kaneli kirjoitti:Emilia kirjoitti:Miten ramppikuume voitetaan?
Mä en oikeastaan osaa muuta neuvoa antaa kuin että ramppikuume voitetaan lavalle nousemalla.
Tokaa esiintymistä en olisi suonut videoitavan, mutta munhan ei (toivottavasti ikinä) tarvitse nähdä sitä. Ei edes jännittänyt paljon yhtään.
Tohon voisi melkein tottuakin.
Emilia kirjoitti::jami:
Kevätnäytös oli ja kaksi esitystä meni. Ensimmäinen esitys meni hyvin, toinen huonosti.

). Hoksasin, että on paljon helpompaa polkea jalkaa ja lyödä käsiä yhteen eri tahtiin, kun ei ajattele.
Hehhee. Tätähän voin harjoitella kotonakin.
Jää eka hiphop väliin häiden takia vieläpä. En malta odottaa, varsinkaan reggaetonia. 

Onneksi tuo on nyt parantunut, niin pystyn tänään jo tekemäänkin jotain. 
Emilia kirjoitti:Oooh, kivaa kun joskus joku tähänkin ketjuun kirjoittelee.
Emilia kirjoitti:Oooh, kivaa kun joskus joku tähänkin ketjuun kirjoittelee.

Emilia kirjoitti:Itse kävin vetkuttamassa reggaetonia. Se oli kivaa.
Emilia kirjoitti:Mulla on nyt selkeesti liian monta eri juttua meneillään, mutta olkoon tän syksyn nyt. Voin sitten sen jälkeen miettiä, jaksaako keskittyä vain yhteen tai kahteen juttuun. Kehittymisen kannalta olis tietty parempi käydä useamman kerran viikossa yhtä lajia veivaamassa, mutta ajatus tuntuu kyllästyttävältä. Mä tykkään kokeilla erilaisia.

En tiedä, miksi latinomusa vipattaa kinttua niin vimmatusti, mutta muhun se vaan iskee. Siis kroppaan. Vaikken muuten sitä välttämättä kuuntelisikaan.
Parina kertana on tullut jopa palautetta siitä, että miksi me aina mennään tanssimaan, kun jossain baarissa tms. ollaan. Negatiiviseen sävyyn siis. Emmä ymmärrä. Mekin kuitenkin aina haetaan heitäkin tanssimaan, yritetään saada mukaan hommaan, mutta muut mielummin istuu baarin nurkassa ryyppäämässä ja jurottamassa, ja nälvii meille.

Ehkä joku päivä palaan tanssitunneillekin. Ihan vain siksi, että pääsen naputtelemaan kunnolla. Kotona kun ei oikein raaski laminaattia pilata eikä alakertalaisetkaan varmaan arvostaisi. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa