaa mistä on kyse! :hullu:
Okei, kyseessä on vasta ekat kerrat kun tätä tehdään, mutta mun uskoni siihen että tästä on hyötyä on aika suuri. Koska liikkuminen siellä vedessä on erilaista.
Lisäksi se palaute mitä fyssari antaa on kiva saada. Puhe kauniista liikeradoista ja siitä miten helpolta mun liikkuminen näyttää on kieltämättä hienoa kuultavaa sen monta vuotta kestäneen voivottelun sijasta. Haluaisin että se tulisi myös kirjattua johonkin sellaiseen palautteeseen mikä menee Kelalle tai mihin vaan.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 03 Huhti 2017 18:14

Tänään taas fyssaroitiin. Liikutettiin niitä alueita mitä en hahmota, en vaikka kuinka yritän. Oon kotona yrittänyt hakea sitä hahmottamista, mutta aina se tuppaa menemään vähän ohi.

Tänään kokeiltiin uusia juttuja rentouden saavuttamiseen ja sitä kautta haettiin tuntumaa ja aktiviteettia sellaisille lihaksille mitkä mulla tavallaan nukkuu. Nukkuvia lihaksia, jotka on menneet tilttiin kun hermoissa on menty tilttiin. :keijo:
Aika jänniä juttuja sinänsä, koska nyt piti olla rentona ja antaa fyssarin hoitaa se liike. Arvatkaa onko ne nukkuvat lihakset nyt sitten vähän sillai että mitäs heevettiä on tapahtunut :keijo:

Saan ehkä tälle tai ens viikolle lisää aikoja :keijotäpinä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 26 Huhti 2017 19:29

Fytsiterrorismia tänään. Että on sitten liikuteltu ja rentouteltu ennen lomaa :keijo:

Sain positiivisen kokemuksen kun pieksin teknisesti mun fyssarin. Tarkoitus oli liikkua eteen- ja taaksepäin vain käyttäen käsiään. On sitä tullut jonkin verran tehtyä ja fytsi kaivoi jostain vielä käsiräpylät kaupan päälle meille molemmille. Eteenpäin se fyssari meni mua kovempaa, mutta taaksepäin liikkuessa mulla oli tekniikka paremmin hallussa ja fyssari ei päässyt edes liikkelle kun olin temponut menemään oman osani. Fyssa pääsi liikkelle vasta kun olin näyttänyt sille oman tekniikkani. Eka mietin että feikkasko se, mutta kyllä se niin onnettomasti räpiköi siinä paikallaan että tuskin :keijo: Tarkoitus oli mennä sen pienen altaan toiseen päähän ja takas lähtöpisteeseen. Sain taaksepäin mentyä yhden sivun neljällä vedolla, kun eteenpäin mennessä tartti 12. Fyssari ei pystynyt nauramiseltaan laskemaan omia vetojaan taaksepäin :virne:

Ollaan sen fyssarin kanssa löydetty aika hyvin yhteinen sävel ja se helpottaa paljon meidän tekemistä. Tänään puhuttiin tekemisen ohessa resepteistä ja vaihdettiin kokemuspohjia voileipäkakuista. Välillä se nauraminen ja meinaa häiritä tekemistä ja kostautuu jossain kohtaa, mutta keskivartalotreeniä siinä tulee samalla, koska usein se pahin räkänauru tulee kun pitää tehdä samalla jotain keskittymistä vaativaa ja jommalla kummalla rupeaa ajatus lentämään ja suu käymään. Niin tänäänkin. Mähän en syvässä päässä yllä pohjaan ku varpaan päällä ja siinä sitten pitäisi yrittää pysyä pinnalla ja nauraa ja tehdä treeniä, niin joku menee pieleen. Yleensä se pinnalla pysyminen :rolf:

Parin viikon päästä tulee satsi että kaks kertaa viikossa. Saas nähdä onko sen jälkeen rikki, vai tosi kovassa kunnossa :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 18 Touko 2017 11:31

Vesisurffasin!
:muahaha:

Sellaisella uimakoulusta tutulla laudalla vedin kuulkaa etuperin ja takaperin parit altaanmitalliset. Lauta on vaahtomuovia, joka kelluttaa. Seisoin sen päällä molemmilla jaloilla ja käsien avustamana, keskivartalolihaksilla ("aktiivisilla lihaksilla") tein töitä etten mene nurin tai lauta lähde liikkelle. Ihan tosi keijoa, mutta samalla tehokasta. Kuitenkin täytyy olla siinä vedessä ihan pystysuorassa asennossa tai se lauta lähtee jalkojen alta hittoon. Fyssari ei kokeillut tehdä perässä :virne:

:keijotäpinä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 03 Kesä 2017 18:43

Olen alkanut käymään lenkillä. Ensin kävellen koska paska kunto. Mutta vähitellen lisätä hölkän määrää. Kattoa miten käy. :keijoei:

Mutta sitten tää toinen. Kävin eilen lapsen kanssa Rush-tramppapuistossa. Sissus, mullahan on lihaksia mistä en tiennytkään. Vatsalihakset ovat kipeät ja jaloissakin tuntuu. :O:
Nyt sitten pohdin että koska tunnin pomppimisella sai tälläistä kipua aikaan, pitäisköhän hankkia himaan sellanen kuntotrampoliini. Ei siis mitään näitä pihoille viritettäviä vaan sellainen n. metrin halkaisijalla varustettu, kotikuntoiluun tarkoitettu. Onkohan se yhtään sama asia kuin tollasessa puistossa isoilla trampoilla pomppiminen? :riips: Onko kellään kokemusta?
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1383
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja Shay » Su 04 Kesä 2017 09:19

Ainakin se on hemmetin paljon tylsempää. :virne: Isoilla trampoliineilla liikettä ja kroppaa pitää mielestäni hallita enemmän, kun pikkutrampalla liike on pientä ja hypyt hyvin matalia. Tehokasta se varmasti on, jos siinä jaksaa pomppia.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 06 Kesä 2017 19:56

Pelasin kuulkaas ihmiset pesäpalloa! :D (Jos U kysyy, niin te ette tiedä tästä sitten mitään. :vihellys: Muahan melkein kiellettiin pelaamasta :soosoo: , mutta menin kun pyydettiin.)

Osuin palloonkin ihan useita kertoja ja pääsin etenemään pesäväleillä. Toin yhden juoksunkin :virne: Oppilaiden joukkueesta tuli selvää jälkeä lukemin 10-1, joten tasan eivät menneet onnenlahjat.

Tuollaisen juoksemisen jälkeen etureidet ja vähän nivusetkin melkoisessa jumissa, mutta luullakseni niissä tapahtui näitä lihaksien käyttämisestä johtuneita vaurioita vain.

Mä olin ajatellut, että huidon kolmen sarjoissa tyhjää ilmaa ja palan puoleenväliin ykköstä, mutta jostakin muistista ponnahti oikeita asioita esiin.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 06 Kesä 2017 23:02

Pascal Lemoix kirjoitti:Pelasin kuulkaas ihmiset pesäpalloa! :D (Jos U kysyy, niin te ette tiedä tästä sitten mitään. :vihellys: Muahan melkein kiellettiin pelaamasta :soosoo: , mutta menin kun pyydettiin.)

Kiva, että olit pelaamassa. :tilt: Miksi sua kiellettiin pelaamasta? :hämillään:

Mä kaipailen kovasti kiipeilyn pariin. Pitäisi alkaa varvastreenit kunnolla, jotta sinne uskaltaa palata, ettei taas riko varvasta.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 06 Kesä 2017 23:28

No näissä peleissä on aina loukkaantumisriski ja varsinkin kesällä voi käydä palkankin suhteen tosi huonosti, jos joutuu olemaan pitkään sairauslomalla.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 06 Kesä 2017 23:52

Aa, no joo. Kaikessa on aina riskinsä. Moni on kotona kuollut. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 06 Kesä 2017 23:56

No, kauhua herättää molempien tuntema esimerkkitapaus, jossa eräs opettaja juoksi pesäpallossa taaksepäin, kaatui ja molemmat ranteet hajosivat. Oli aika kakka tapa aloittaa kesäloma. Ja hänellä tosiaan tuli palkallisiakin ongelmia.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 07 Kesä 2017 09:49

Pascal Lemoix kirjoitti:No, kauhua herättää molempien tuntema esimerkkitapaus, jossa eräs opettaja juoksi pesäpallossa taaksepäin, kaatui ja molemmat ranteet hajosivat. Oli aika kakka tapa aloittaa kesäloma. Ja hänellä tosiaan tuli palkallisiakin ongelmia.


Kaatua voi vaikka suihkussa ihan samalla tavalla, joskus voi olla järkevää miettiä mille pelolle antaa niin paljon valtaa että jättää jotain tekemättä.
Hyvä että menit, koska voit nyt olla vastaesimerkki ettei siinä aina kaadu :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 07 Kesä 2017 10:44

Keskityin hengittämiseen ja annoin kehon reagoida. :D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

EdellinenSeuraava

Paluu Urheilu



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron